Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä suuttui mitättömästä pilasta

Vierailija
06.02.2016 |

Hän nukkui päiväunia ja ruikkasin lastit hänen naamalle, ei herännyt siihen niin otin kuvan tästä ja lähetin YHDELLE kaverilleni whatsapissa. Herättyään kun kerroin tästä niin sai jonkun ihme kohtauksen ja uhkaili jopa erolla.. Surullista kun jotkut ei osaa ottaa pientä kepposta huumorilla

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska juttu, ap! :D

Mitäs oot mieltä mun pilasta? Mies nukkui niin laitoin sille mun vanhat veriset tamponit silmille ja hieroin sille vähän valkovuotoa pitkin kasvoja ja ovislimat laitoin roikkumaan nenästä jotta se näytti räkäklimpiltä. :D Otin kuvan ja lähetin YHDELLE vaan whatsapissa.

Vierailija
22/26 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun poikkis menetti hermonsa, kun sen nukkuessa otin kuvan, johon laitoin lepotilaisen peniksen viereen taviskokoiden dildon ja lähetin kuvan kavereille tekstillä "nyt ymmärrätte, miksi käyn vieraissa".

Tuo on eri asia. Minun kuvassani tyttöystävästä näkyi vain naama, eli ei mitään sellaista, mitä kaverini eivät olisi jo nähneet. En tajua miksi siitä pitää loukkaantua? Vähän kuin hän olisi ottanut minusta kuvan nukkuessa samalla kun antanut suukon poskelleni.

AP

Ai sun kaverit on nähneet sun spermaa eri naisten naamoilla, uutta oli se, että nyt kuvassa oli tyttöystävä? Olihan munkin kaverit nähneet mun dildon, uutta oli se, että vieressä oli poikakaverin suurennuslasilla parhaiten löytyvä penis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme tyttöystävä sulla ap!

Mä taas tein poikaystävälleni hauskan pilan ottamalla kuvan hänen pienestä katkaravustaan kun hän nukkui ja lähetin kuvan YHDELLE kaverilleni. Kun hän heräsi ja kerroin tästä niin loukkaantui verisesti ja sai jonkun ihme kohtauksen.

Mitä muka tein väärin, ap?

Tässä nyt ei ole oikein järkeä vertauksena.

AP:n pila on loukkaava koska siinä petetään luottamus ja levitellään seksuaalisia kahdenkeskeisiä asioita toisille. Siinä ei suoranaisesti implikoida naisen olevan huono tai epäkelpo, vaan käytetään häntä tökerösti ja törkeästi välineenä hupitarkoitukseen.

Tuossa ja toisessakin viestissä taas vihjaillaan pienen peniksen omaavien miesten olevan epäkelpoja miehinä tai että penis ylipäänsä on jotenkin nolo. Viestistä saa myös sen kuvan, että miehen luottamuksen saa pettää, jos penis on iso ja sitten lähetellä kuvia miehen peniksestä. Onko oikein pilkata kaikkia peniksen koosta epävarmoja miehiä AP:n typeryyden takia?

Vierailija
24/26 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tuo on eri asia. Minun kuvassani tyttöystävästä näkyi vain naama, eli ei mitään sellaista, mitä kaverini eivät olisi jo nähneet. En tajua miksi siitä pitää loukkaantua? Vähän kuin hän olisi ottanut minusta kuvan nukkuessa samalla kun antanut suukon poskelleni."

Suukko vs. Lastit naamalle, ihan sama asia :'D päivän naurut. Kiitos ap!

No eihän siinä, ens kerralla kun ap kaipaa suukkoa, niin pillulimat naamalle vaan. Pus

Vierailija
25/26 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M

Mies 29 plus 1v ja hamsteri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme tyttöystävä sulla ap!

Mä taas tein poikaystävälleni hauskan pilan ottamalla kuvan hänen pienestä katkaravustaan kun hän nukkui ja lähetin kuvan YHDELLE kaverilleni. Kun hän heräsi ja kerroin tästä niin loukkaantui verisesti ja sai jonkun ihme kohtauksen.

Mitä muka tein väärin, ap?

Tässä nyt ei ole oikein järkeä vertauksena.

AP:n pila on loukkaava koska siinä petetään luottamus ja levitellään seksuaalisia kahdenkeskeisiä asioita toisille. Siinä ei suoranaisesti implikoida naisen olevan huono tai epäkelpo, vaan käytetään häntä tökerösti ja törkeästi välineenä hupitarkoitukseen.

Tuossa ja toisessakin viestissä taas vihjaillaan pienen peniksen omaavien miesten olevan epäkelpoja miehinä tai että penis ylipäänsä on jotenkin nolo. Viestistä saa myös sen kuvan, että miehen luottamuksen saa pettää, jos penis on iso ja sitten lähetellä kuvia miehen peniksestä. Onko oikein pilkata kaikkia peniksen koosta epävarmoja miehiä AP:n typeryyden takia?

Mene hankkimaan huumorintaju.

Vierailija
26/26 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti otti eron hiton vammanen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme