Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HALUATKO MILJONÄÄRIKSI

Vierailija
06.02.2016 |

En löytäny onko jo alotettu keskusteluu nyt alkaneesta jaksosta. Keskusteluu kehiin ja seuraa mulle!!!

Kommentit (492)

Vierailija
401/492 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistieto tälläkin kilpailijalla ihan olematon, Kalervo Palsa oli kuvataiteilija.

Vierailija
402/492 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä.miten kisaa voisi parantaa, mutta tosi tylsäksi mennyt ohjelma. Kaikki kilpailijat käyttävät oljenkorret heti alussa. Pitäisi olla sellainen visailu, jossa voisi valita itselle sopivan aiheen Tupla ja kuitin tapaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/492 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä mun mielestä vaikeutuneet kysymykset ekoista jaksoista! Tässähän mentiin kyllä aika nippelitietoon nimistä yms

Vierailija
404/492 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat, nyt uuteen kauteen hakemaan! www.nelonen.fi/rekry

Vierailija
405/492 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olisi toimittu jos tässä viimeisessä jaksossa viimenen pelaaja olisi ollut huippunero eikä aika olisi riittänyt? Tietääkö joku, ovatko nämä kaikki ihan järjestyksessä vai leikataanko niitä miten nyt mahtuu ohjelma-aikaan?

Leikkaus

Vierailija
406/492 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeee!!! Sarja jatkuu syksyllä!!!!!!

Vierailija
407/492 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin mammat nyt joukolla hakemaan uudelle tuotantokaudelle! Pelastamaan ihmisten maine näiden nolojen kilpailijoiden jälkeen.

Vierailija
408/492 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pewdiepie on koko Youtuben tilatuin kanava, muistaakseni 43 miljoonaa tilaajaa ruotsalaisella, joten uskon suht monen tietävän vastauksen tähän kyllä

Mä kuuntelen Youtubesta vain musiikkia, enkä tilaile mitään kanavia, joten nää on mulle ihan hepreaa.

Mut olenkin yli 40v. ja taas Dallas kysymys oli äärimmäisen helppo. 

Vierailija
409/492 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh kirjoitti:

Noniin mammat nyt joukolla hakemaan uudelle tuotantokaudelle! Pelastamaan ihmisten maine näiden nolojen kilpailijoiden jälkeen.

Juu, kyllä nyt pitää HUIMAN yleistiedon ja kaiken muunkin tiedon ja taidon omaavien av-mammojen lähteä kisaamaan ohjelmaan. Muistakaa sitten vinkata, että olette Vauva-palstalaisia, niin saamme olla ylpeitä. ;)

Vierailija
410/492 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dallasinkin näkymisestä on vaikka kuinka kauan....... nää on vasta ekoja kysymyksiä. Onko noi kaikki muut  nimetDallasista?

Dallas on tullut ties kuinka monta kertaa uusintana.

Vierailija
411/492 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ei tiedä nykyään mitään kun luotetaan siihen että Google pelastaa aina.

Vierailija
412/492 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lepikon torppa olisi pitänyt tietää.  kuuluu yleissivistykseen. 

No enpä nyt sanoisi niinkään. Mä olen siellä jopa käynyt ja tiedän sen sijaitsevan Pielavedellä, mutta en olisi muistanut torpan nimeä.

Vierailija
413/492 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluisin että vanhan tyyliset kysymykset palautettaisiin jotka oli Lasse Lehtisen kausilla. Ei enää mitään youtube twitter instagram tai Cheekin DJ kysymyksiä.

Vierailija
414/492 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dallasinkin näkymisestä on vaikka kuinka kauan....... nää on vasta ekoja kysymyksiä. Onko noi kaikki muut  nimetDallasista?

Ei ole tullut uusintana suomalaiselta maksuttomalta kanavalta. Jostain Mtv Sarjalta on tullut.

Vierailija
415/492 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä jaksoissa ei tainnut montaa maantiedeaiheista kysymystä olla? Sen sijaan Cheekin DJ:tä kysyttiinja kaikenlaisia Youtube-kysymyksiä.

Vierailija
416/492 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No enpä nyt sanoisi niinkään. Mä olen siellä jopa käynyt ja tiedän sen sijaitsevan Pielavedellä, mutta en olisi muistanut torpan nimeä.

Etkö edes vaihtoehdoista olisi osannut valita oikeaa?

Vierailija
417/492 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleistieto tälläkin kilpailijalla ihan olematon, Kalervo Palsa oli kuvataiteilija.

Hänhän tiesi Kalervo Palsan, mutta ajatteli, että on niin rebel kaveri, että olis voinut kirjoittaa ton Erektion.

Ei siis tiennyt, mutta päätteli mun mielestä kuitenkin ihan ok.

Vierailija
418/492 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin katoo mainen kunnia, kun ei enää Esa Saarisen kohuteostakaan tunneta...  Sukupolvikysymys tämäkin.

t. Täti

Vierailija
419/492 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö edes vaihtoehdoista olisi osannut valita oikeaa?

Joo, varmaan olisin valinnut oikean, mutta en voi varmasti sanoa kun mies ehti kiljaista sen heti kun vaihtoehdot tuli ruutuun. Pointti on kumminkin siinä, että ei se minusta mikään yleistietoasia ole.

Vierailija
420/492 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tullut uusintana suomalaiselta maksuttomalta kanavalta. Jostain Mtv Sarjalta on tullut.

On tullut ihan maksuttomilta kanavilta uusintana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän