HALUATKO MILJONÄÄRIKSI
En löytäny onko jo alotettu keskusteluu nyt alkaneesta jaksosta. Keskusteluu kehiin ja seuraa mulle!!!
Kommentit (492)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dallasinkin näkymisestä on vaikka kuinka kauan....... nää on vasta ekoja kysymyksiä. Onko noi kaikki muut nimetDallasista?
Dallas on tullut ties kuinka monta kertaa uusintana.
Ei ole tullut uusintana suomalaiselta maksuttomalta kanavalta. Jostain Mtv Sarjalta on tullut.
Minä olen kilpailijan kanssa saman ikäinen ja muistan katsoneeni Dallasia koulun jälkeen lapsena/teininä.
Se naiskilpailija kun kilautti kaverilleen siinä MAKIA-kysymyksessä, niin olen lähes satavarma että se kaveri googlasi tiedon.
Monesti tällä kaudella kävi niin, että ohjelma loppui kesken kun joku oli siinä pelaamassa ja hänen kanssaan jatkettiin pelaamista seuraavassa ohjelmassa. Mitä jos tämän kauden viimeisessä ohjelmassa olisi käynyt niin, että joku olisi ollut pelaamassa juuri kun ohjelman piti loppua? Olisiko sen kilpailijan kanssa jatkettu sitten syksyn ensimmäisessä ohjelmassa vai oliko asia junailtu jotenkin niin, että ohjelma loppui juuri silloin kun kukaan ei ollut pelaamassa?
Siinä kysymysten välillä on paljon kaikenlaista juttelua ja kommentointia, josta vain osa päätyy mukaan lopulliseen ohjelmaan.
Jättämällä jutut mukaan voidaan kilpailijan osuutta pidentää ja leikkaamalla kaiken ylimääräisen pois sitä voi lyhentää. Niin on helppoa rakentaa viimeinen ohjelma niin, että se loppui juuri sopivasti viimeisen kisaajan viimeiseen kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Se naiskilpailija kun kilautti kaverilleen siinä MAKIA-kysymyksessä, niin olen lähes satavarma että se kaveri googlasi tiedon.
Mä luulen kanssa. Oli niin kauan hiljaa. Tosin oli helppo googlata, mäkin googlasin ja heti tuli vastine. Ja kun oli jo se fifty-fifty käytetty niin ei tarttenut kuin ekasta hakutuloksesta nopsaan bongata että "suomalainen vuonna 2001 perustettu... Näkyy jo ennen kuin klikkaa hakutulosta. Mutta ei kai se ole kielleetty?
Hakemus täytetty ja lähetetty syksyn jaksoihin. Vihdoinkin saadaan paikalla oikea tietäjä kun meikämanne pääsee lähetykseen! Valehtelin tosin hakemuksessa melkein joka kohdassa, mutta mistäpä ne sen tietää.
Vierailija kirjoitti:
Niin katoo mainen kunnia, kun ei enää Esa Saarisen kohuteostakaan tunneta... Sukupolvikysymys tämäkin.
t. Täti
Täti täälläkin, Saarisen tiesin mutta jostain syystä sen tubettajankin nimen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dallasinkin näkymisestä on vaikka kuinka kauan....... nää on vasta ekoja kysymyksiä. Onko noi kaikki muut nimetDallasista?
Dallas on tullut ties kuinka monta kertaa uusintana.
Ei ole tullut uusintana suomalaiselta maksuttomalta kanavalta. Jostain Mtv Sarjalta on tullut.
Minä olen kilpailijan kanssa saman ikäinen ja muistan katsoneeni Dallasia koulun jälkeen lapsena/teininä.
Joo, mäkin olen katsonut. Joskus 90-luvulla taisi tulla maikkarilta. Ei varmaan tuon kaverin ikäinen kaveri ole ehtinyt montaa kertaa nähdä sarjaa. Hahmojen nimet itselle tuttuja, näyttelijät taas...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen kanssa. Oli niin kauan hiljaa. Tosin oli helppo googlata, mäkin googlasin ja heti tuli vastine. Ja kun oli jo se fifty-fifty käytetty niin ei tarttenut kuin ekasta hakutuloksesta nopsaan bongata että "suomalainen vuonna 2001 perustettu... Näkyy jo ennen kuin klikkaa hakutulosta. Mutta ei kai se ole kielleetty?
Ei ole kielletty. Tai en oikeastaan tiedä täysin kuinka tuo ohjelma tehdään. Näytetyn ohjelman säännöt ovat selvät, mutta entä kuvausvaiheessa ennen leikkausta ynnä muuta?
Vierailija kirjoitti:
Jep, täällä ajateltiin AIVAN samoin.
Vierailija kirjoitti:
Siinä kysymysten välillä on paljon kaikenlaista juttelua ja kommentointia, josta vain osa päätyy mukaan lopulliseen ohjelmaan.
Jättämällä jutut mukaan voidaan kilpailijan osuutta pidentää ja leikkaamalla kaiken ylimääräisen pois sitä voi lyhentää. Niin on helppoa rakentaa viimeinen ohjelma niin, että se loppui juuri sopivasti viimeisen kisaajan viimeiseen kysymykseen.
Myös mainostaukojen pituudella voi vaikuttaa asiaan ja sille viimeiselle varmaan lätkäistäisiin mahdottomia kysymyksiä, jos näyttää siltä, että pääsee liian pitkälle.
Tän dallasin ois saanu poissulkemalla tiedettyä
Hei
Tosi surkeita kysymyksiä ollut. Anssi Kelan biisin sanat, Cheekin dj jne. Onpa todella yleistietoa. Ei taida haluta tuotantoyhtiö jaella rahoja, kun kilpailijoille alusta pitäen lätkästään tosi nippelitiedon kysymyksiä. Ainoastaan ekat kysymykset helppoja lämmittelykysymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Tän dallasin ois saanu poissulkemalla tiedettyä
Hei
Jos ei olisi koskaan katsonut Dallasia, voisitko kertoa, miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kielletty. Tai en oikeastaan tiedä täysin kuinka tuo ohjelma tehdään. Näytetyn ohjelman säännöt ovat selvät, mutta entä kuvausvaiheessa ennen leikkausta ynnä muuta?
On se kielletty, oli aiemmin juttua jossain iltapäivälehdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä kysyi, kirjoitetaanko se c:llä, vai k:lla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kielletty, oli aiemmin juttua jossain iltapäivälehdessä.
No mut jos oljenkorsi on kysy kaverilta, nii mitäs välii sillä on mistä se kaveri sen tiedon saa?
Varmasti moni googlaa
Musta toi Lepikon torppa kerrotaan jo koulussakin. Ainakin mulle se on siellä opetettu ja olen 50v. eli luulen että kaikki vanhemmat ihmiset sen tietää. Toi Felix taas ei kerto mulle mitään. Poika 12v, sen tiesi hyvinkin mutta nimeä ei muistanut. Pamela nyt mulle oli tosi tuttu juttu, kun sitä nuorempana paljon katselin.
Hyvin tehdyt kysymykset, kun suunnataan eri ikäryhmille niin kukaan ei pärjää. Pitää olla tietoa asioista jotka ei itseään niin kiinnosta.
Suomalaiset rehtejä
Suomessa "Kilauta kaverille" -oljenkorsi on käytössä myös vuoden 2016 uudessa versiossa, jossa juontajana toimii Jaajo Linnonmaa. Ohjelman tuottaja Rabbit Filmsiltä Heidi Hakkarainen kertoo, että perinteinen oljenkorsi haluttiin pitää käytössä, koska se on hyödyllinen ja kiinnostava.
- Kavereiksi ilmoitetuille henkilöille on ohjeistettu hyvin tarkkaan, miten toimitaan siinä tilanteessa, että heille soitetaan. Siihen liittyy myös teknisiä seikkoja esimerkiksi äänimaailmasta.
Hakkarainen myös huomauttaa, että puheluihin vastaavat henkilöt eivät voi tietää tarkalleen, milloin heille soitetaan, eivätkä he ole välttämättä päivystämässä koko ajan kotonaan puhelimen kanssa.
- Silti tässäkin asiassa pätee sama sääntö kuin muuten koko kilpailussa: "Kilpailijaa ei saa avustaa ulkoisin keinoin".
Hakkaraisen mukaan tämä tarkoittaa sitä, että puhelimeen vastaava kaveri ei saa käyttää apunaan nettiä tai vastaavaa. Jos tästä jää kiinni, siitä voi koitua ongelmia kilpailijalle. Hakkarainen ei pidä kuitenkaan tällaista kovin suurena uhkana.
- Suomalaiset ovat rehellistä porukkaa, hän toteaa
Sukupolvikysymys taitaa olla tuo Lepikon torppakin. Minun ikäisilleni Kekkonen + Lepikko on ihan peruskauratietoa.
t. Täti