Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa, jonka mielestä tekoripset/ripsien pidennykset ym. on vain ja ainoastaan RUMIA?

Vierailija
08.02.2016 |

Niin siinäpä se kysymys onkin.

Kommentit (93)

Vierailija
1/93 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

todennäköisesti et

Vierailija
2/93 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ne on rumia. Mun mielestä ne rumentaa käyttäjänsä. Kaupan kassoillaki monesti ajattelen asiakkaana, että olis tuoki tyttö paljon kauniimpi ilman noin massiivisia ripsienpidennyksiä, joista loistaa jo kauas, että on tekoripset ripsissä. Ja ku ei niillä ole omia alaripsiä juur yhtään. Karmean näköistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/93 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkäään en tykkää tosi feikin näköiset!

Vierailija
4/93 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

et. mie en käsitä miks kaikki pitää olla feikkiä. jos käytät feikki ripsiä, tissejä tai iha mitä vaa, olet automaattisesti feikki

Vierailija
5/93 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa. En sanoisi aina rumiksi mutta enemmän aiheuttaa minussa naurukohtauksia kun viikon annos Frendejä. Semmoset mustat muovikasat on kyllä aika säälittäviä jos reunassa roikkuu vielä joku pinkkikimalle :D

Vierailija
6/93 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli parin vuoden ajan ripsenpidennykset, otin syksyllä ne pois. Nykyään en tykkää yhtään, on ihanaa kun saa hieroa silmiä ja meikkauksen jälkeen näyttää erilaiselta kuin ilman meikkiä. Olen siis tyytyväinen ilman, mutta jollekin sopii :)

Vierailija
7/93 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään tykkää!

Vierailija
8/93 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tekeehän ne ihmisen aika halvan näköiseksi. Ei ne ainakaan tyylikkyyttä lisää.

Vierailija
9/93 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Feikki on feikki ja tekee kaikki samasta muotista valetuiksi. 

Vierailija
10/93 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa.

Vierailija
11/93 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat! Sellaset luonnolliset, ei överit irtoripsetkin avaa kauniisti suomalaisten yleensä lyhyehköjä, ohuita ja vaaleita ripsiä :) Tekee normi silmämeikistä tosi nätin<3

Vierailija
12/93 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu ehdottomasti onko "volyymit" vai luonnollisemmat. Ne överipitkät volyymit timanteilla on helvetin törkeän näköiset mutta luonnollisesti tehdyt (ja harjatut! tämä näyttää unohtuvan) ovat notmi pitkien ripsien näköiset.

Vierailija
13/93 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte vaan kateellisia.

Vierailija
14/93 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko halunnut, mutta äiti ei antanut ja isä ei maksanut?

Vierailija
15/93 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään niistä välitä ja useimmat naiset olis kauniimpia ilman niitä, mutta ei se minua haittaa että joku niistä tykkää ja niitä käyttää.

Vierailija
16/93 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään tykkää. Lähes poikkeuksetta saa silmät näyttämään oudoilta mulkosilmiltä enkä muutenkaan tykkää tuollaisesta feikkiydestä. Kaikki aina mainostavat kuinka ottivat luonnollisen näköiset mutta kertaakaan en ole luonnollisen näkösiä ripsipidennyksiä nähnyt.

Mulla on itselläni kyllä mustat ja melko pitkätkin ripset joten ehkä tässä syy miksi en pidennyksiä ymmärrä.

Vierailija
17/93 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkina miesten juttuja, tyhmiltä rahat pois ja hyvässä lykyssä omatki ripset.

Vierailija
18/93 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmeaa karvatussua ne muistuttaa : D

Vierailija
19/93 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ne on rumia. Mun mielestä ne rumentaa käyttäjänsä. Kaupan kassoillaki monesti ajattelen asiakkaana, että olis tuoki tyttö paljon kauniimpi ilman noin massiivisia ripsienpidennyksiä, joista loistaa jo kauas, että on tekoripset ripsissä. Ja ku ei niillä ole omia alaripsiä juur yhtään. Karmean näköistä.

Juurikin näin.

Vierailija
20/93 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Monesti "laskee" silmäluomia tehdeen niistä raskaamman näköiset, ja silloin katse ei näytä lainkaan kauniimmalta. Kauniiseen katseeseen meinaan tarvtaan muutakin kuin ne jumalattomat ripset.

Tämän ongelman meinaan huomaa varmaan n. 90% tapauksista, hassua etteivät se itse nää sitä. Joillakin harvoin näkee onnistuneet pidennytkset tai tekoripset, jotka oikeasti kaunistaa. Siihen vaikuttaa myös kantajan silmien muoto, juurikin tuosta yllä mainitsemastani syystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi