Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

-5,7 kiloa ensimmäisellä Nutrilett-viikolla!

Vierailija
08.02.2016 |

Alkupaino 90kg 1.2.2016, tänään 84,3 kiloa!
Kuukauden täysnutraus edessä. Tai enää siis kolme viikkoa.

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa onnittelut!

Itse olen ollut nyt tasan 4 vkoa Cambridge-ohjelmalla, ja paino on pudonnut 9,2 kg. Rasvaprosentti on pienentynyt 4 % ja luulihas noussut 3.3%. Enkä vielä ole edes ehtinyt aloittaa liikuntaa. Olo on älyttömän hyvä ja energinen!

PS: lähtöpainoni oli 78,2 kg

Vierailija
22/78 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öööö...mikset syö saman verran energiaa kiinteän ruoan muodossa?

EI mahdu minun kaaliini, että miksi maksaa ekstraa siitä hyvästä, että kiinteän ruoan sijasta juo jotain jauhopirtelöitä.

No siksi, että koko kuukauden kaikki ateriat tulivat nyt maksamaan 70 euroa. Pirtelöissä on kaikki ravintoaineet, jota päivän ja kuukauden aikana tarvitsen. Saisitko sinä 70 eurolla kuukaudeksi yhtä ravitsevaa, kiinteää ruokaa? Minä en edes yritä.

ap

Oletko edes lukenut pussin kyljestä, mitä ne sisältää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tuolle teollisuudelle hyvä, että joku edes pystyy nielemään tuota moskaa. Olen itse käyttänyt niitä joskus yksittäisten aterioiden korvikkeena tai nopeana välipalana ja sen perusteella sanoisin, että tokana päivänä alkaisi tökkiä tosissaan. Kolmantena pitäisi erikseen niellä jokainen suullinen itseään pakottamalla ja neljäntenä tulisi oksennus ja sen jälkeen en enää suostuisi niitä suuhuni laittamaan. Tällä hetkellä suhteeni näihin tuotteisiin menee tuossa kolmannen päivän tuntemuksen kohdalla. YÄK mitä teollista keinoruokaa. 

Vierailija
24/78 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI mahdu minun kaaliini, että miksi maksaa ekstraa siitä hyvästä, että kiinteän ruoan sijasta juo jotain jauhopirtelöitä.

No siksi, että koko kuukauden kaikki ateriat tulivat nyt maksamaan 70 euroa. Pirtelöissä on kaikki ravintoaineet, jota päivän ja kuukauden aikana tarvitsen. Saisitko sinä 70 eurolla kuukaudeksi yhtä ravitsevaa, kiinteää ruokaa? Minä en edes yritä.

ap

Uteliaisuudesta (ja ihan vakavissaan, ei trolli),

- paljonko päivittäisessä annoksessa on:

1) Energiaa

2) Proteiinia

3) Rasvaa

4) Hiilihydraatteja

5) Kuitua

Entä vitamiinit ja kivennäisaineet, onko jauhoissa lisättynä mitä ja kuinka paljon?

En nyt jaksa naputella erikseen rasvoja ja hiilihydraatteja. Kilokaloreita oli yhdessä pussissa muistaakseni 110 tai 120. Voit katsoa lisätietoa täältä: http://www.nutrilett.fi

Ja nurisijoille tiedoksi, että huijausdieetti on tästä kaukana, sillä tätä samaa menetelmää ja täsmälleen samoja Nutrilett-pirtelöitä käytetään esimerkiksi sairaaloissa, joissa potilaan painoa pitää saada terveellisesti putoamaan nopeasti esimerkiksi leikkauksen vuoksi. Ei voida odottaa, että potilas laihtuu ruokaa syömällä 20 kiloa ennen leikkausta, joten painonpudotus hoidetaan näillä.

ap

Vierailija
25/78 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa onnittelut!

Itse olen ollut nyt tasan 4 vkoa Cambridge-ohjelmalla, ja paino on pudonnut 9,2 kg. Rasvaprosentti on pienentynyt 4 % ja luulihas noussut 3.3%. Enkä vielä ole edes ehtinyt aloittaa liikuntaa. Olo on älyttömän hyvä ja energinen!

PS: lähtöpainoni oli 78,2 kg

VAU! Onnittelut!

Vierailija
26/78 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tsemppiä sulle ap!!

Täällä myös nurtrataan. On karpattu ja juttailtu, muuta ei tapahtunut kun kunto  nousi ja paino ei laskenut grammaakaan, ja tätä pudotettavaa todella ON!!!. Nyt olen pudottanu nutraamisella nyt noin 15kg, välillä osanutraillen ( kasviksia + lihaa) ja välillä täysnutraten. Vielä tämän kuun aion jatkaa, ja sitten alan lisäilemään enemmän ruokaa pikku hiljaa ruokavalioon. Olo on hyvä ja nutrit maistuu pienellä tuunauksella (mausteita)

Mua kans ärsyttää noi nitkutajat. Hitto, se ei ole kenenkään pakko nutrata tai edes korvaansa lotkauttaa, jos on sitä mieltä että tää on humpuukkia.

Tuolla facessa on nutrilett ryhmä, liity siihen, niin siellä saat kannustusta, muitten kokemuksia ja ei tartte aina lukea tätä "oot tyhmä" "lihot kaiken kaksinkertaisena takas" ja muita negatiivisia juttuja.

terkuin

toinen nutraaja

Vierailija
27/78 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nurisijoille tiedoksi, että huijausdieetti on tästä kaukana, sillä tätä samaa menetelmää ja täsmälleen samoja Nutrilett-pirtelöitä käytetään esimerkiksi sairaaloissa, joissa potilaan painoa pitää saada terveellisesti putoamaan nopeasti esimerkiksi leikkauksen vuoksi. Ei voida odottaa, että potilas laihtuu ruokaa syömällä 20 kiloa ennen leikkausta, joten painonpudotus hoidetaan näillä.

ap

Totanoin :) eli kun sairaalat käyttää tätä tilapäiseen turvalliseen pikapainonpudotukseen niin se EI OLE huijaus? What? Sitäkö sinä haet tältä "dieetiltä"? Paino alas ensi perjantaihin mennessä, sittenpä ei niin väliä? No se sinänsä ei ole huijausta, mutta kun markkinoidaan jonain ihan muuna "pysyvänä" ratkaisuna niin huijaus on valmis.

Onnea ensi perjantaille, mikä ikinä se onkaan joka on niin tärkeää että pitää huijausletillä ottaa paino pois.

Vierailija
28/78 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Uteliaisuudesta (ja ihan vakavissaan, ei trolli),

- paljonko päivittäisessä annoksessa on:

1) Energiaa

2) Proteiinia

3) Rasvaa

4) Hiilihydraatteja

5) Kuitua

Entä vitamiinit ja kivennäisaineet, onko jauhoissa lisättynä mitä ja kuinka paljon?

En nyt jaksa naputella erikseen rasvoja ja hiilihydraatteja. Kilokaloreita oli yhdessä pussissa muistaakseni 110 tai 120. Voit katsoa lisätietoa täältä: http://www.nutrilett.fi

ap

Voi näitä hölmöjä, kun luulevat noita pusseja terveellisiksi, koska sairaallassakin niitä käytetään :D:D

Vierailija
29/78 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No toki olen. Tässä on yhden pussin sisältö:

Ainesosat: Soijaproteiini, fruktoosi (sis.vehnää),soijakuitu, kaakaojauhe (kaakao, kaliumkarbonaatti), emulgointiaine (soijalesitiini), soijarasvajauhe (soijaöljy, glukoosisiirappi, maitoproteiini, pentanatriumtrifosfaatti, trikalsiumfosfaatti, luontaiset aromit),kivennäisaineet (trinatriumsitraatti, kaliumkloridi, trimagnesiumsitraatti, trikalsiumsitraatti, trikalsiumfosfaatti, natriumkloridi, ferrofumaraatti, sinkkisulfaatti, kupariglukonaatti, mangaanisulfaatti, natriummolydaatti, kaliumjodidi, kromikloridi, natriumseleniitti), kuivattu glukoosisiirappi (sis.vehnää), aromit (suklaa, banaani, kofeiini), stabilointiaineet (guarkumi, ksantaanikumi),vitamiinit (L-askorbiinihappo, nikotiiniamidi, D-?-tokoferyyliasetaatti, kalsium-D-pantotenaatti, pyridoksiinihydrokloridi, riboflaviini, tiamiinihydrokloridi, retinyyliasetaatti, pteroyylimonoglutamiinihappo, D-biotiini, fyllokinoni, kolekalsiferoli, syanokobalamiini), makeutusaineet (aspartaami, asesulfaami K), maltodekstriini, dekstriini, glyseroli, väri (sokerikulööri), stabilointiaine (arabikumi).

Ravintosisältö oli hankalampi copypastella, joten sen voi lukea täältä: http://www.nutrilett.fi/wp-content/uploads/2015/10/451115722.pdf

Jos joku kuvitteli, että tämä on jotain tuoreruokaa, niin on väärässä. Tottakai tämä on teollisesti valmistettua, äärimmilleen vietyä "moskaa", joka ei ole ruokaa. Tämä on elintarvike, joka sisältää kaiken tarpeellisen, kaikki vitamiinit ja hivenaineet (toki huonommin imeytyvässä muodossa) ja niin vähän energiaa, että tyhmempikin laihtuu.

ap

Vierailija
30/78 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marsilainenkin kasvatti omat vihanneksensa ennemmin kuin söi tuota roskaa :)

Vierailija
31/78 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoppas, kun elimistö tarvitsee muutakin kuin vain "energiaa". Harva, ehkäpä ravitsemustieteilijä tai sitten ei, pystyy syömään n 500 kcl niin, että proteiinit, rasvat, hiilihydraatitkin, kivennäisaineet ym saa mahtumaan siihen 500 kcl päivässä. Olisi mukava tietää miten sinä rakentaisit päivän aterian?

Öööö...mitä järkeä syödä vain 500 kcal / päivä?

Mutniin, esim:

- 100-150g jotain proteiininlähdettä

- 500g-1000g parsakaalia (määrä riippuen proteiininlähteen rasva/energiasiällöstä ja määrästä)

= n. 500 kcal.

Parempi kylläisyysaste. Ja halvempi kuin pirtelöt. Ei puutostiloja.

D-vitamiinin ja kalsiumin voi ottaa tablettimuodossa.

Vierailija
32/78 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marsilainenkin kasvatti omat vihanneksensa ennemmin kuin söi tuota roskaa :)

Tuliko hyvä mieli?

Vierailija
33/78 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja +20kg kun lopetat nutraamisen! :D

T: N29 165/60 ihan kotiruoalla :)

Vierailija
34/78 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku KERRAN elämässään käyttää näitä vlcd-tuotteita ylimääräisten kilojen pudottamiseen, ei siinä mielestäni ole mitään tuomittavaa. Tärkeämpää on miettiä sitä, mitä tapahtuu kuurin JÄLKEEN. Jos kuuri on auttanut saamaan kiinni järkevistä ruokailuajoista, rajoittamaan annoskokoa tai katkaisemaan sokerikoukun, silloin se on lyhytaikaisena valintana ollut onnistunut kun tavat jäävät pysyviksi ja kilot eivät palaa. Sen sijaan jos näihin kuureihin joutuu turvautumaan vuodesta toiseen painon aina vaan noustessa yhä korkeampiin lukemiin, ollaan pahasti metsässä. Eli sen sijaan että lähtee kymmenettä tai edes toista kertaa nutraamaan pitää ymmärtää, että tämä ei ole se itselle sopiva keino ja valita toinen lähestymistapa painonpudotukseen.

Vierailija
35/78 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ainesosat: Soijaproteiini, fruktoosi (sis.vehnää),soijakuitu, kaakaojauhe (kaakao, kaliumkarbonaatti), emulgointiaine (soijalesitiini), soijarasvajauhe (soijaöljy, glukoosisiirappi, maitoproteiini, pentanatriumtrifosfaatti, trikalsiumfosfaatti, luontaiset aromit),kivennäisaineet (trinatriumsitraatti, kaliumkloridi, trimagnesiumsitraatti, trikalsiumsitraatti, trikalsiumfosfaatti, natriumkloridi, ferrofumaraatti, sinkkisulfaatti, kupariglukonaatti, mangaanisulfaatti, natriummolydaatti, kaliumjodidi, kromikloridi, natriumseleniitti), kuivattu glukoosisiirappi (sis.vehnää), aromit (suklaa, banaani, kofeiini), stabilointiaineet (guarkumi, ksantaanikumi),vitamiinit (L-askorbiinihappo, nikotiiniamidi, D-?-tokoferyyliasetaatti, kalsium-D-pantotenaatti, pyridoksiinihydrokloridi, riboflaviini, tiamiinihydrokloridi, retinyyliasetaatti, pteroyylimonoglutamiinihappo, D-biotiini, fyllokinoni, kolekalsiferoli, syanokobalamiini), makeutusaineet (aspartaami, asesulfaami K), maltodekstriini, dekstriini, glyseroli, väri (sokerikulööri), stabilointiaine (arabikumi).

Ravintosisältö oli hankalampi copypastella, joten sen voi lukea täältä: http://www.nutrilett.fi/wp-content/uploads/2015/10/451115722.pdf

Jos joku kuvitteli, että tämä on jotain tuoreruokaa, niin on väärässä. Tottakai tämä on teollisesti valmistettua, äärimmilleen vietyä "moskaa", joka ei ole ruokaa. Tämä on elintarvike, joka sisältää kaiken tarpeellisen, kaikki vitamiinit ja hivenaineet (toki huonommin imeytyvässä muodossa) ja niin vähän energiaa, että tyhmempikin laihtuu.

ap

Ja tuon listan jälkeen olet vielä sitä mieltä, että se on terveellistä?

Vierailija
36/78 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoppas, kun elimistö tarvitsee muutakin kuin vain "energiaa". Harva, ehkäpä ravitsemustieteilijä tai sitten ei, pystyy syömään n 500 kcl niin, että proteiinit, rasvat, hiilihydraatitkin, kivennäisaineet ym saa mahtumaan siihen 500 kcl päivässä. Olisi mukava tietää miten sinä rakentaisit päivän aterian?

Mutniin, esim:

- 500g-1000g parsakaalia (määrä riippuen proteiininlähteen rasva/energiasiällöstä ja määrästä)

= n. 500 kcal.

YÖKS kilo parsakaalia, en voi sietää

Vierailija
37/78 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku KERRAN elämässään käyttää näitä vlcd-tuotteita ylimääräisten kilojen pudottamiseen, ei siinä mielestäni ole mitään tuomittavaa. Tärkeämpää on miettiä sitä, mitä tapahtuu kuurin JÄLKEEN. Jos kuuri on auttanut saamaan kiinni järkevistä ruokailuajoista, rajoittamaan annoskokoa tai katkaisemaan sokerikoukun, silloin se on lyhytaikaisena valintana ollut onnistunut kun tavat jäävät pysyviksi ja kilot eivät palaa. Sen sijaan jos näihin kuureihin joutuu turvautumaan vuodesta toiseen painon aina vaan noustessa yhä korkeampiin lukemiin, ollaan pahasti metsässä. Eli sen sijaan että lähtee kymmenettä tai edes toista kertaa nutraamaan pitää ymmärtää, että tämä ei ole se itselle sopiva keino ja valita toinen lähestymistapa painonpudotukseen.

AAMEN

Vierailija
38/78 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja, kun pitää aukoa päätään. Mitä teitä kaivelee se, että joku ottaa reippaan alkustartin jollain VLCD-kuurilla? Mitä sitten? Jos lihon 150 kiloa kuurin jälkeen, se on oma ongelmani. Jos pääsen kuurin loppuun ja jatkan normaalia, terveellistä ruokavaliota ja laihdun normaalipainoon, mitä sitten? Onko se teiltä pois? 

Te nikottelijat voisitte myös itse katsoa joka ikisen suupalan, mitä syötte. Onko porkkanat omasta maasta? Onko maito itse lypsettyä? Onko liha itse metsästettyä? Ai ei vai? No aika suurella todennäköisyydellä tekin saatte muutaman lisäaineen aterioidenne kylkiäisenä.

Niin suomalaista tällainen maahan murjominen. En ylistänyt tuotetta, enkä itseäni. Kerroin vain, että onpa hyvä fiilis, kun olen viikossa saanut painoa pudotettua (ai niin, anteeksi, pelkkää nestettä ja lihastahan lähti, rasva jäi) 5,7 kiloa. 

Jos olisin sanonut, että äitini kuoli, enkä ole viikkoon syönyt mitään ja olen laihtunut 5,7 kiloa, olisiko se parempi? Tai että olen juossut joka päivä 25 kilometriä ja siksi laihtunut 5,7 kiloa? Vai onko ylipäätään kaikki painonpudotus pahasta, oli syy mikä tahansa?

"Kell' onni on, se onnen kätkeköön." Mielensäpahoittajien sananlasku, osa 593.

ap

Vierailija
39/78 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutniin, esim:

= n. 500 kcal.

YÖKS kilo parsakaalia, en voi sietää

Toihan oli vain esimerkki. Kasviksia on muitakin, eikä tarvitse edes samaa syödä koko päivää.

Vierailija
40/78 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Ja tuon listan jälkeen olet vielä sitä mieltä, että se on terveellistä?

Terveellisempää kuin vaikkapa kilo donitseja päivässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi