Miksi naiset haluavat aina matkustaa ja kamalasti harrastaa jotain?
Mistä se johtuu? Minä tykkään vain olla kotona. Joskus käyn kaupassa ja töissä.
Kommentit (37)
Mitä väliä mistä se johtuu? Jos haluaa niin haluaa. Etsi joku joka ei halua, onhan niitäkin vaikka kuinka.
Tykkään matkustamisesta koska siinä näkee uusia paikkoja. Harrastukset ovat kivaa tekemistä, itse luen, valokuvaan, joogaan ja teen käsitöitä.
En minä halua/jaksa ainakaan. Oletko siis nainen itsekin? Missä töissä voi käydä joskus? Minä en jaksa käydä ollenkaan.
Mua usein ärsyttää se, ettei monilla miehillä ole mitään mielenkiintoa muuhun kuin kotona homehtumiseen. Maailmassa on paljon kaikenlaista kiinnostavaa tekemistä ja näkemistä.
Koska naiset ovat hassuja pikku paituleita.
-Mies 29v + 1v-
Mä en paljon poistu edes kotikaupungista, saati että ulkomaille jaksais. Jos on vapaa-aikaa, dataan, soitan kitaraa, kuuntelen musiikkia ja kävelen - näistä semmoinen oikeaksi harrastukseksi luettava on soittaminen ja sekin mun tapauksessa on aika epämääräistä.
Elämä olisi puuduttavan tylsää, jos vaan nyhjäisi himassa. Pitää olla virikkeitä ja hyvä meininki, niin mielikin pysyy virkeänä.
Mä oon huomannut että kun täytin 30 v, kotisohva on alkanut houkuttaa ja matkustamisessa nousevat esiin epämukavuudet ennen hyötyjä. Viimeiset 10 vuotta olen matkustellut aina kun on ollut mahdollista (usein), mutta nyt alkaa vähän kyllästyttää. Liekö välivaihe, vai näinkö minäkin olen mummoutumassa.. Mitään paljon aikaa vievää harrastusta en myöskään halua hankkia. Paras mahdollinen perjantai-ilta vietetään nykyään omalla sohvalla.
VELA-ilmiö ja alati kehittyvät kodinkoneet ovat johtaneet siihen, että naisilla on liikaa aikaa käsillä ja pysähtyminen edes hetkeksi johtaisi eksistentiaaliseen kriisiin. Miehet eivät kärsi vastaavasta ongelmasta vaan ovat vain tyytyväisiä, kun heillä on aikaa puhua politiikasta ja filosofiasta.
Vierailija kirjoitti:
VELA-ilmiö ja alati kehittyvät kodinkoneet ovat johtaneet siihen, että naisilla on liikaa aikaa käsillä ja pysähtyminen edes hetkeksi johtaisi eksistentiaaliseen kriisiin. Miehet eivät kärsi vastaavasta ongelmasta vaan ovat vain tyytyväisiä, kun heillä on aikaa puhua politiikasta ja filosofiasta.
Kodinkoneet eivät toimi itsekseen. Naisen on niitä edelleen käytettävä. Miehen ei edelleenkään tarvitse miettiä, miten kerma muuttuu vaahdoksi ja jalostuu edelleen mansikkarahkaksi.
Just ukko valitti, että pitääkö lähtee taas Nykiin, kun (pikku)vessakin ois remppaa vailla. Minä siihen, että käypi vaan hakemassa ne tarvikkeet. Minä maksan. Eipä kelvannu. Nykin reissu kyllä käy . Totta jumalauta mä vietän ennemmin aikaa Manhattanilla iBarissakun vessassa. Maksan kyllä sen vessaremontinkin, kunhan suostuu sen tekemään.
Naiset on niin turhamaisia ja haluaa tuntea olevansa toisia parempia.
Statukset ovat naisille tärkeämpiä, kuin miehille. Vihonviimeinen ilmiö on tämä kuntosalilla päteminen, joka on nyt jatkunut viitisen vuotta, kun media on hehkuttanut fitnesiä ja naiset lähteneet mukaan mediauskovaisina massasieluina. Aiempina vuosina kuntosaleilla oli paljon mukavampaa. Jos siellä oli naisia, niin ne kaikki pukeutuivat eri tavalla. Nykysin niillä kaikilla on trikoot, koska kaikille muillakin on. Jotkut ottavat selfieitä peilin kautta.
Matkustelu on irtiottoa arjesta ja kotitöistä. Ja harrastukset vastapainoa työlle.
Naiset harrastaa ja matkustaa ihan ilon ja mielenkiinnon takia.Sitten on se toinen puoli asiasta eli trendit/brändi.Ei kato pysy piireissä jos statuksesta ei löydy tiettyjä juttuja.Tämähän tietysti naisten puolelta kielletään välittömästi.Mutta kuuntele joskus kun eukot nokittaa kilpaa toisiaaan matkailun, tai urheilun saralla.Siinä kannattaa ottaa vähän enemmän viiniä lasiin ja istua naatiskellen sohvalla.
Vierailija kirjoitti:
Statukset ovat naisille tärkeämpiä, kuin miehille. Vihonviimeinen ilmiö on tämä kuntosalilla päteminen, joka on nyt jatkunut viitisen vuotta, kun media on hehkuttanut fitnesiä ja naiset lähteneet mukaan mediauskovaisina massasieluina. Aiempina vuosina kuntosaleilla oli paljon mukavampaa. Jos siellä oli naisia, niin ne kaikki pukeutuivat eri tavalla. Nykysin niillä kaikilla on trikoot, koska kaikille muillakin on. Jotkut ottavat selfieitä peilin kautta.
Unohdit musat korvissa jutun!Se on kato ollu jo viimeiset 5v niiiiiiin kuuminta hottia, että hot hot oikein.Meidänkin salilla vetää kaikki niin fitnesiä että oksat pois.Eihän siinä mitään, onhan treenaaminen toki parempi vaihtoehto sidukan vetämiselle, mutta se helvetin numeron tekeminen asiasta..
Naisvihaajat löytävät mitä tahansa moittimista naisten tekemisistä. Jättäisitte meidät rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Matkustelu on irtiottoa arjesta ja kotitöistä. Ja harrastukset vastapainoa työlle.
Tässäpä se syy pähkinänkuoressa! Harrastus tuulettaa päätä todella tehokkaasti.
Koska ne ei jaksa sun naamaa.