Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tv-sarjoja jaksatte katsoa uudestaan ja uudestaan?

Vierailija
05.02.2016 |

Tuli tämä mieleen kun taustalla pyöri Kumman kaa ja jaksoin vieläkin hihitellä sille, varmaan viidettätoista kertaa.
Humalaisen näytteleminen on yllättävän vaikeaa, Anne ja Ellu onnistuvat siinä harvinaisen hyvin. Ja aina toimii: "Vesa on niiiin itsekeskeinen" :D

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frendit, X-files, Sinkkuelämää

Vierailija
42/46 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Frasier! Siihen ei voi koskaan kyllästyä, se on parhauden parhautta. Ja minusta tuli viime syksynä Cumberbitch, en saa tarpeekseni Sherlockista. 

Being a Cumberbabe is so four years ago! t. toinen fani

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Star trek, seinfield, gilmore girls

Vierailija
44/46 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteiset eli Frendit ja Sinkkuelämää. Mutta noiden lisäksi myös brittidekkarit kuten Midsomerin murhat, Rikoskomisariot ja ylikomisariot se ja se (esim Frost), Hiljainen todistaja. Myös Hercule Poirotit ja Neiti Marplet jaksan katsoa aina kun yleltä tulee, olen harkinnut ostamistakin vaikka en mitään elokuvia tai sarjoja ikinä osta. Nämä vaan tulee niin harvoin ja sit jos missaa niin itku tulee (esim pari Poirottia jäi hiljattain näkemättä eikä niitä esitetty areenassa).

Vierailija
45/46 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylpeys ja ennakkoluulo, se englantilainen kuusiosainen. Samoin Meduusa-trilogia. Molemmat löytyy dvd-hyllystä, ja olen katsonut moneen moneen kertaan.

Vierailija
46/46 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metsolat, Puhtaat valkeat lakanat, Ruusun aika.

Nämä on mun lemppareita,samoin "Kyllä isä osaa" sekä "Sisko ia sen veli".

Kyllä 2000-luvullakin on tehty hyviä ohjelmia,mutta mikään ei vedä vertoja ysärisarjoille! :)