Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HALUATKO MILJONÄÄRIKSI

Vierailija
06.02.2016 |

En löytäny onko jo alotettu keskusteluu nyt alkaneesta jaksosta. Keskusteluu kehiin ja seuraa mulle!!!

Kommentit (492)

Vierailija
181/492 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi edellinen jäbä olis jäänyt ekaan kysymykseen.

Vierailija
182/492 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt on kyllä semmosia kysymyksiä, että joutuis hetken ite miettimään.

Mitä miettimistä noissa on? Ihan itsestäänselvyyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/492 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa, tuo äskönen bimbo ei varmaan olisi tuota tuumaakaan tienny ja heti seuraavaksi taas joku vaikeampi kysymys... voi jessus.

Vierailija
184/492 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tällä kaverilla on vauhtia enemmän kuin myyntineuvottelijalla. 

Vierailija
185/492 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahahahaha "Christiano Ronaldo" Ei helvetti

Vierailija
186/492 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää se ei turhia jaarittele. :D

Vierailija
187/492 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kysellään jotain poptähtiä. Huoh.

Vierailija
188/492 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni katy perry

Vierailija
189/492 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osais vastaa h&m keulakuva kyssäriin!

Vierailija
190/492 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuo poika vaikuttaa symppikseltä ja ihan terävältä :)

Vierailija
191/492 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo edellinen nolo heppu (en muuten voinut olla kiinnittämättä huomiota siihen miten käytti jatkuvadti kieltään ylähuulen alla...) sentään tajusi hävetä kun ei tiennyt niitä helppoja, muistaakseni se luokanopettaja ei.

Vierailija
192/492 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö multa ohi jotain, vai millä tavalla vika kilpailija kehui sen yhden yleisöavustajan ulkonäköä? Sitenkö, että sanoi tätä vaaleaveriköksi? "En mä sulle valehtelisi, kun kehuit mun ulkonäköä" ja käsittämätön kielen vilauttelu päälle. Melko nolo.

Vierailija
193/492 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ahahahaha "Christiano Ronaldo" Ei helvetti

Mietin itsekin, et miten helvetissä ne on onnistuneet kirjoittamaan tuon väärin

Vierailija
194/492 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menikö multa ohi jotain, vai millä tavalla vika kilpailija kehui sen yhden yleisöavustajan ulkonäköä? Sitenkö, että sanoi tätä vaaleaveriköksi? "En mä sulle valehtelisi, kun kehuit mun ulkonäköä" ja käsittämätön kielen vilauttelu päälle. Melko nolo.

Se oli niin puutteessa.

Vierailija
195/492 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin pärjännyt kummankin kilpailijan kohdalla loppuun asti ilman oljenkorsia. Päättelemällä selvisi helposti ja nopeasti seuraavaan vastaukseen, mutta toka kilpailija alkoi epäilemään itseään.

T. Katsomossa istunut

ps. Lukiopohjaisella koulutuksella pärjäsi.

Vierailija
196/492 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohjelmahan myös leikataan, eli voi olla, että on kehunut enemmän, mutta lopulliseen version se kehu ei ole mahtunut.

Vierailija
197/492 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohjelmahan myös leikataan, eli voi olla, että on kehunut enemmän, mutta lopulliseen version se kehu ei ole mahtunut.

Totta, voi olla niinkin. Siinä tapauksessa täytyy ihmetellä kyseisen kilpailijan makua...

Vierailija
198/492 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin ihan penikka niin meidän piti lukea koulussa Seitsemän Veljestä. Ainakin sillä jäppisellä on ollut korvat kunnossa, kun ei koskaan ole horjuttanut.

Vierailija
199/492 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä huonolaatuiseksi mennyt tämäkin ohjelma. Kilpailijat ovat tyhmempiä, Lasse Lehtinen oli parempi juontaja ja kysymyksistä on tullut huonoja ja tylsiä. Surullista. Kohta loppuu tv:n katselu kokonaan minun osalta.

Vierailija
200/492 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, voi olla niinkin. Siinä tapauksessa täytyy ihmetellä kyseisen kilpailijan makua...

Ihmettelin kyllä paikalla olleena itsekin naisen vastausta.