Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kausittaiset seksihalut

Vierailija
05.02.2016 |

Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä nyt yli 15 vuotta, ja miehen haluttomuus on ollut koko ajan ongelma. Pisimmillään selibaattia on kestänyt yhtäjaksoisesti 3 vuotta ja useita vuoden pätkiä on ollut myös.

Tässä vuosien varrella olen huomannut sen, että jos saadaan päälle joku kunnon kriisi, seksiä on seuraavat puoli vuotta riittävästi, eli noin pari kertaa viikossa. Viimeksi viime kesänä mittani tuli täyteen ja aloin puhua avioeron mahdollisuudesta. Seksiä oli sitten jouluun asti riittävästi ja parisuhde muutenkin kukoisti. Nyt se taas loppui, viimeksi paneksittiin tapaninpäivänä.

Sama kaava on toistunut muutaman kerran, mies on aina antanut seksiä sen puoli vuotta ja minä olen sinä aikana hylännyt ajatukset erosta ja ollut oikein onnellinen ja tyytyväinen vaimo.

Mikä ihme tämä juttu voi olla ja mikähän tähän olisi ratkaisu? Muilla kokemusta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu varmaan miehen kuukautiskierrosta.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
2/3 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuu varmaan miehen kuukautiskierrosta.

-Mies 29v + 1v-

Pitkä on miehen kuukautiskierto, kun ovulaatioiden väli on noin viisi vuotta ja sitten ovuloi puoli vuotta kerrallaan. Sanohan Mies 29 + 1 v, millä tuota kiertoa saisi tiivistettyä? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ollut kanssa tollasta haluttomuutta, mikä ei todella johtunut puolisosta. Sitä oli aina talvisin pimeän aikaan ja keväällä aina omat halut heräs! Seksiä oisin saanut riittävästi, mutta ehkä se alkoi toistaa aina samaa kaavaa! Mutta enpä sanonut itse että tarvii jotain uutta. Nyt olen sinkku! Ehkä sinun kannattaa houkutella mies vaikka uusii asentoihin tai yhteisiin fantasioihin!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän