Kaverini väitti minun olevan kaksinaamainen ja selkäänpuukottaja
Tilanne on siis sellainen että olin laittanut yhdestä ihmisestä ilkeän juorun liikkeelle jolla siis aika rankasti mustamaalasin tämän perheen mainetta. Sitten joitakin aikoja sitten tutustuin lähemmin tähän ihmiseen josta olin juorunnut ja hän osoittautukin ihan kivaksi ihmiseksi. Nyt ollaan tosi hyviä kavereita ja nyt tämä mun toinen ystävä (jolle olin siis myös haukkunut tätä) sanoo että olen kaksinaamainen ja selkäänpuukottaja??
Siis eikö mielipide saa muuttua? Miksi en nyt saisikaan olla tuon haukkumani ihmisen kaveri?
Kommentit (19)
Mikä saa ihmisen mustamaalaamaan itselleen liki tuntemattoman tyypin perheen maineen? Taidat olla nainen?
Toivottavasti olet myös kertonut olleesi se, joka juorun laittoi liikeelle.
Vierailija kirjoitti:
En kai mä nyt tollasta mene tunnustamaan :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jossain vaiheessa elämääsi laitat huhun liikkeelle väärästä ihmisestä ja sen jälkeen on turha mennä virkavallalle itkemään, kun on hieman opettu.
Ap olet sitä ihmistyyppiä, jonka kierrän kaukaa. Mitä mehevimmät juorut, sitä varmempi voi olla, että kertoja suoltaa suustaan ihan mitä sattuu ja seuran mukaan vaihtaa tarinaa. Eli voi olla ihna varma, että päätyy itsekin paskan jauhannan kohteeksi.
Onneksi sinun tyyppisesi ihmisen tunnistaa helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä ne asiat tulee heille vielä ilmi. Jos olisin tuo ns kaverisi niin kertoisin itse nuo asiat mustamaalatuille.
Miksi ylipäänsä keksit sen alkuperäisen juorun?
Vierailija kirjoitti:
Monet syyt vaikutti tähän.
Kauhee ämmä sä olet ja juoruakka, ei normaaki fiksu aikuinen puhu paskaa muista. Juorut EIVÄT OLE mielipiteitä.
Sun mieli saa kyllä muuttua. Mutta kaverisi on silti ihan oikeassa myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet syyt vaikutti tähän.
Sano edes yksi syy. Miksi halusit aiheuttaa juuri hänelle jotain pahaa?
Tottakai mielipide saa muuttua mutta ei se poista sitä että olet kaksinaamainen selkäänpuukottaja ja kaiken lisäksi ihan vitun tyhmäkin vielä
Vierailija kirjoitti:
Tottakai mielipide saa muuttua mutta ei se poista sitä että olet kaksinaamainen selkäänpuukottaja ja kaiken lisäksi ihan vitun tyhmäkin vielä
Mikähän minusta tyhmän tekee?
Meinasitko että mulkkuutesi on nyt poispyyhitty?
Kaverisi on oikeassa, olet ala-arvoinen ja hyljeksittävä ihmisperse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän minusta tyhmän tekee?
Niin, eihän se tyhmä tyhmyyttään tajua. Aloituksesi kertoi kaiken aivokapasiteetistasi ja pahantahtoisuudestasi.
noh, aika mulkkua toimintaa tuo silti on.