Uskovia, joilla "ikävä" menneisyys...
Tarkoitan siis ikävällä sellaista "ei niin puhtoista" tms, että on tullut tehtyä virheitä. Onko täällä ketään sellaisia? Tuntuu, että monet uskovat ovat puhtaita pulmusia, ja hyvähän sekin :) Olisi kiva kuulla kokemuksia jos täällä on päinvastaisia... Itse olen tehnyt monia virheitä, joita kadun... Nuorena tuli mm. juotua liikaa ja tehtyä tyhmyyksiä humalassa :( Myöhemmin usko tuli läheisemmäksi elämään ja mm. siitä syystä olen muuttunut paljon ihmisenä. Huom. muutkin kuin kristityt saa vastata :)
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Kristinuskon ydinsanoma on armo, joka tarkoittaa sitä, että meillä on aina mahdollisuus aloittaa puhtaalta pöydältä. Älä siis, hyvä AP, vertaile omaa menneisyyttäsi toisiin, sillä se ei ole rakentavaa eikä perusteltua. Kristittyinä meidän jokaisen kilvoittelu alkaa aina puhtaalta, siivotulta pöydältä. Kaikkea hyvää sinulle!
Tätä armoahan ne lestapapatkin käyttää hyödyntää, kun lapsenlapsiaan raiskaa. Ei mitään hätää, kunhan muistaa heti tekonsa jälkeen pyytää anteeksi, niin taas on valmis puhtaalta pöydältä uusiin pippeliseikkailuihin.
Minä olen aikuisena uskoon tullut kristitty enkä ole koskaan ollut alkoholisti, huumeidenkäyttäjä enkä tehnyt pieniä enkä isompia rikoksia. En ole elänyt rankkaa nuoruutta, vaan teini-ikäisenä ikätoverieni rillutellessa baareissa väärillä henkkareilla olin kotona ja kirjoitin päiväkirjaa ja tein luontoretkiä pikkusisarusteni kanssa. Biletys alkoi vasta paljon myöhemmin, opiskeluaikoina.
Tiffany :)