Naiset, uskokaa jo!!!
Kommentit (36)
Juu voin uskoa, että teille miehille on naisten ylipaino todella ällöttävä asia.
Mutta meille naisille on teidän miesten kaljuuntuminen todella ällöttävä asia.
Onhan se ymmärrettävää, että otit hoikan naisen joka yhtäkkiä turposi eikä se enää kiinnosta ja ole tyyppiäsi eikä huvita lykkiä enää sitä pulleaa rouvaa jonka vierestä heräät joka aamu.
Mutta minäkin otin sen tuuheatukkaisen miehen joka yhtäkkiä kaljuuntui eikä se enää kiinnosta ja ole tyyppiäni eikä todellakaan huvita koskea siihen taalasmaahan joka nykyään vierelläni makaa.
no hyvä kun mä en seksiä jaksakaan, varsinkaan laihojen miesten kanssa, yök pulkkanarut!
Vierailija kirjoitti:
Läski on turn out.
"turn out"? ;) ehkä sinun tapauksessasi tämä "turn out" on jokin muu :)
Hyvä että juttu loppuu kehotukseen katsoa "Mikä on bloggaajanaisen mielipide peniksestä?"
Juttu taas (jälleen) yleistää. Mun mies on hulluna kurveihin ja tykännyt minusta 62-98 kiloisena. Omien sanojensa mukaan jopa enemmän näin isompana. Olemme käyneet keskustelua ja haluan nyt itse terveyssyistä (en siis missään nimessä ulkonäkösyistä tai miehen haluista) pudottaa painoani. Nyt olenko jo tiputtanut 91 kg. Tavoitteena on 70 kg, mikä on minun pituisellani normaalipainon yläraja. En halua tulla sixpack -vatsaksi enkä hoikaksi, vaan haluan että minussa on pehmeyttä tisseissä, pyllyssä, masussa ja reisissä. Niitä miehenikin rakastaa. Mutta silloin olisin terveellisessä painossa ja riski sairastumiseen vähenee ja jaksaminen on parempaa. Jos terveydellisiä seikkoja ei olisi, mieheni toivoisi minun olevan mieluiten kokoa XL, kuten olen ollutkin.
Ihmiset myös lihovat hyvin eri tavoin, jos nyt puhutaan pelkästä ulkonäöstä. Toiset lihovat naamasta ja keskivartalosta ja näyttävät käveleviltä tikkareilta. Jotkut onnekkaat lihovat pyllystä, reisistä ja rinnoista vaikka vyötärö pysyy suhteessa hyvin hoikkana. He ovat kauniita lihavinakin. Eli pelko lihominen (tai laihtuminen) ei tee kenestäkään automaattisesti kaunista.
Olen myös nähnyt upeita hoikkia ja kurvikkaita naisia, joilla lantio kaartuu ja on kauniit keskikokoiset rinnat ja keho on sopusuhtainen. Vastaavasti olen nähnyt täysin kurvittomia hoikkia naisia, joilla saattaa onnettomuudekseen olla lisäksi leveät, poikamaiset hartijat tai pitkä selkä ja lyhyet jalat. Näistä kahdesta tyypistä tuo kurvikas hoikka on ehdottomasti kauniimpi kuin muuten vaan hoikka. Siis hoikkuuskaan ei tee automaattisesti viehättäväksi.
Sitten on vielä kaksi tosiasiaa:
1. Kauneus on katsojan silmässä.
2. Myös viehättävään persoonaan voi rakastua niin, että ulkoiset pienet "virheet" eivät enää merkitse mitään.
En yhtään ihmettele, että ylipaino vie halut. En minäkään koskaan panisi ylipainoista. Kuvottaa ajatuskin!
Vierailija kirjoitti:
Jos ei miestä seksi kiinnosta jos olen ylipainoinen, jättäköön. Nainen nyt saa aina uuden miehen vanhan tilalle halutessaan.
Niinhän sinä luulet 😁
Varmaan totta, jos ylipainoa on ihan hirveästi, mutta ei miehetkään aina sporttisia ja treenattuja ole, joten miksi naisten pitäisi panostaa ko. asiaan?
Taas tuollaista naistenlehtien tyylistä "tutkimusta". Kun haluatte tutkia asioita, määrittäkää tarkasti, mitä tutkitte ja miten tutkitte sekä se, millaisia koehenkilöitä tai haastateltavia haluatte. Ja kun raportoitte tuloksista, niin taas tarkempi avaus. Ko. tutkimuksessa olisi ollut esim. mielenkiintoista tietää, missä vaiheessa naisesta tulee miehen mielestä läski, siis ylipainoinen. Eikö miesten kaikinpuolinen siivottomuus ja ruokkoamattomuus ollut tutkimuksen mukaan lainkaan turn off? Entä suuri kaljamaha?
Vierailija kirjoitti:
Taas tuollaista naistenlehtien tyylistä "tutkimusta". Kun haluatte tutkia asioita, määrittäkää tarkasti, mitä tutkitte ja miten tutkitte sekä se, millaisia koehenkilöitä tai haastateltavia haluatte. Ja kun raportoitte tuloksista, niin taas tarkempi avaus. Ko. tutkimuksessa olisi ollut esim. mielenkiintoista tietää, missä vaiheessa naisesta tulee miehen mielestä läski, siis ylipainoinen. Eikö miesten kaikinpuolinen siivottomuus ja ruokkoamattomuus ollut tutkimuksen mukaan lainkaan turn off? Entä suuri kaljamaha?
Oliko avoimet kysymykset vai valmiit vaihtoehdot? Vaikuttaa nimittäin varsin paljon lopputulokseen.
Vierailija kirjoitti:
Juu voin uskoa, että teille miehille on naisten ylipaino todella ällöttävä asia.
Mutta meille naisille on teidän miesten kaljuuntuminen todella ällöttävä asia.Onhan se ymmärrettävää, että otit hoikan naisen joka yhtäkkiä turposi eikä se enää kiinnosta ja ole tyyppiäsi eikä huvita lykkiä enää sitä pulleaa rouvaa jonka vierestä heräät joka aamu.
Mutta minäkin otin sen tuuheatukkaisen miehen joka yhtäkkiä kaljuuntui eikä se enää kiinnosta ja ole tyyppiäni eikä todellakaan huvita koskea siihen taalasmaahan joka nykyään vierelläni makaa.
Hiusten lähtöön ei voi itse vaikuttaa, mutta painoonsa voi. Toivottavasti sun mies löytää uuden, paremman puolison
Mahtaa olla vaikeaa homo- ja lesbopareilla, kun toisen ärsyttävistä ominaisuuksista ei voi syyllistää puolta ihmiskuntaa, vaan pitää tyytyä jupisemaan siitä yhdestä yksilöstä.
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa jo miehet että naisilla on niin paljon muitakin kiinnostuksen kohteita kuin miehet.
Työ , harrastukset, ystävät , perhe että ei eletä pelkästään sitä varten , mitä joku mies mahtaa minusta ajatella.
En puolusta ylipainoa sen enempää miehillä kuin naisillakaan, mutta se nyt on täyttä huttua että miehet olisivat realistisia oman lihavuutensa suhteen.
Naiset eivät ole tyytyväisiä painoonsa koskaan kun taas miehet luulottelevat olevansa vain komeita mahakkaina.
Exäni luuli oikeasti olevansa tiimalasi vartaloltaan. Vaikka se keskiosa oli yhtä möykkyä myös. Joku kehonkuvavääristymä? Ja ei naiset, kurvikas ei tarkota ihrakasaa vaan sitä että esim pyllyssä on isot LIHAKSET.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko avoimet kysymykset vai valmiit vaihtoehdot? Vaikuttaa nimittäin varsin paljon lopputulokseen.
Tuollahan niitä kylillä kävelee valmiita vaihtoehtoja mistä valita ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa jo miehet että naisilla on niin paljon muitakin kiinnostuksen kohteita kuin miehet.
Työ , harrastukset, ystävät , perhe että ei eletä pelkästään sitä varten , mitä joku mies mahtaa minusta ajatella.
En puolusta ylipainoa sen enempää miehillä kuin naisillakaan, mutta se nyt on täyttä huttua että miehet olisivat realistisia oman lihavuutensa suhteen.
Naiset eivät ole tyytyväisiä painoonsa koskaan kun taas miehet luulottelevat olevansa vain komeita mahakkaina.Exäni luuli oikeasti olevansa tiimalasi vartaloltaan. Vaikka se keskiosa oli yhtä möykkyä myös. Joku kehonkuvavääristymä? Ja ei naiset, kurvikas ei tarkota ihrakasaa vaan sitä että esim pyllyssä on isot LIHAKSET.
Niinpä! Treenattua se olla pitää eikä maassa asti roikkuvaa hyytelöä!!!
Miehet uskokaa jo!!!!!!!
"Naisia seksissä haittaa ensisijaisesti se, ettei hän saa kumppaniltaan riittävästi hellyyttä. Naiset toivovat kumppanin olevan hellempi, hoikempi, osaavampi ja ketterämpi rakastaja. Miehen tuoksu latistaa naisen tunnelmaa sängyssä, kun taas miehillä ei ole naisen tuoksun suhteen valittamista. "