Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA! Exälle lähettämät känniviestit

neiti x
06.02.2016 |

Auttaakaa neitoa hädässä. Älkääkä pliis tuomitko, olo on jo valmiiksi kurja..

Mitä tehdä kun aina välillä humalassa tulee lähetettyä exälle känniviestejä? Viime kerran näin tuli tehtyä eilen ja tänään on luonnollisesti morkkis. Lähetin jotain "missä olet" ja yritin soittaa facebookin kautta keskellä yötä tietenkin. Minulla ei ole enää hänen numeroaan enkä ole edes hänen facebook kaverinsa, mutta jotenkin kännissä välillä keksin, että etsin hänet facebookista ja laitan yksityisviestiä. Meidän seurustelusta on kulunut nyt noin 5 vuotta jonka jälkeen ollaan oltu puolin ja toisin toisiimme yhteydessä (usein känniviestien muodossa). Nyt viimeisen 1,5 vuoden aikana olen itse lähettänyt näitä känniviestejä hänelle ehkä 3 kertaa, hän ei ole kertaakaan. Tämä lisää asian noloutta.. Miksi lähetän hänelle tällaisia viestejä? Minulla on ollut tässä välissä kuitenkin muitakin, paljon parempia miehiä. En ajattele häntä arjessa ja erollemme oli todella hyvät syyt. Miten voin varmistaa että en enää lähetä näitä viestejä??

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/14 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta alkoholin käyttö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Känniviestit on söpöjä

Vierailija
4/14 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

*lähettämäni

Vierailija
5/14 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko olet juonut että tuo on alkanut tuntua hyvältä idealta?

Vierailija
6/14 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lähdet juhlimaan jätät puhelimen kotiin. Vaihtoehtoisesti: hanki toinen liittymä, jossa ei oo dataa ja ota se mukaan kun lähet viihteelle.soitonsiirto sit vaan käyttöön.

Tai sit lopetat alkon.

Vierailija
7/14 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä ja kihloissa on kiva olla.

Vierailija
8/14 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole pakko juoda

Vierailija
9/14 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita miehelle nyt selvinpäin viesti jossa pyydät anteeksi menneitä ja mahdollisesti tulevia viestejä.

Vierailija
10/14 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Känniviesteistä pääsee eroon kun ei kännää,vai onko alkoholismi jo päässyt niin pahaksi ettei onnistu.

Vierailija
11/14 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, toi on niin noloo. Aamulla heräät ja yön kivat viestittelyt palautuu pätkittäin mieleen. Ensin hautaat pään häpeestä tyynyn alle ja kohta rukoilet että sänky nielisi sut.

Vierailija
12/14 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on kans toi ongelma. Nyttenkään en uskalla ottaa edes viinilasillista kun mulla alkaa ajatukset laukkaamaan ja viestisormi myös. Vastikään kun olen eronnut niin olis vielä niin paljon sanottavaa.

Hyvä idea tuo dataton liittymä, taidan sen ottaa käyttöön kun lähden kaupungille

-toinen ongelmainen

Vierailija
13/14 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estä se facebookissa.

Vierailija
14/14 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ton takia en juo nyt..hävettäis ihan sikana joku känniviestihölmöily exälle..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän