addiktoitunut av:seen, auttakaa!!! :(
olen lapseton aika nuori ihminen. joskus googlen takia päädyin tälle palstalle. sitten joskus flunssassa aloin selailla tätä ja osallistua keskusteluihin. nyt olen tosi pahasti koukussa, ja se on hiton ärsyttävää. tämä on vaan niin hyvää viihdettä! :P miten pääsen eroon av:sta tai voisin edes vähentää?
Kommentit (16)
Kello on kohta niin paljon että se on loppu nyt!! Pim, pim, pim...
Njääh, et sä täällä pilalle mene. Vai menetkö? ;)
Jos tiedettäis, miten tästä pääsee eroon, oltais jo lähdetty! Eli väärä paikka kysellä apua, kaikilla muilla sama kirous niskassa...
Vierailija kirjoitti:
Lue kaikki maahanmuuttoketjut.
muuten hyvä, mutta saattaisin samalla menettää uskoni ihmiskuntaan ja sen tulevaisuuteen :'D -ap
Kone kiinni. Tee läppäristäsi leija, heitä se partsilta alas! Aloita uusi harrastus, vaikka ryppääminen, se on kuulemma nyt kovasti muotia.
xD
Mitenkä me pystyttäis sua auttaamaan. : )
Vierailija kirjoitti:
no jotain on pahasti vialla jos kaikin tavoin ihan tavallinen alle kolmekymppinen viettää perjantai-illan mieluummin kotisohvalla nyhjöttäen, av:ta selaillen kuin vaikkapa kavereitten kanssa ulkona :D -ap
Et pääse enää pois. Ikinä.
Moni meistä tuli googlen tai kaksplussan kautta vain käväsemään., ja aika moni meistä jäi.
Vuosikymmeniksi.
Tervetuloa! =)))
Samassa veneessä ajelehditaan siis... :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no jotain on pahasti vialla jos kaikin tavoin ihan tavallinen alle kolmekymppinen viettää perjantai-illan mieluummin kotisohvalla nyhjöttäen, av:ta selaillen kuin vaikkapa kavereitten kanssa ulkona :D -ap
Minä jäin tänne vuonna 2012 :D En ole vielä löytänyt tietä ulos...
Soita brutaalisti tapiirille. Se auttaa.
Tämä on pahin some ikinä. Ei mitään Facebookia ja Twitteriä jaksa seurata. Ne olivat vain porttihuumeita ja tämä on pahimpien narkkareiden taivas.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on pahin some ikinä. Ei mitään Facebookia ja Twitteriä jaksa seurata. Ne olivat vain porttihuumeita ja tämä on pahimpien narkkareiden taivas.
no todellakin. ensimmäisenä aamulla, viimeisenä illalla... ja olen pitänyt itseäni aika paljon itsekuria omaavana ihmisenä. vähänpä tiesin. pitänee blokata tää domain kaikilta käyttämiltäni selaimilta ja pyytää jotain toista asettamaan salasanat. onneks julkisilla koneilla ei vaan kehtaa selata vauvaa, tää on mun tarkkaan varjeltu salaisuus ja guilty pleasure niin kuin varmasti monilla meistä.
tahdonvoima ei riitä blokkaamiseen, mitä sitten teen, mistä saan kaikki nää moninaisen ärsykkeet ja pöljät pohdinnat..
-ap
Lopeta nettiyhteys.