Jamie Oliverin ravintolat
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Covent gardenissa Jamies Italian. Ketjuravintola joka kantaa Jamien nimeä mut ruoka oli erinomaista. Söin ekaa kertaa Jänistä ja se suli suuhun
Teitkö pöytävarauksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Covent gardenissa Jamies Italian. Ketjuravintola joka kantaa Jamien nimeä mut ruoka oli erinomaista. Söin ekaa kertaa Jänistä ja se suli suuhun
Teitkö pöytävarauksen?
Joo. On ne sen verran suosittuja. Niin ja drinkkilista oli muuten loistava. Earl grey martiint
Olen käynyt viitisen kertaa Jamies Italian- paikassa, ihan kiva mutta aina pieni pettymys. Esimerkiksi otamme usein alkupalaksi annoksen jättioliiveja, tapenadea ja napsuleipää, kaikki on ihanaa mutta jostain syystä oliivit tarjotaan jääkulhossa joka minusta pilaa niiden maun jos ei malta lämmitellä ensin. Pastaruoissa on hyvät aineet mutta taas kummallisia ratkaisuita jotka minusta vaikuttavat enemmän erikoisuudentavoittelulta kuin maun perusteella tehtyinä.
Muutenkin on vähän kikkailun makua, "laudat" tarjotaan italialaisten säilyketölkkien päälle tasapainotettuna jne. Jamietavaraa myydään innokkaasti.
Mutta noista huolimatta ihan hyvä paikka ja ok ruoka, hauska, rento tunnelma ja edullinen hintataso. En koskaan varaa pöytää koska lähinnä päädymme sinne lounaalle kaupungilla ollessa. Jos on täyttä, odottelemme baarin puolella.
Englannissa siis tämä.
Lontoossa olen kerran ollut. Paremman luokan hampurilaiset söimme ja hyväähän se oli, voisin mennä toistekin.
Jamie Oliverin kirjoja oli joka puolella myynnissä joten ei päässyt unohtumaan missä paikassa oltiin.
Täytyy käydä kokeilemassa. Katsoin että hintataso on melko edullinen. Esim lounastarjoius n 14 puntaa, kolme ruokalajia.
Kiitos vinkeistä
Ap
Vähän samanlainen kokemus kun numero 4:lla...
Eli ihan ok ja ruoka oli hyvää, alkuruoka jopa loistavaa, mutta silti jotenkin pienoinen pettymys... Ruokiin haettu turhaa liian erikoisia makuja, mieluummin olisi voinut panostaa perinteisiin makuihin laadukkailla raaka-aineilla. Mutta hinta-laatusuhteessa (Lontoossa) ihan ok ja menisin varmasti uudelleenkin.
Pöytä varattiin etukäteen netin kautta, ihan täyttä ainakin silloin näkyi olevan kun itse olimme.
Mitä muita ravintolavinkkejä Lontooseen?
Aina kun tätä kysytään vankkaan Lontoon Tibits ravintolan. Käyn joka kerta kun olen siellä. Todellinen hidden gem
https://www.tibits.ch/en/home.html
Vierailija kirjoitti:
Aina kun tätä kysytään vankkaan Lontoon Tibits ravintolan. Käyn joka kerta kun olen siellä. Todellinen hidden gem
https://www.tibits.ch/en/home.html
Näyttää olevan vegaani ravintola
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tibits.ch/en/home.htmlNäyttää olevan vegaani ravintola
Niin on mutta silti loistava lounaspaikka. Itse en ole vegaani tai edes kasvissyöjä mut tuo tosi mielenkiintoinen paikka. Toimii buffet meiningillä ja antaa mahdollisuuden maistella erilaisia uusia makuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tibits.ch/en/home.htmlNäyttää olevan vegaani ravintola
Niin on mutta silti loistava lounaspaikka. Itse en ole vegaani tai edes kasvissyöjä mut tuo tosi mielenkiintoinen paikka. Toimii buffet meiningillä ja antaa mahdollisuuden maistella erilaisia uusia makuja.
Täytyy käydä kokeilemassa. Sijainti hyvä. Muistatko hintaa?
Tibits on ihan keskustassa mutta hyvin piilossa. :) ei siis turistien tiedossa.
Heddon st. Kadulla. Pieni pimeä kuja joka kääntyy Regent st. Ostoskadulta.
Kukan päästä löytyy courtyard tyyppinen aukio jolla monta pientä ravintolaa. Kesällä aukiolla on ravintoloiden sohvia jne. Jossa voi istua ja syödä
Niin joo hinta. Keräät sieltä buffet "laivasta" lautaselle kaikkea mitä haluat ja sit kassalla lautanen punnitaan. )Kaikella ruualla yhteinen kilohinta) ja sit maksat määrän mukaan