HALUATKO MILJONÄÄRIKSI
En löytäny onko jo alotettu keskusteluu nyt alkaneesta jaksosta. Keskusteluu kehiin ja seuraa mulle!!!
Kommentit (492)
Vierailija kirjoitti:
No nyt on kyllä semmosia kysymyksiä, että joutuis hetken ite miettimään.
Mitä miettimistä noissa on? Ihan itsestäänselvyyksiä.
Hoh hoijaa, tuo äskönen bimbo ei varmaan olisi tuota tuumaakaan tienny ja heti seuraavaksi taas joku vaikeampi kysymys... voi jessus.
Ainakin tällä kaverilla on vauhtia enemmän kuin myyntineuvottelijalla.
ahahahaha "Christiano Ronaldo" Ei helvetti
Tää se ei turhia jaarittele. :D
Taas kysellään jotain poptähtiä. Huoh.
En osais vastaa h&m keulakuva kyssäriin!
Musta tuo poika vaikuttaa symppikseltä ja ihan terävältä :)
Tuo edellinen nolo heppu (en muuten voinut olla kiinnittämättä huomiota siihen miten käytti jatkuvadti kieltään ylähuulen alla...) sentään tajusi hävetä kun ei tiennyt niitä helppoja, muistaakseni se luokanopettaja ei.
Menikö multa ohi jotain, vai millä tavalla vika kilpailija kehui sen yhden yleisöavustajan ulkonäköä? Sitenkö, että sanoi tätä vaaleaveriköksi? "En mä sulle valehtelisi, kun kehuit mun ulkonäköä" ja käsittämätön kielen vilauttelu päälle. Melko nolo.
Vierailija kirjoitti:
ahahahaha "Christiano Ronaldo" Ei helvetti
Mietin itsekin, et miten helvetissä ne on onnistuneet kirjoittamaan tuon väärin
Vierailija kirjoitti:
Menikö multa ohi jotain, vai millä tavalla vika kilpailija kehui sen yhden yleisöavustajan ulkonäköä? Sitenkö, että sanoi tätä vaaleaveriköksi? "En mä sulle valehtelisi, kun kehuit mun ulkonäköä" ja käsittämätön kielen vilauttelu päälle. Melko nolo.
Se oli niin puutteessa.
Itse olisin pärjännyt kummankin kilpailijan kohdalla loppuun asti ilman oljenkorsia. Päättelemällä selvisi helposti ja nopeasti seuraavaan vastaukseen, mutta toka kilpailija alkoi epäilemään itseään.
T. Katsomossa istunut
ps. Lukiopohjaisella koulutuksella pärjäsi.
Vierailija kirjoitti:
Ohjelmahan myös leikataan, eli voi olla, että on kehunut enemmän, mutta lopulliseen version se kehu ei ole mahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohjelmahan myös leikataan, eli voi olla, että on kehunut enemmän, mutta lopulliseen version se kehu ei ole mahtunut.
Totta, voi olla niinkin. Siinä tapauksessa täytyy ihmetellä kyseisen kilpailijan makua...
Mä olin ihan penikka niin meidän piti lukea koulussa Seitsemän Veljestä. Ainakin sillä jäppisellä on ollut korvat kunnossa, kun ei koskaan ole horjuttanut.
On kyllä huonolaatuiseksi mennyt tämäkin ohjelma. Kilpailijat ovat tyhmempiä, Lasse Lehtinen oli parempi juontaja ja kysymyksistä on tullut huonoja ja tylsiä. Surullista. Kohta loppuu tv:n katselu kokonaan minun osalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, voi olla niinkin. Siinä tapauksessa täytyy ihmetellä kyseisen kilpailijan makua...
Ihmettelin kyllä paikalla olleena itsekin naisen vastausta.
Toi edellinen jäbä olis jäänyt ekaan kysymykseen.