Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HALUATKO MILJONÄÄRIKSI

Vierailija
06.02.2016 |

En löytäny onko jo alotettu keskusteluu nyt alkaneesta jaksosta. Keskusteluu kehiin ja seuraa mulle!!!

Kommentit (492)

Vierailija
301/492 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ite ois tienny tota tubekymysystä. Enkä elokuvakaan. Alkupään kysymykset olivat melki helppoja kylläkin niin kuin pitääkin. Tuo nuorimies oli kiva kun se pomppas ainoana sieltä yleisöstä. :)

Vierailija
302/492 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan oloinen mieskilpailija :) varmaan kiva isä. Ja tosi suloinen tytär!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/492 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku on noin vitun köyhä et pitää saada joku lahjakortti, jotain persaukisia opiskelijoita?

Vierailija
304/492 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas jotain nälkäsiä lahjakortin haluajia, varmaa tietoo my ass, ahneita paskiaisia :/

Vaikuttivat enemmänkin siltä, että vittuillakseen vastasivat väärin, jonnet ilmeisesti pitävät hauskaa noin.

Hyvät kilpailijat tällä viikolla, molemmat huumorintajuisia ja rentoja.

Vierailija
305/492 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt jumalauta noita yleisön jonneja. Siinä on tulevaisuuden toivot. Onneksi kilpailija ei vastannut beetä.

Vierailija
306/492 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä istuu Au-pair Judith tän Harrin, eli kilpailijan miehen vieressä.. Kuulinko oikein, heittikö Jaajo taas jotain sovinistista läppää kauniista naisista ja viittasi juuri siihen?

Voi jestas, naisten sanominen kauniiksi sovinismia? Jotain rajaa nyt.

No eikö se vihjaillut jotain että Harri pelaisi siellä omia pelejään nättien naisten kanssa? Tai ehkä kuulin väärin.

Jotenkin alkanut vaan ärsyttää tuon Jaajon asenne ainakun kyseessä on nuori, vaalea nainen. Silloin jossain aiemmassa jaksossa kun kilpailijalla oli kaverilistalla kaksi miestä ja yksi vaalea nainen, niin tokaisi jotain sijhen että "ja yksi hyvännäköinen nainen", niinku sillä ei muita meriittejä voisi olla.

No en tiedä, ehkä se on sit vaan mun päässäni mutta jotenkin sellanen vähän sovinistinen viba siitä tullut..

Itse näin tuon hyväntahtoisen vitsailun kohdistuvan kyllä ennemmin kyseiseen mieheen kuin näihin kauniiksi kehuttuihin naisiin.

Ja sitä edellistäkään naisen kauniiksi kutsumista en nähnyt mitenkään sovinistisena, en pitäisi hyvännäköisen miehenkään kutsumista komeaksi mitenkään miehiä loukkaavana, miksi pitäisin?

Vierailija
307/492 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ihan hyvät tyypit kisassa

Vierailija
308/492 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä istuu Au-pair Judith tän Harrin, eli kilpailijan miehen vieressä.. Kuulinko oikein, heittikö Jaajo taas jotain sovinistista läppää kauniista naisista ja viittasi juuri siihen?

Voi jestas, naisten sanominen kauniiksi sovinismia? Jotain rajaa nyt.

No eikö se vihjaillut jotain että Harri pelaisi siellä omia pelejään nättien naisten kanssa? Tai ehkä kuulin väärin.

Jotenkin alkanut vaan ärsyttää tuon Jaajon asenne ainakun kyseessä on nuori, vaalea nainen. Silloin jossain aiemmassa jaksossa kun kilpailijalla oli kaverilistalla kaksi miestä ja yksi vaalea nainen, niin tokaisi jotain sijhen että "ja yksi hyvännäköinen nainen", niinku sillä ei muita meriittejä voisi olla.

No en tiedä, ehkä se on sit vaan mun päässäni mutta jotenkin sellanen vähän sovinistinen viba siitä tullut..

Itse näin tuon hyväntahtoisen vitsailun kohdistuvan kyllä ennemmin kyseiseen mieheen kuin näihin kauniiksi kehuttuihin naisiin.

Ja sitä edellistäkään naisen kauniiksi kutsumista en nähnyt mitenkään sovinistisena, en pitäisi hyvännäköisen miehenkään kutsumista komeaksi mitenkään miehiä loukkaavana, miksi pitäisin?

Kai mä sit olen vaan niin feminatsi, kun se aina kalahtaa korvaan :D

Vierailija
309/492 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juna ajoi Kyösti Kallion yli! Totaali repeäminen tossa kohtaa! :D :D jätkällä paremmin tilannekomiikka halussa kun Jaajolla!!

Se oli kuitenkin miettinyt ton kotona valmiiksi. 

Vierailija
310/492 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne pojat sano kun niidem vastaus lähti pois fifty-fiftyllä? Meni mulla ohi...

Vierailija
311/492 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas jotain nälkäsiä lahjakortin haluajia, varmaa tietoo my ass, ahneita paskiaisia :/

Vaikuttivat enemmänkin siltä, että vittuillakseen vastasivat väärin, jonnet ilmeisesti pitävät hauskaa noin.

Hyvät kilpailijat tällä viikolla, molemmat huumorintajuisia ja rentoja.

Jonneilua haluatko miljonääriksi ohjelmassa, jonnet prkele.

Vierailija
312/492 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppo Jaajo juttelee aina kilpailijoille kaikkeen alkoholiin liittyvää.

Vierailija
313/492 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä hyvännäköiseksi kutsuminen on kiva kohteliaisuus. Se ei sulje pois etteikö nainen voisi olla fiksu, pätevä, koulutettu...

Vierailija
314/492 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku on noin vitun köyhä et pitää saada joku lahjakortti, jotain persaukisia opiskelijoita?

Ai sen lahjakortin takiako siellä ollaan?

Vierailija
315/492 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupean jo toivomaan että näitä uusia jaksoja ei olisi ikinä kuvattu. Kysymykset on yksinkertaisesti paskoja, ja koko ohjelma keskittyy Jaajon omaan show'hun. Katsojat aiheuttaa myötähäpeää. Välillä tuntuu että on selattu jotain iltalehteä ja sieltä napattu kysymyksiä. Kysymys Cheekin keikka-DJstä ja leffan rekisterinumero, en tiedä kumpi oli typerämpi kysymys.

Vierailija
316/492 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, vähemmän telaketjua ja nutturaa löysemmäksi, jonkun kutsuminen kauniiksi on kohteliaisuus. Hyvä jakso oli tänään.

Vierailija
317/492 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juna ajoi Kyösti Kallion yli! Totaali repeäminen tossa kohtaa! :D :D jätkällä paremmin tilannekomiikka halussa kun Jaajolla!!

Ai arvannut etukäteen että häneltä tullaan kysymään että kuka presidenteistämme kuoli Helsingin rautatieasemalla?

Vierailija
318/492 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tylsää, kun voitetaan vain pieniä summia.

Vierailija
319/492 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaajo on itse tehnyt nämä kysymykset. Rämemajava, TIS-51, hehehee. Veetuttaa tuo kaikkien kutsuminen äijäksi.

Vierailija
320/492 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai arvannut etukäteen että häneltä tullaan kysymään että kuka presidenteistämme kuoli Helsingin rautatieasemalla?

Kuoli sydänkohtaukseen samana päivänä, kun seuraajakseen oli valittu Ryti.