Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vyötärönympärys 106 cm kauhean iso?

Vierailija
05.02.2016 |

Mittasin vyötäröni äsken ja se oli 106 cm kapeimmasta kohdasta. Paljon enemmän esim. navan kohdalla ja alavatsassa :( Mietin että onko tuo kuinka paha naiselle? Ylimääräistä on, mutta en pidä itseäni mitenkään superläskinä. Vyötärö nyt alkoi vain ahdistamaan toden teolla..

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olethan sä ihan järkyttävän kokoinen! Minun vyötärön ympärys on n. 77cm ja olen reilusti ylipainoinen. Naisella se raja taitaa olla 80cm että on epäterveellinen. Mielestäni pitäisi olla paljon vähemmän.

Vierailija
2/49 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kauhean iso, mitan tulisi olla naisella <80 cm. Toki 106 cm näyttää esim. 185-senttisellä naisella vähemmän kauhealta kuin 160-senttiseltä, mutta kyllä se on paljon ihan pituudesta riippuen. Mittaa vielä aamulla uudelleen, voi olla turvotustakin osa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vyötärö?!?

Vierailija
4/49 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, naisilla vyötärönympärys pitäisi olla alle 80 cm noin niin kuin terveyden kannalta. Huomattava terveyshaitta tulee jo siinä kohtaa kun vyötärönympärys on yli 88 cm.

Vierailija
5/49 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis *pituudesta riippumatta.

Vierailija
6/49 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella, todella iso!! Oma vatsanympärykseni on 104cm ja painan 105kg (pituus 164cm)

Olen erittäin lihava ihminen siis. Tähän kuolee, ellei jotain saa aikaiseksi.

Vierailija
7/49 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tosiaan mitata aamulla heräämisen jälkeen kun olet käynyt vessassa etkä ole vielä juonut/syönyt mitään.

Vierailija
8/49 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Ei tätä oikein voi vyötäröksi sanoa, samaa pötköä koko kroppa. Tästä voisi kirjoittaa dekkarin : "Kadonneen vyötärön salaisuus".

Vierailija
9/49 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Minulla oli ennen laihduttamistani vyötärö 97 cm ja sekin oli jo todella iso (olen lyhyt!). Nyt vyötärönympärys on 64 cm.

Vierailija
10/49 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo nyt aika kamala. Minulla on ollut lihavimmillaankin alle 80cm. Älä huijaa itseäsi.

Vierailija
11/49 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ikinä harkinnu nuorta ja treenattua kollia tyydyttämään sun lihoja?

Vierailija
12/49 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa huomioon että ihmisten ruumiinrakenteet ovat erilaisia. Mulla on vyötärö kapeimmasta kohdasta just sen 80 cm silloin kun BMI oli 21,5. Nyt BMI on 30 ja vyötärönympärys on 100 cm. Eli aina ei tarvi olla edes järkyttävän lihava...

Vierailija
13/49 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko ikinä harkinnu nuorta ja treenattua kollia tyydyttämään sun lihoja?

Täällä on yksi pullukka joka unelmoi moisesta ;)

Vierailija
14/49 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vyötärö 100cm vuosi sitten kun painoin 90kg. (161cm) En omasta mielestäni ollut kovin lihava, vähän pyöreä vain.

Nyt vyötärö on 79cm ja paino 71kg ja ylipainoa on edelleen. Tiedostan sen kyllä ja aion siitä vielä päästä eroon.

Mutta kun katson noita vuoden takaisia kuvia, niin voi jumalauta miten julmetun lihava olenkaan ollut. Naama on kuin sialla, kaksoisleuka tursuaa ja samoin ne läskit joka suunnata.

Vaikka ylipainoa on edelleen o kroppa ihan erinäköinen, treenaan kolmesti viikossa ja lenkkeilen kolmesti. Lisäkis minulla on mylle tehty ruokavalio.

Mutta kyllä sitä oli tosi sokea sille omalle ylipainolleen.

Vierailija
15/49 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 68 cm vaikka painan 83 kg

Vierailija
16/49 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo selvästi aivan liikaa. Siitä huolimatta ei mielestäni voi olla niin, että kaikilla naisilla (pituudesta riippumatta) 80 cm olisi se maaginen raja, jonka yli ei saa mennä. Tosi pitkä nainen voi olla vielä hoikka 80-senttisellä vyötäröllä, kun taas 155-senttinen nainen, jolla on samanpaksuinen vyötärö, on aika tukeva. Jos oikein muistan, niin suositeltava raja vyötärölle olisikin puolet omasta pituudesta.

Vierailija
17/49 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on jäätävän kokoinen ap!!

Mulla on lantio kapeampi (95cm) kuin sun vyötärö enkä minäkään ole mikään laiha vaan normaalipainoinen!

Vierailija
18/49 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottakaa huomioon että ihmisten ruumiinrakenteet ovat erilaisia. Mulla on vyötärö kapeimmasta kohdasta just sen 80 cm silloin kun BMI oli 21,5. Nyt BMI on 30 ja vyötärönympärys on 100 cm. Eli aina ei tarvi olla edes järkyttävän lihava...

Kyllähän bmi 30 on jo järkyttävän lihava... älä turhaan huijaa itseäsi...

Ruumiinrakenne vaikuttaa kyllä paljon - mulla myös vyötärö lähes 80 cm vaikka olen hoikka. Jopa bmi 19 vy oli 71cm vaikka mitään vatsaläskejä ei ole koskaan ollutkaan. Olen vain suora kropaltani.

Vierailija
19/49 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän bmi 30 on jo järkyttävän lihava... älä turhaan huijaa itseäsi...

Ruumiinrakenne vaikuttaa kyllä paljon - mulla myös vyötärö lähes 80 cm vaikka olen hoikka. Jopa bmi 19 vy oli 71cm vaikka mitään vatsaläskejä ei ole koskaan ollutkaan. Olen vain suora kropaltani.

Mulla oli bmi 30ssa mitat 96-83-106. En kyllä järkyttävän lihavaksi olisi itseäni sanonut.

Vierailija
20/49 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kysytkin vielä! Pakko olla provo! Mullaki on kapeempi vyötärö, mut oon sentää kahdeksannella kuulla raskaana! Normisti se on joku 65-70cm. Olisiko suositus allle 80cm? Kuulut heittämällä yli riskiryhmään. Nyt otat itseäs niskasta kiinni!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi