HALUATKO MILJONÄÄRIKSI
En löytäny onko jo alotettu keskusteluu nyt alkaneesta jaksosta. Keskusteluu kehiin ja seuraa mulle!!!
Kommentit (492)
No just tollaselta kirjaviisaalta kysytään jotain MAKIAA kun heti ensivilkaisulla näkee ettei naista muoti kiinnosta. Mielestäni taas vähän epäreilut kysymykset, olis voinut päästä pitemmällekin jos olis ollut historiaa, politiikkaa, taidetta tms. Ja kuinka moni teistä tiesi ton Kekkonen-kysymyksen???
Nyt oli kyllä niin nolo kilpailija että oksat pois.. Huhhuh. Jaajoki katto vähä et ööö 😂
Jopas katoaa kommentteja taas. Mahtaako olla täällä itse ilmantamassa 😂
Voi tota naista... Joo, ehkä kaikki ei sitten oo kuullut noista (Milla, MAKIA, Urho Kekkosen synnynpaikka). Mutta miksi osallistua tähän kisaan, jos yleistietoa ei selvästi ole kovinkaan laajalti eri osa-alueilta, en ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
No just tollaselta kirjaviisaalta kysytään jotain MAKIAA kun heti ensivilkaisulla näkee ettei naista muoti kiinnosta. Mielestäni taas vähän epäreilut kysymykset, olis voinut päästä pitemmällekin jos olis ollut historiaa, politiikkaa, taidetta tms. Ja kuinka moni teistä tiesi ton Kekkonen-kysymyksen???
Täti ilmoittautuu... Mun ikäisille tuo Kekkonen-kysymys oli ihan itsestäänselvyys. Terveisiä vaan kivikaudelta. :)
Kekkosen Lepikon torppa kuuluu ihan yleissivistykseen. Lisäksi ihan päättelemällä voi jo sulkea vastauksia pois, Juurakon Hilda ja Ryysyrannan Antti ja en nyt muista mikä se neljäs vaihtoehto oli.
Tää mies ei ainakaan miljoonaan asti pääse kun 20min lähetystä jäljellä
Harmi kun iäkäs mies ei päässyt kilpailemaan. Minä en ole koskaan kuullut Makiasta, Lepikon torpan olisin tiennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krääh, nainen asunut jossain tynnyrissä, kun on onnistunut välttymään Milla-renkutukselta ja Makia-vaatteilta. Kaikki oljenkorret käytetty, oliko 3. kysymys menossa?
Kyllä minä Millan olen kuullut, mutta en muista sanoja. Taas MAKIA:sta en ole koskaan kuullutkaan, eli av-mammojen mielestä olen siis pakosti tynnyrissä asunut... Hmmm..
Tuliko mieleen, että kaikki eivät ole kiinnostuneita samoista kappaleista/musiikista ja samoista vaatemerkeistä kuin arvon kaikkitietävät av-kotkat?
Idiot itse lähtenyt tähän kilpailuun ja televisioon. Miksi lähtenyt jos ei mitään yleistietoa ajankohtaisista aiheista. Tässä taas huomaa että tässä kilpailussa ei kirjatiedolla pärjää vaan täytyy olla seurannut mediaa ja keltaista lehdistöä myöskin ahkerasti, jotta pysyy tiedossa muutkin asiat kuin historiassa 1800-luvulla tapahtuneet. Nuorethan tässä kisassa parhaiten ovat muutenkin pärjänneet. Tälläinen tyhmyys ajankohtaisten asioitten tietämättömyydestä on järkyttävää!!
Origamii pizzan päälle. Paranee vaan :D ei hlvt!
No nyt tuli pimeä kysymys, youtube-tähti???
Noloja on kylläkin av-mammat kun pitää toisia jatkuvasti haukkua. Varmaan nousette silmissänne kovinkin korkealle tavallisten ihmisten keskuudessa.
Lepikon torppa olisi pitänyt tietää. kuuluu yleissivistykseen.
Tää nainen ei olis mihinkään päässyt kyllä, ja hyvä ettei sitä tarvinnut pidempään katsoa, mutta oli nuo kyllä alkukysymyksiksi aika vaikeita aiempiin verrattuna. Makiaa ja Kekkosta en olisi tiennyt (tosin Makian olisin arvannut oikein), eikä Millakaan ihan itsestäänselvä ole jos kappaletta ei ole liikaa kuullut.
Taas näitä tubettajakysymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Eikös toi kekkos-kysymys ollut historiaa? Puhut itseäsi vähän pussiin.
Vierailija kirjoitti:
No nyt tuli pimeä kysymys, youtube-tähti???
Aivan scheissea.
Tuon naisen tiedoilla 500 euroa on jo aikamoinen saavutus.