HALUATKO MILJONÄÄRIKSI
En löytäny onko jo alotettu keskusteluu nyt alkaneesta jaksosta. Keskusteluu kehiin ja seuraa mulle!!!
Kommentit (492)
En ole ikinä kuullut Makia-vaatemerkistä. Milla-kysymyksen olisin tiennyt.
Mä en kehtaa katsoa tätä enää... hävettää liikaa ton naisen puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Krääh, nainen asunut jossain tynnyrissä, kun on onnistunut välttymään Milla-renkutukselta ja Makia-vaatteilta. Kaikki oljenkorret käytetty, oliko 3. kysymys menossa?
Kyllä minä Millan olen kuullut, mutta en muista sanoja. Taas MAKIA:sta en ole koskaan kuullutkaan, eli av-mammojen mielestä olen siis pakosti tynnyrissä asunut... Hmmm..
Tuliko mieleen, että kaikki eivät ole kiinnostuneita samoista kappaleista/musiikista ja samoista vaatemerkeistä kuin arvon kaikkitietävät av-kotkat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krääh, nainen asunut jossain tynnyrissä, kun on onnistunut välttymään Milla-renkutukselta ja Makia-vaatteilta. Kaikki oljenkorret käytetty, oliko 3. kysymys menossa?
Olen minäkin Millan monta kertaa kuullut mutta ei ole jäänyt mieleen muuta kuin "Milla sun täytyy muuttuu, sun elämältä suunta puuttuu".
En ole Anssi Kelaa koskaan aktiivisesti kuunnellut, mutta sen verran paljon tuota soitettiin, että on jäänyt hyvin Jack Nicholson mieleen.
Taitaa matka katketa tähän...
Vittu mikä idiootti toi nainen :D nolo kilpailija.
Hävettää tuon eukon puolesta!!!
Se oli nopeasti ohi (omin avuin osasi vastata yhteen kysymykseen neljästä ensimmäisestä...)
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti!!!!! 500 euroa!!!!!
Oli kyllä poikkeuksellisen hankalat alkupään kysymykset.... mielestäni.
Kekkonen syntynyt Ryysyrannassa, ei helvetti lol...
Kekkonen syntyi Ryysyrannassa.... just.
No huhhuh, onneksi av-mammat olisivat päihittäneet kaikki kilpailijat järjestäen.
Vierailija kirjoitti:
Kohta loppuu tän HM katselu, pitkäveteistä ja surkeat kisailijat ja typerät kysymykset!
Niin taitaa loppua kaikilta muiltakin, koska tämähän on vika jakso.
Penaalin terävin kynä ja niin edelleen.. huhhuh
Ärsyttää, kun kysymykset on ihan erilaisia vaikeustasoltaan eri kilpailijoilla.
Olen minäkin Millan monta kertaa kuullut mutta ei ole jäänyt mieleen muuta kuin "Milla sun täytyy muuttuu, sun elämältä suunta puuttuu".