Jos saisit nyt syödä mitä tahansa herkkua, mitä se olisi?
Jos joku tietty tuote kyseessä, kerro myös merkki. Siis esim Pandan suklaa tai Fazerin suklaa.
Kommentit (26)
Ben&Jerry's Cherry Garcia, mut ovat perkeleet menneet lopettamaan sen jo ajat sitten :(
Mansikkarahkaa (=rahkaa, kermavaahtoa, mansikoita ja banaania)
Estrellan sour cream and onion sipsejä ja zatziki dippikastike.
Voisa paistettuja tatteja
Voisin myös syödä vohveleita, joiden sisällä on suolainen täyte metsäsienistä.
Ellen Svinhufvudin kakkua. Olen saanut sitä vain kaksi kertaa elämässäni ja se on parasta, mitä tiedän.
Tiramisu kakkupalan. Lomamatkalla Italiassa maistoin ja se oli taivaallisen hyvää (ravintolan kokin omatekemää)... mmm... :P~~~
Mä itse herkuttelisin kismet palloilla ja estrellan sourcream &cheese sipseillä. Sitä ennen vetäisin varmaan perunamuusia ja makkarakastiketta.
T karppaaja ap
Cafe Ekbergin Fredrikan torttu. Söin tänään yhden mutta vielä jäi suu napsaamaan.
Pihvi. Iso, hyvin paistettu pihvi. Ehkä valkosipulivoita nokare päälle mutta ei muuta. Aivan armoton lihanhimo. Budjetti ei anna periksi ostaa laadukasta lihaa ja vaikka linssit ovat ravintoarvoiltaan hyviä, mielummin coeur de filet, kun nää perkeleen pavut.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku tietty tuote kyseessä, kerro myös merkki. Siis esim Pandan suklaa tai Fazerin suklaa.
Mansikka ja suklaajäätelöä. Päällä mansikoita ja vadelmia, sekä pähkinöitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mansikka ja suklaajäätelöä. Päällä mansikoita ja vadelmia, sekä pähkinöitä
Merkki laktoositon
Ensin sitruuna ja vadelmasorbettia ja sitten taffelin juustonaksuja.
ja takautuvasti noita ennen jotain ihania juustoja tykötarpeineen ja hyvää punkkua!
Big Mac vuodelta 2100 olisi kiva.
Juustokakku. Merkillä ei väliä kunhan olisi hyvä.