Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

AV saa mut vihaamaan naisia. :(

Vierailija
07.02.2016 |

Toivon sydämmeni pohjasta, että suurin osa täällä on trolleja.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä!

Huumorintaju nolla ja auta armias jos et tottele av- mammaa ja se oma mielipide pitää aina laukoa.

Tosin tää palsta opettanut minkälaisia naiset on eli en kerro mitään yksityisasioitani naisille, kun niillä sitten vedellään tarpeen tullen.

Mulle jotkut puhuu asioistaan mutta olenkin harvinainen poikkeus eli en sivaltele niillä asioila jotka on mulle kerrottu. Enkä kerro niitä asioita eteenpäin. Ainoa johon luotan on äitini.

Vierailija
42/54 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä!

Huumorintaju nolla ja auta armias jos et tottele av- mammaa ja se oma mielipide pitää aina laukoa.

Tosin tää palsta opettanut minkälaisia naiset on eli en kerro mitään yksityisasioitani naisille, kun niillä sitten vedellään tarpeen tullen.

Mulle jotkut puhuu asioistaan mutta olenkin harvinainen poikkeus eli en sivaltele niillä asioila jotka on mulle kerrottu. Enkä kerro niitä asioita eteenpäin. Ainoa johon luotan on äitini.

Olen siis naisten kanssa mutta luota en heihin koskaan. Loukkaamaan ei pääse eikä juoruilemmaan, kun katson mitä puhun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, minun käsitykseni miehistä on negatiivinen ja tämä palsta vain vahvistanut sitä. Parempia kokemuksia on naisista. Luotettavampia ja mukavempia. Ei taida olla miestä, joka ei minulle olisi valehdellut tai jollain tavalla pettänyt.

Mun taas positiivinen. Miehet kyllä melko laiskoja mutta muuten helpompia. Mies mies ei puhu mun eikä perheen asioita kellekkään, luotan täysin häneen ja 21v. yhdessä oltu.

Ilkeys on pahin piirre ja se on naisissa.

Yksi tuttu mies sanoi että naiset on aina valmiita puukottamaan toisiansa selkään.

Vierailija
44/54 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV:ta lukiessa viimeistään voi huomata että naiset haluaa miehestä vaan rahaa ja tehdä lapsia. Itse miehellä ei ole loppuen lopuksi paljon väliä, sehän näkyy jo erotilastoissa ja täälläkin kehotetaan eroamaan ihan mistä tahansa syystä. Lapset tehty niin sitten miehen voi pistää kiertoon ja tietysti tässä vaiheessa ne miehen rahat on kiva bonus.

t.mies

Vierailija
45/54 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule samat sanat voin sanoa naisena miehistä - ja naisten huono käytös täällä sentään yleensä tuomitaan mutta äijät vaan huutelee lompakkoloisista ja volisee miten epäreilua se on että akka haluaa että mies tekee kotona jotain muutakin kuin juo kaljaa ja sotkee.

Nainen olen kyllä itsekkin. Mutta älyttömät määrät täällä on miesvihakeskusteluja ja kun on miesten tekemiä keskusteluja esim. siitä että on huijjattu isäksi niin aivan järkyttäviä kommentteja.

-AP

terve, lassukka. Me tunnistamme sinut kyllä. Ei ole edes vaikeaa.

Tussukka uikuttaaa?

Vierailija
46/54 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, minun käsitykseni miehistä on negatiivinen ja tämä palsta vain vahvistanut sitä. Parempia kokemuksia on naisista. Luotettavampia ja mukavempia. Ei taida olla miestä, joka ei minulle olisi valehdellut tai jollain tavalla pettänyt.

Ala siis feministilesboksi. Yksinkertaista. Hauskoja sillihetkiä!

Vierailija
47/54 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AV:ta lukiessa viimeistään voi huomata että naiset haluaa miehestä vaan rahaa ja tehdä lapsia. Itse miehellä ei ole loppuen lopuksi paljon väliä, sehän näkyy jo erotilastoissa ja täälläkin kehotetaan eroamaan ihan mistä tahansa syystä. Lapset tehty niin sitten miehen voi pistää kiertoon ja tietysti tässä vaiheessa ne miehen rahat on kiva bonus.

t.mies

Amen.

Vierailija
48/54 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.mies

Amen.

Minä taas olen saanut sen käsityksen, että kaikki miehet olettavat että naiset haluavat vain rahaa. Ja tällaiset miehet vahvistavat toistensa ajatuksia kommenteillaan, kuinka nainen haluaa aina rikkaan miehen.

Vierailija
49/54 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, naisena tykkää kyllä enemmän miehistä. Sisälläni asuu pienen pieni sovinisti.

Vierailija
50/54 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täällä tulee selvästi ilmi millaista ihmissaastaa suurin osa naisista on. Karua todellisuutta vaan.

Tää karu todellisuus kyllä oli jo tiedossa aiemminkin kun lopetin kaverisuhteita naisten kanssa joihin luulin voivani luottaa, mutta joista siskoni kertoi miten oikeasti puhuvat minusta ja miten halusivat vain hyötyä. Ajattelin kuitenkin, että sattui vaan paska mäihä näiden kanssa, mutta kyllä tämä palsta on varmistanut sen, että yhtä mätiä kaikki ovat.

-AP

Nyt menee vähän turhan läpinäkyväksi. :D Ei AV ole sun kantaasi muuttanut mitenkään, kunhan olet aina vihannut naisisja nyt yrität oikeuttaa sitä jollain. Aika heikolla pohjalla mennään jos muka oikeasti provoja täynnä olevan palstan perusteella päätät alkaa vihamaan jotain sukupuolta.

En ole väittänytkään, että olisin muuttanut kantaani, en aiemminkaan pitänyt naisista, mutta näitä juttuja lukiessa alkaa vihan tunteita nousemaan

-AP

Etkö pidä itsestäsi? Kuvitteletko kaikkien naisten olevan jotenkin samanlaisia keskenään?

Miehiä pitää vihata pitääkseen itsestään? =D

Vierailija
51/54 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.mies

Amen.

Minä taas olen saanut sen käsityksen, että kaikki miehet olettavat että naiset haluavat vain rahaa. Ja tällaiset miehet vahvistavat toistensa ajatuksia kommenteillaan, kuinka nainen haluaa aina rikkaan miehen.

Milloin olet itse tarjonnut jollekin miehelle viimeksi sen kuuluisan parin euron kahvin?

Vierailija
52/54 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata vetää herneitä nenään tämän palstan "naiset sitä ja miehet tätä"- kommenteista. Yleistyksiä ja stereotypioita ne vain ovat ja kertovat kirjoittajasta paljon. Faktoihin nämä kirjoitukset perustuvat harvemmin ja jos joku tuo faktoja esille, puututaan helposti kirjoittajan henkilöön (on lassukoita, tussukoita jne.) ja laitetaan sanoja kirjoittajan suuhun. Toki, kun kirjoittajakunta on naisvoittoista, niin ehkä enemmän löytyy miesten mollausketjuja.

Vierailija
53/54 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täällä tulee selvästi ilmi millaista ihmissaastaa suurin osa naisista on. Karua todellisuutta vaan.

Tää karu todellisuus kyllä oli jo tiedossa aiemminkin kun lopetin kaverisuhteita naisten kanssa joihin luulin voivani luottaa, mutta joista siskoni kertoi miten oikeasti puhuvat minusta ja miten halusivat vain hyötyä. Ajattelin kuitenkin, että sattui vaan paska mäihä näiden kanssa, mutta kyllä tämä palsta on varmistanut sen, että yhtä mätiä kaikki ovat.

-AP

Nyt menee vähän turhan läpinäkyväksi. :D Ei AV ole sun kantaasi muuttanut mitenkään, kunhan olet aina vihannut naisisja nyt yrität oikeuttaa sitä jollain. Aika heikolla pohjalla mennään jos muka oikeasti provoja täynnä olevan palstan perusteella päätät alkaa vihamaan jotain sukupuolta.

En ole väittänytkään, että olisin muuttanut kantaani, en aiemminkaan pitänyt naisista, mutta näitä juttuja lukiessa alkaa vihan tunteita nousemaan

-AP

Etkö pidä itsestäsi? Kuvitteletko kaikkien naisten olevan jotenkin samanlaisia keskenään?

Miehiä pitää vihata pitääkseen itsestään? =D

Voisitko kertoa, missä kohdin lainaamassasi sanottiin, että miehiä pitää vihata pitääkseen itsestään??? 

Vierailija
54/54 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä ota AP niin tosissasi kaikkea. Täälä on suurin osa jutuista vitsiä ja huumoria. Jotkut mauttomat trollit ja ihme - no life - vänkääjät ärsyttää minuakin mutta muuten hauskaa väkeähän täälä pyörii.