Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on auttanut sulla niskan ja kaulan jäykkyyteen??

Vierailija
16.08.2026 |

Vaihdevuosissa. Tai muuten. Jos venytys ei pelkästään auta. Muut lihaksetkin.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosali

Vierailija
2/29 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt tuo ja ei ole vaihdevuosia. Alkoi kun nukuin jotenkin oudosti ja 3 tyynyllä vahingossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile selän rullaamista. Avaan rintakehää ja näähän on kaikki toisiinsa kiinnitettyinä, siis lihakset.

Vierailija
4/29 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipsit ja siideri.

Vierailija
5/29 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on nyt tuo ja ei ole vaihdevuosia. Alkoi kun nukuin jotenkin oudosti ja 3 tyynyllä vahingossa

Totta. Nyt venytin niskaa ja koskee toiselle puolelle yms. Tarviin niskatuen kohta. Ihan kuin olisi joku puutos ja mikään tyyny ei hyvä. Ehkä suola-neste tasapaino myös.

Vierailija
6/29 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin kokoomuksesta

Vierailija
7/29 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile selän rullaamista. Avaan rintakehää ja näähän on kaikki toisiinsa kiinnitettyinä, siis lihakset.

Kokeilin äsken hierontalaitetta selkään. Auttoi. Mutta niskaa kun venytin ja kaulaa, otti kipeää.

Vierailija
8/29 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuntosali

Miksi alapeukut?

Vierailija
9/29 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Nyt venytin niskaa ja koskee toiselle puolelle yms. Tarviin niskatuen kohta. Ihan kuin olisi joku puutos ja mikään tyyny ei hyvä. Ehkä suola-neste tasapaino myös.

Ei tähän auta mikään venytys edes... kai se menee sit ohi ajallaan. 

Vierailija
10/29 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän käytä hiirtä tietokoneen kanssa? Onko kaula mutkalla kännykkää plärätessä koko ajan? Onko muuta toispuolista pitkäkestoista jäpitystä?

Lämmittele olkapäätä saunassa ja lämpimässä suihkussa, pyörittele olkapäitä ja käsiä. Yritä välillä paukutella auki venyttelemällä.

Vierailija
11/29 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä parhaiten sellanen tuplapiikkipallo. Niskahierontalaite oli kans tosi hyvä, täytyisi ostaa uusi kun se meni rikki.

Vierailija
12/29 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista se teidän jäykkyys on? Minulla esim pahenee aina jos istun pidemmän aikaa tai aamuisin. Vas. kohdalla tuntuu just se kohta missä jäykkys/lihaskipu jos oikein kunnolla kääntää niskaa. Mikään venyttele ei oikein auta pahemnmin paitsi ehkä hetkellisesti. mitään kovempaa särkyä ei silti ole, vaan semmosta inhottavaa jäykkyyttä ja niska naksuu myös joskus oudosti.

Vierailija
13/29 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siirtynyt anaali seksiin

Vierailija
14/29 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuntosali

ehei tuota saa sanoa,  pilleri siihen vaivaan pitää saada ettei vaan ite tartteis tehdä mitään.

Vierailija
15/29 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykän doomscrollaus aiheuttaa niskajäykkyyttä

Vierailija
16/29 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista se teidän jäykkyys on? Minulla esim pahenee aina jos istun pidemmän aikaa tai aamuisin. Vas. kohdalla tuntuu just se kohta missä jäykkys/lihaskipu jos oikein kunnolla kääntää niskaa. Mikään venyttele ei oikein auta pahemnmin paitsi ehkä hetkellisesti. mitään kovempaa särkyä ei silti ole, vaan semmosta inhottavaa jäykkyyttä ja niska naksuu myös joskus oudosti.

On onneksi parempi tilanne kuin nuorempana. Mutta joku lihasjäykkyys on vaihdevuosissa ja nyt pääsi yllättämään kipu, sivuvenytyksen jälkeen. Olen tehnyt varmaan vahingossa jotain väärin tai joku jäänyt huomaamatta.

Vierailija
17/29 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kännykän doomscrollaus aiheuttaa niskajäykkyyttä

Totta. Pitelemme liikaa kännykkää.

Vierailija
18/29 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ethän käytä hiirtä tietokoneen kanssa? Onko kaula mutkalla kännykkää plärätessä koko ajan? Onko muuta toispuolista pitkäkestoista jäpitystä?

Lämmittele olkapäätä saunassa ja lämpimässä suihkussa, pyörittele olkapäitä ja käsiä. Yritä välillä paukutella auki venyttelemällä.

Otin Buranan ja geeliä. Lämpö hyvä idea.

Vierailija
19/29 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tähän auta mikään venytys edes... kai se menee sit ohi ajallaan. 

Juu. Näin se vähän on. Aika auttaa.

Vierailija
20/29 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon kännit...auttaa aina,perseet olalle..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme