Spekulointia erään miehen käytöksestä
Tästä on jo pari vuotta aikaa, mutta miesten käytöstähän on aina yhtä hauska pohtia, joten veikkauksia kehiin! :D Olen päässyt jo yli tästä miehestä, mutta välillä edelleen mietin hänen käytöstään ja syitä sille.
Minä olin tuolloin juuri täyttänyt 23 vuotta, mies on minua kolmisen vuotta vanhempi. Tutustuimme yhteisten tuttujen kautta, näimme tosi usein harrastusporukassa ja ihastuin aika pian häneen. Aluksi mies, sovitaan nyt vaikka T, vaikutti kiinnostuneelta. Pian T muuttui melko ristiriitaiseksi, toisena päivänä saattoi jutella paljon ja nauraa jutuilleni, seuraavana päivänä saattoi olla hyvinkin kylmä minua kohtaan.
Myöhemmin emme enää nähneet niin usein, mutta silloin tällöin kuitenkin, lähinnä isommalla porukalla alkoholin merkeissä. Tällöin oli joka kerta selvästi ilahtunut minun näkemisestäni ja teki itseään tykö luokseni. Istui kanssani samassa pöydässä, tanssi kanssani eikä juuri lainkaan muiden kanssa, vilkuili minua välillä nopeammalla silmäyksellä hymyn kera, välillä katseli pidempäänkin kun luuli etten huomaa.
Jokuselle kaverille kerroin noina aikoina hänen käytöksestään ja kaikki on olleet sitä mieltä, että onhan se ainakin jossain vaiheessa ollut kiinnostunut. Muutama epäili, että jospa hän näytti kiinnostuksensa ensitutustumisen jälkeen vain muutaman kaljan jälkeen siksi, että oli ehkä ujo näyttämään tunteitaan selvinpäin ja tuo kylmyys taas kertoisi itsensä "suojelemisesta", ettei vaan tuo toinen eli minä kuvittelisi liikoja ja "ahdistelisi" eikä tarvitsisi suinkaan ryhtyä mihinkään vakavaan. Minäkin ajattelin aluksi josko asia olisi noin, tai ainakin toivoin hyvin ihastuneena noin. Sittemmin mietin, että ehkä hän onkin vaan niitä miehiä joita kiinnostaa kun on alkoholia pohjalla (ei kuitenkaan sänkyyn yrittänyt saada), mutta selvinpäin ei sitten kiinnostakaan. Edelleen olen samoilla linjoilla, vaikka tutustuttuamme vaikutti kiinnostuneelta myös selvinpäin ollessaan.
No niin AV-väki, spekulointia kehiin. ;)