Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi on aivan älyttömän yliarvostettua

Vierailija
07.02.2016 |

Onko muille tullut tämä ajatus, kun luette näitä aloituksia?
Aloituksia, missä puhutaan siitä mihin ikään mennessä neitsyyden pitäisi olla menetetty, miten mies suunnilleen kuihtuu ja kuolee ilman pillua, ja kuinka yhteiskunnan pitäisi pitää huoli siitä, että kaikki saavat jotenkin seksiä, mieluusti ilmaiseksi ja sitoutumatta mihinkään, ja kuinka kaikkien pitäisi kokeilla tietynlaista seksiä ja suostua kaikenlaiseen seksiin mitä kumppani keksii ehdottaa (olkoonkin vaikka provoja, saavat ne silti ihmiset reagoimaan).

Itse vaan mietin, että ei se seksi nyt oikeasti ole niin ihmeellistä. Tai kaikille pakollista. Tai mielestäni edes välttämätön edellytys parisuhteessa (kunhan asia on molemmille osapuolille ok). Toki se on mukavaa, mutta itse ainakin koen että kun himo iskee, niin yhtä hyvin voi masturboidakin, sen sijaan että lähtisi täällä purkautumaan siitä kuinka seksittömyys ahdistaa.

Toki jos seksi on ainoa ihmiskontaktin muoto elämässä (tai ainakin kontakti vastakkaiseen sukupuoleen), niin sitten ymmärrän ahdistuksen, mutta tässä kohtaa sanoisin, että syy on enemmän yksinäisyydessä ja syrjäytymisessä, kuin seksin puutteesta.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Toki se on mukavaa, mutta itse ainakin koen että kun himo iskee, niin yhtä hyvin voi masturboidakin, sen sijaan että lähtisi täällä purkautumaan siitä kuinka seksittömyys ahdistaa."

Näinkin voidaan ajatella tai sitten hieman eri näkökulmasta.

Ajattellaan seksiä vaikka keskusteluna kahden ihmisen välillä. Masturbointi on ajattelua itsekseen ja joskus se on parempaa kuin toisen ihmisen kanssa keskustelu, aika useinkin. Monesti kun keskustellaan niin ei ihan ymmärretä sitä toista ja tulee selventäviä kommentteja jne. Keskustelun aihe ei välttämättä ole innostava, se voi olla jopa tylsistyttävä jos olette käyneet jo aikaisemmin tuon saman keskustelun ja pahimmassa tapauksessa yksipuolisen keskustelun. Keskustelu voi olla ihan vaan pintapuolista jutustelua arkisista asioista. Keskustelu voi olla myös muodollista, mekaanista, passiivista, agressiivista, laiskaa, päällekäyvää, rauhallista, ujoa, kiivasta jne.

Mitä keskustelu parhaimmillaan on? Vastavuoroista, oivaltavaa, siinä opitaan uutta, se innostaa eikä kiristä kummankaan hermoja, se on aitoa ja vilpitöntä eikä siinä tarvitse päteä, se on mahtavaa.

Jos se keskustelukumppani ei ole yhtä kokenut tai oivaltava kuin sinä, sinun pointtisi menevät ohi ja se toinen ei ymmärrä mitä yrität sanoa. Keskustelu on aina juuri niin hyvää mihin molemmat yhdessä pystyvät. Joskus saadakseen hyvän keskustelun aikaan joutuu yksinkertaistamaan ja joskus on hyvä pysytellä toisen osaamisaluaalla. Hyvä keskustelija tunnistaa tilanteet ja osaa pitää keskustelun mukavana ja soljuvana ilman pakottamista epämukavuusalueelle. Keskusteluissa pohditaan myös yhdessä molemmille vieraampia aiheita ja keskusteluun saa heittää absurdejakin heittoja. Hyvässä keskustelussa on mukana aina sopivasti huumoria. Hyvä keskustelu voi olla kahden ihmisen kiivastakin väittelyä, mutta siinä ei mennä henkilökohtaisuuksiin ja kunnioitetaan kanssakeskustelijaa.

Hyvä seksi ei toteudu kaikkien ihmisten kanssa, mutta jonidenkin ihmisten kanssa se luistaa heti. Joidennkin ihmisten kanssa pääsee aivan uuteen maailmaan ja sama pätee seksiin.

Jos keskustelu on noin vaikeaa on väärän ihmisen kanssa parisuhteessa. Meillä ei vaimon kanssa ollut mitään yhteistä tavatessa, mutta heti alusta lähtien kaikki.  Olemme olleet asiosta kaikessa aina samaa mieltä, ollaan vieläkin, vaikka koko ikä  yhdessä. Vaimokin tässä taannoin taas sanoin, että olemme olleet aina samaa mieltä kaikessa ja siksi edelleen yhdessä. Keskustelut olleet helppoja asiasta kuin asiasta, samoin seksi on luistanut aina toiseltä kyselemättä. Hyvä keskustelu- ja tunneyhteys on parisuhteessa kaikki kaikessa. 

Moni on väärän ihmisen kanssa parisuhteessa. Siitä luonnollisesti syytetään sitä väärää ihmistä.

Sitä minäkin olen aina ihmetellyt. Jos ei kerran ole mitään yhteistä tai pitää aina riidellä, niin mitä hittoa on yhdessä.  Me ollaan molemmat voimakkaita ja itsepäisiä persoonia, mutta silti aina oltu samaa mieltä asioista, eikä ole tarvinnut riidellä. Kompromisseja ymmärretty tehdä molemmin puolin jos sellainen tilanne tullut joskus kohdalle. 

Vierailija
62/71 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi muuttuu heteroseksi ja lisääntyminen vähenee aikaa myöten. Sitoutuminen js romantiikka kuolee. Ihmusmieli muuttuu.On vain huviorgioita sekaisin kaikki...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta aloituksessa on unohtunut parisuhteen ja seksuaalisuuden moniulotteisuus. Yksi hyvin tärkeä asia seksissä ja parisuhteissa on halutuksi tulemisen tunne ja myös toista haluamisen tunne, jotka useimmissa ihmisissä asuu hyvin syvällä. Minusta on ihanaa saada mieheni sekaisin halusta ja nautinnosta tai toisinpäin, ei sitä masturbointi korvaa.

Orgasmin voi saada yksinkin joo, mutta entä se kaikki muu: toisen halujen ja hyvän olon aistiminen, miehelle antautuminen, miehestä ja hänen kehonsa osista nautinnon saaminen, hänen halunsa näkeminen, tunne että mies haluaa juuri minua ja vartaloani ym. ovat minulle ainakin iso asia.

Pitkässä parisuhteessa ei koko aikaa voi olla täysin hullaantunut toisesta, mutta minä ainakin koen edelleen sellaisen jonkinasteisen hullaantumista mieheeni edelleen seksin kautta. Parisuhteen liima, todellakin.

N35

Hyvin kiteytetty. Näin tunnen itsekin miehenä ja näin meillä on toiminut parisuhde jo yli 47 vuotta. Eilen viimeksi naittiin toisistamme. Seksi ollut koko iän  paljon säännöllisempää ja useimmin harrastettua kuin saunominen. Mitä enemmän olen tunnustanut vaimolle rakastavani ja haluavani, sen enemmän ja parempaa seksiä on ollut. Itse asiassa vasta vanhemmalla iällä huomannut kuinka tärkeää se on ollut  vaimolleni. Rakkauden määrä on vain lisääntynyt vuosien mittaan. Minulle seksi ja nimen omaan vaimoon kytkeytyminen ollut aina elämän ehto, niin fyysisesti kuin varsinkin henkisesti. Vaimon pillun perällä ollut joku plugi, jonne kalun työnnettyä   meidän sielut ovat kytkeytyneet yhteen. Alusta lähtien ollut maagista henkisesti ja on yhä vieläkin. Ei ole sanoja kuvaamaan.

Tämä oli aivan ihanaa luettavaa. Kiitos!

Mahtavaa jatkoa teille!

64/71 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kun himo iskee, niin yhtä hyvin voi masturboidakin

Kaikille masturbointi ei vaan korvaa seksiä ja siihen liittyvää läheisyyttä, jos voi korvata seksin runkkaamalla niin aika huonoa seksi silloin on jo alkujaan.

No ei tietenkään siihen liittyvää läheisyyttä, mutta monilla on tilanne, että saa parisuhteesta tai ystävyyssuhteista sitä kaivattua ihmisen läheisyyttä hyvinkin paljon, jolloin masturbointi voi korvata aivan puhtaan seksin himon. Kuten aloituksessa totesin, tilanne on tietysti eri, jos seksi on ainoa läheisyyden muoto, tai kontakti vastakkaiseen sukupuoleen.

Tähän haluan tarttua hyvin vähäseksisessä suhteessa elävänä naisena. 

Minä saan aika paljon läheisyyttä ja hellyyttä mieheltäni, ja minulla on myös ystäviä, joiden kanssa pystyn viettämään aikaa. Minulla on kaikin puolin sosiaalisesti "onnellinen" elämä, eikä parisuhteessamme ole mitään sellaista, mikä tekisi meistä onnettomia (seksin lisäksi). 

Silti se + itsetyydytys eivät riitä täyttämään minussa sitä, minkä vähäinen seksielämä syö. Minä miellän seksin hyvin tärkeäksi osaksi parisuhdetta omassa elämässäni. Minä olen sekä psyykkinen että fyysinen olento, eikä minulle riitä se, että vain toinen puolisko minusta täyttyy, ja toisesta minun täytyy pitää huolta yksin, vaikka meitä on tässä suhteessa kaksi. Seksittömässä suhteessa minusta tuntuu, kuin olisin lukossa. Seksittömyys tekee minut pidemmän päälle turhautuneeksi, ärtyneeksi, loukkaantuneksi ja... no, onnettomaksi. Ja surulliseksi. 

Minusta on loukkaavaa, kun seksittömässä suhteessa elävälle sanotaan vähätellen, että lakkaa ulisemasta ja ajattele tärkeämpiä asioita, tai sitten tiukataan, mitä minussa on vikana, kun en kelpaa. Entä, jos seksi on yksi niitä tärkeitä asioita parisuhdetta? Olen valmis kompromisseihin. Olisin onnellinen, jos seksiä olisi viikottain, vaikka useamminkin. Olisin silloinkin onnellinen, jos seksiä olisi pari, kolme kertaa kuukaudessa. Mutta kun seksikerrat alkavat olla kolmen, neljän, tai seitemän kuukauden välein, en ole onnellinen. Sellainen suhde ei merkitse minulle enää varsinaista parisuhdetta. Kun oikeasti: minä saan ihan kyllikseni hellyyttä ja sosiaalista nautintoa elämässäni. Jos parisuhteessani ei ole mitään seksiin liittyvää, miten se oikeasti eroaa minun muista ihmissuhteistani?

Täysin samaa mieltä. Itse tässä seksittömässä suhteessa elävänä, koen loukkaavana asenteen jolla mieheni suhtautuu tilanteeseen. Miehen mielestä kaikki muu elämässämme on niin hyvää, että seksiä ei tarvita. Kun olen ilmaissut tarvitsevani sitä, olen kuulemma jotenkin epänormaali, kun näin vanhana (50-v) vielä haluttaa. Musta tuntuu, että kuihdun pois ilman seksiä.

Vierailija
65/71 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se riskeihin (raskaus, taudit) nähden kyllä aivan yliarvostettua touhua

Vierailija
66/71 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pystyisi olemaan jos ei mies antaisi päivittäin hyvää ja monia orgasmeja.

Miksi pidätte tätä epätotena? Aivan varmasti saa monikin nainen useita orgasmeja päivässä. Kyllä minä saan mieheltä ainaki 2 tai 3 päivittäin, usein vielä enemmän. Ei valittamista.

Mitens ne ripulipäivät, kun paska lentää pyllystä solkenaan?

Lapsia sulla ei muuten taida olla lainkaan?

Esson baarin juttujahan nää oikeasti on. Kaikki sen tajuaa.

Spektrumilla olo ja kateus on kova yhdistelmä.

Vierailija
67/71 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Toki se on mukavaa, mutta itse ainakin koen että kun himo iskee, niin yhtä hyvin voi masturboidakin, sen sijaan että lähtisi täällä purkautumaan siitä kuinka seksittömyys ahdistaa."

Näinkin voidaan ajatella tai sitten hieman eri näkökulmasta.

Ajattellaan seksiä vaikka keskusteluna kahden ihmisen välillä. Masturbointi on ajattelua itsekseen ja joskus se on parempaa kuin toisen ihmisen kanssa keskustelu, aika useinkin. Monesti kun keskustellaan niin ei ihan ymmärretä sitä toista ja tulee selventäviä kommentteja jne. Keskustelun aihe ei välttämättä ole innostava, se voi olla jopa tylsistyttävä jos olette käyneet jo aikaisemmin tuon saman keskustelun ja pahimmassa tapauksessa yksipuolisen keskustelun. Keskustelu voi olla ihan vaan pintapuolista jutustelua arkisista asioista. Keskustelu

Jos olette aina samaa mieltä asioista niin eihän teidän silloin ole tarvinnut tehdä kompromisseja.

Vierailija
68/71 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos saa edes joskus niin ei ole, mutta jos ei koskaan saa vaikka haluaisikin muuttuu hyvinkin tärkeäksi...

No pitää sitä toki kokeilemaan päästä, että tietää, miten vähäpätöisestä asiasta on kyse. Sen voi hoitaa alta vaikka maksullisissa.

Käytännössä, näin miehenä, sinulla on vain tarve tyhjentää nyytit kerran tai muutaman kerran viikossa, ja sen voi hoitaa omin käsinkin. Naisen läsnäolo lisää vain tarvetta tehdä se useammin ja aiheuttaa halua tyhjentää ne nyytit häneen.

Periaatteessa tämä on hienoa, mutta todellisuudessa epäkäytännöllistä, sillä naiset ovat ailahtelrvasti yhteistyöhaluisia, ja he vaativat vastapalveluksia, jotka ovat kuormittavia.

Siksi seksin hyöty-työläyssuhde on usein heikko parisuhteessa.

Vierailija
69/71 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen seksi joka saa aivot pehmenemään ja kuolan valumaan suusta on aliarvostettua. N34

Vierailija
70/71 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset ovat erittäin aktiivisia seksin saralla ja toiset ovat aseksuaaleja. Ja sitten kaikkea siihen välille. 

Itselleni seksi on ihmeellistä ja erittäin paljon mielihyvää tuottava asia. 

Vierailija
71/71 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se on mutta pillu on koko ajan mielessä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän