Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit päättää, pelastaisitko tulipalosta kotiäidin vai kissan?

Vierailija
08.02.2016 |

Kysymys otsikossa :)

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 vastasi kutoselle, jostain syystä lainaus ei toiminut.

Vierailija
22/47 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai kysyisin kotiäidiltä, montako lasta hänellä on ja kuinka pitkään on ollut kotiäiti. Jos olisi ollut pidempään kuin kaksi vuotta kotona niin saisi pelastaa itse itsensä.

Vierailija
24/47 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Näiden keskusteluiden perusteella joku kotiäiti on nyt pahasti astunut jonkun työssäkäyvän äidin varpaille. Koita päästä yli. ❤️

Vierailija
25/47 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kisaan. Jos kotiäiti ei osaa pelastaa itseään siinä tilanteessa, niin joutaa palaakin.

Vierailija
26/47 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelastaisin molemmat. Kotiäiti olkapäälle ja kissa toiseen. Hakisin vielä naapurin ipanatkin!

Typerä kysymys kuitenkin.

Vierailija
27/47 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen pelastaisin joka tapauksessa.

Tietenkin miehet ensin. Kantaisin ne sylissäni ulos palavasta rakennuksesta. Naisista ja lapsista ei ole niin väliä, hypätkööt vaikka itse sieltä alas. Pääasia,että saan ukkoni ,jotka ovat minulle sen jälkeen loppuikänsä ikikiitollisia minulle hengestään jokainen...

Vierailija
28/47 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä millä voimalla voisin edes yrittää pelastaa aikuista naista, kissa on kuitenkin helppo kaapata kainaloon.

Vierailija
29/47 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin jo palavassa talossa niin nappaisin kissani kainaloon. En lähtis leikkimään omalla hengelläni lähtemällä pelastamaan muista asunnoista ihmisiä muuten kuin koputtamalla oviin ja käskemällä ulos. Jos ne ei pääse ulos niin tuskin pääsen minäkään. En myöskään syöksyis palavaan taloon pelastamaan kumpaakaan, en halua jättää lapsiani äidittömiksi.

Vierailija
30/47 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kisaan. Jos kotiäiti ei osaa pelastaa itseään siinä tilanteessa, niin joutaa palaakin.

Kissa on matalammalla, myrkkykaasu tainnuttaa kotiäidin. Pelasta kotiäiti, kissa tulee perässä.

Vierailija
31/47 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti nämä kissanpelastajat eivät koskaan saa lapsia.

Liian myöhäistä... mulla on jo kaksi : D

Vierailija
32/47 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen pelastaisin joka tapauksessa.

Palavassa rakennuksessa ollessaan voi olla siinä ja siinä pystyisikö sieltä  oikeasti pelastautumaan liekkien tuholta ja palon kuumuudelta ja voimalta enää siinä vaiheessa itsekään...Voisi olla kiitollinen jos ei vielä aivan hirveästi yskittäisi ja oksettaisi ja että  tajunta vielä pelaisi.

Ainoa päässä takova ajatus siellä olisi enää:ulos-hinnalla millä hyvänsä ja pian !

Joko se onnistuisi tai sitten jäisi palavaan rakennukseen  ja  tuhoutuisi  sen mukana palaen hirvittävän tuskallisesti....

Kaikkensa siinä varmasti yrittäisi  silloin ihminen kuin ihminen.

Korkeintaan oman (samassa huoneessa olevan) pikkulapsensa voisi siinä tilanteessa (yrittää) pelastaa ja eiköhän tuo aika vaistonvaraisesti  tarttuisi ja asettuisi silloin lapsi itsekin turvaa hakien vanhempansa   kainaloon. (kissa jos olisi ,niin sehän silloin hyppäisi olkapäälle,ellei pääsisi itse ulos)

Tuskinpa siellä mitään sankariksi ryhtymistä ja mahdollisia pelastettavia sen kummemmin joutaisi miettimäänkään tai kävisi edes ajatuksissakaan.

Turvallisesti näin  netin ääressä näppäillessään voi ajatella tietenkin  vaikka miten humaanisti, mutta tositilanteen tullen, eli kun talo yllättäen onkin tulessa ja portaat liekeissä  ja pelastus vielä kaukana, muuttuukin ihminen terveellä tavalla itsekkääksi,eli silloin se eloonjäämisen vietti ottaa meissä (meiltä siihen lupaa kysymättä) kokonaan vallan-aina siihen asti kunnes tilanteesta on selvitty. Tämä tällainen on melko lailla biologiaa meissä.

Vierailija
33/47 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan, koiran tai vaikka hevosen. Pelastakoot muut ihmisiä, jos tahtovat.

Vierailija
34/47 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiäidin. Pelastaisin lapsia raiskanneen pedofiilinkin ennemmin kuin minkään sortin eläintä. Eläimiä saa aina uusia.

Vierailija
35/47 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiäiti tajunnee itsekin singahtaa palavasta talosta ulos pienen vinkin jälkeen joten kissan. Jos ei tajua niin sitten pitää miettiä uudestaan :)

Vierailija
36/47 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin kissan kainaloon ja painelisin ulos.

T. Kotiäiti

Vierailija
37/47 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku vastaa muuta kuin kotiäidin, niin päässä on vikaa. T: eläinrakas 36-vuotias mies

Mitä vikaa?

Liikaa kromosomeja, pää lyöty joskus johonkin kovaan staattiseen esineeseen, MT-ongelmia...

Miksi mielestäsi jollain on näitä ongelmia, jos hän ei itsestäänselvästi aseta oman lajinsa edustajaa muiden lajien edustajia tärkeämmäksi? 

Pystytkö yhtään perustelemaan?

No mitä helvettiä? Mitä PERUSTELEMISTA tuossa on? Kyllä kai nyt kuka tahansa täysjärkinen pelastaisi ihmisen ennemmin kuin kissan. Ja nyt ei ollut edes kyse siitä omasta rakkaasta lemmikkikissasta, vaan yksinkertaisesti kissasta. Siis siitä joka naukuu ja nappailee mouseja. 

Valoja päälle, jumalauta.

Vierailija
38/47 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin pääsisin palavasta talosta ulos raahaamalla mukanani tajutonta tai edes puoliksi tajutonta kotiäitiä. No ehkä sitten, jos tämä kotiäiti olisi kääpiö. Joten realistina nappaisin kainalooni kissan ja pelastaisin oman henkeni. 

Vierailija
39/47 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa osais juosta karkuun itsekin, jos sille tarjoaa reitin. Jos ois minun äitini, niin en pelastais, mutta muuten kyllä pelastaisin kotiäidin, jos omaa henkeäni vaarantamatta pystyisin sen tekemään.

Vierailija
40/47 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai kysyisin kotiäidiltä, montako lasta hänellä on ja kuinka pitkään on ollut kotiäiti. Jos olisi ollut pidempään kuin kaksi vuotta kotona niin saisi pelastaa itse itsensä.

Kaksi. Reilu kolme vuotta olen ollut kotona, ja nuorempi on vähän reilun vuoden. Pelastaisitko minut siis vaiko et? Tarpeellista tämä tuskin tosin olisi, koska pärjään päivät uhmiksen ja mitään uskomattoman kanssa, joten olen kyvykäs pelastamaan tulipalosta paitsi itseni, myös omat lapseni, naapurin kotiäidin lapsineen, naapurin kissan ja tarvittaessa sinutkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän