NAISET! Lopettakaa nämä tavat HETI (kuva)
http://s1303.photobucket.com/user/lindaemilia/media/5_zpsdz9mreun.jpg.h… Tämä. Tämä näky valitettavasti näkyy erittäin monella (varsinkin nuorilla) naisilla ja mielestäni tuo on niin oksettavan näköistä. Tuo sama pätee myös noihin muihin meikkitökötteihin kuin vain tuohon tummaan puuteriin. Kukaan ei ole joo seppä syntyessään myöskään meikkaamisen saralla, mutta herranjestas se iho ei lopu siihen naamaan vaan jatkuu myös kaulalle jne jonne sitä voisi MYÖS LAITTAA, ettei tule noita iljettäviä rajoja. Tai sitten ei käytä ollenkaan tai opettelee ostamaan oikean väristä tököttiä omaan naamaan.
Toinen asia. Ne teidän ripsienpidennykset ovat ihan hemmetin rumia. :D En ymmärrä miksi jotkut maksavat järjettömiä määriä, että käy laittamassa ripsiinsä ihan hirveän näköisiä ja harottavia haituvia (ja tämä ei siis vissiin riitä vaan niitä pitää käydä korjailemassa aina silloin tällöin tjsp ja sekin maksaa lisää?!?!) Olen työni puolesta paljon naisten kanssa tekemisissä ja kuulen silloin tällöin juuri näitä meikki/kosmetiikka/naamankampaus -juttuja ja kuinka toiset ihastelevat toisen ottamia ripsenpidennyksiä ja itse pidättelen taas oksennusta. Ei ei ja ei.
Viimeinen ja tärkein asia. Meikkaamisessa muutenkin: VÄHEMMÄN ON ENEMMÄN. Meikkaamisessa ei ole mielestäni mitään vikaa, arvostan toki paljon luonnollista kauneutta, mutta jos joku haluaa meikata niin meikatkoon, mutta kohtuudella!!! On niin kamalaa, kuin nainen on maalannut naamansa siten, kuin olisi sotaan lähdössä (näitä näkee n. kolmikymppisillä naisilla just paljon yöelämässä). Se voi viehättää tiettyä osaa miehistä (yleensä niitä mulkkuja jotka haluavat vain seksiä), mutta itse esim. kierrän tuollaiset kaukaa.
En ole itsekään mikään täydellinen ilmestys, suhteellisen tavallinen 28-vuotias mies, mutta jos tämä aloitus ja nämä vinkit saivat edes jonkunlaisia ajatuksia heräämään. Listaa voisi jatkaa liittyen mm. pukeutumiseen tai hiustenpidennyksistä puhumiseen (don't get me started...), mutta jätänpä tämän tähän. KIITOS JA OPETELKAA MEIKKAAMAAN
Kommentit (39)
En ole kyllä koskaan nähnyt kenelläkään noin erisävyistä pakkelia omaan ihoon verrattuna. Taitaa olla pimeessä meikattu? Meikatkaa luonnonvalossa niinkuin normaali ihminen tekee. Nykyään näkee myös paljon överiksi laitettuja ripsienpidennyksiä, jotka ei kaunista kyllä ketään. Sitten valitetaan sitä että omat ripset on kärsinyt hirveästi ja jatkuvasti saa huoltaa.Rahansa jokainen tuhlaa mihin haluaa, mutta en kyllä mene tämän(kään) trendivirran mukana, vaikka omat ripset ei täydellisen tummat, kaarevat, pitkät ja tuuheat olekaan niin niihin riittää ihan hyvin pari sipaisua ripsaria mieluummin kun pilaan ne entisestään.
Moni mies luulee että luonnollinen meikki on ripsiväriä ja vähän puuteria vaikka ois tunnin puunannut ja naamassa on 20 eri ainetta. Kun taas on oikeesti ilman meikkiä niin kysyvät paniikissa oletko kipeä.
http://2.bp.blogspot.com/-8OMfYseYToI/VMk-TpZ1ZZI/AAAAAAAAAcI/647XDoezF…
Katy Perry pidennyksillä ja ilman. Kumpi parempi?
Ap voi mennä katsomaan YouTubesta videoita miten tehdään luonnollinen meikki ja kyllä siinäkin saa jos jonkin näköistä tököttiä tunkea naamaan ja liimata irtoripset päälle ja silti on luonnollinen lopputulos.
Vierailija kirjoitti:
http://s1303.photobucket.com/user/lindaemilia/media/5_zpsdz9mreun.jpg.h… Tämä. Tämä näky valitettavasti näkyy erittäin monella (varsinkin nuorilla) naisilla ja mielestäni tuo on niin oksettavan näköistä. Tuo sama pätee myös noihin muihin meikkitökötteihin kuin vain tuohon tummaan puuteriin. Kukaan ei ole joo seppä syntyessään myöskään meikkaamisen saralla, mutta herranjestas se iho ei lopu siihen naamaan vaan jatkuu myös kaulalle jne jonne sitä voisi MYÖS LAITTAA, ettei tule noita iljettäviä rajoja. Tai sitten ei käytä ollenkaan tai opettelee ostamaan oikean väristä tököttiä omaan naamaan.
Toinen asia. Ne teidän ripsienpidennykset ovat ihan hemmetin rumia. :D En ymmärrä miksi jotkut maksavat järjettömiä määriä, että käy laittamassa ripsiinsä ihan hirveän näköisiä ja harottavia haituvia (ja tämä ei siis vissiin riitä vaan niitä pitää käydä korjailemassa aina silloin tällöin tjsp ja sekin maksaa lisää?!?!) Olen työni puolesta paljon naisten kanssa tekemisissä ja kuulen silloin tällöin juuri näitä meikki/kosmetiikka/naamankampaus -juttuja ja kuinka toiset ihastelevat toisen ottamia ripsenpidennyksiä ja itse pidättelen taas oksennusta. Ei ei ja ei.
Viimeinen ja tärkein asia. Meikkaamisessa muutenkin: VÄHEMMÄN ON ENEMMÄN. Meikkaamisessa ei ole mielestäni mitään vikaa, arvostan toki paljon luonnollista kauneutta, mutta jos joku haluaa meikata niin meikatkoon, mutta kohtuudella!!! On niin kamalaa, kuin nainen on maalannut naamansa siten, kuin olisi sotaan lähdössä (näitä näkee n. kolmikymppisillä naisilla just paljon yöelämässä). Se voi viehättää tiettyä osaa miehistä (yleensä niitä mulkkuja jotka haluavat vain seksiä), mutta itse esim. kierrän tuollaiset kaukaa.
En ole itsekään mikään täydellinen ilmestys, suhteellisen tavallinen 28-vuotias mies, mutta jos tämä aloitus ja nämä vinkit saivat edes jonkunlaisia ajatuksia heräämään. Listaa voisi jatkaa liittyen mm. pukeutumiseen tai hiustenpidennyksistä puhumiseen (don't get me started...), mutta jätänpä tämän tähän. KIITOS JA OPETELKAA MEIKKAAMAAN
onpa helpottavaa kohdata kauneuden ja oikean laittautumistavan auktoriteetti, joka kertoo mikä on kaunista ja kuinka tulee meikata! olinkin jo aivan hämmentynyt, kuten heikommalle ja älynlahjoilta vähäisemmälle naissukupuolelleni tyypillistä on. voisitko nyt vielä antaa jotain vähän tarkempia ohjeita kohtuullisesta meikkaamisesta? jotain ihan selkeästi hahmotettavissa olevia ohjelinjoja, joita voisi jo tänään yöelämään lähtiessä noudattaa, välttää jokaviikkoisen hämmennyksen ja ennenkaikkea nuo seksiä haluavat turjaat joita kaltaiseni hämmentynyt naikkonen ei vain voin välttää kun ne tulevat ja viettelevät. ehkä minullekin löytyisi kaltaisesi kunnon mies joka arvostaa luonnolliselta vaikuttavaa ulkomuotoa, olen ihan hyvä nainen hämmentyneisyydestäni ja vajaista älynlahjoistani huolimatta.
HAROTTAVAT ja HUONOSTI LAITETUT ripsienpidennykset ovat siis kamalia. Monilla näitä näkee ja ne eivät sitä itse tajua. Aiempi kuva oli esimerkkinä miltä ne voi näyttää, vaikka siinä naisella ripsaria vain olikin. Tässä ehkä vähän parempi kuva: https://mareymercy.files.wordpress.com/2015/08/maxresdefault.jpg
Ap
Mielestäni ihan perusmeikki on nätti: jotain ripsaria ehkä vähän ripsissä ja huulissa vaikka huulirasvaa/hentoa punaa. Ehkä ihan vähän puueria tai poskipunaa poskissa ja sitä OIKEAN sävyistä meikkivoidetta alla. Muuten ei mitään. Luonnolliset kulmat jne. Ap
Vierailija kirjoitti:
Moni mies luulee että luonnollinen meikki on ripsiväriä ja vähän puuteria vaikka ois tunnin puunannut ja naamassa on 20 eri ainetta. Kun taas on oikeesti ilman meikkiä niin kysyvät paniikissa oletko kipeä.
Miehet: kun naiset ovat mielestänne hyvännäköisiä ja meikki on kevyt ja luonnollinen, niin meikkiä on silloin todella paljon.
Kun luulette että naiset ovat kipeitä, niin he ovat silloin ilman meikkiä eli sen näköisiä kuin oikeasti ovat.
Siis, ymmärtäkää jo nyt, että naiset ovat silloin sen näköisiä kuin oikeasti ovat, kun luulette heitä kipeiksi. Naiset valehtelevat teille, koska haukutte, pelkäätte ja säikähdätte heidän ulkonäköään kun he ovat meikittä.
Julistat kuinka muut miehet ovat mulkkuja, mutta itket vauva.fissä siitä miten naiset eivät ehostaudu sinun makusi mukaan? Sulleko ne laittautuukin?
"Arvostat" luonnollista kauneutta (oooh!! Mikä harvinainen säihkyvä uniikki timantti oletkaan!! Kuinka yllättävää, että mies kertoo pitävänsä luonnostaan kauniista naisista! Nyt meidän naisten pitää vaan kaikkien valita syntyminen luonnollisesti kauniiksi, niin ei tarvitse meikata joka pahoittaa sinun mielesi! <3), kuinka yllättävää! Kuule, sulla ei oo hajuakaan mikä on luonnollista kauneutta ja mikä ei. Miljoona naista on vetänyt sua höplästä elämäsi aikana.
Mä en vaan siedä tätä. En vaan siedä tätä manpreachingia. Sulla ei oo tippaakaan sananvaltaa, saati oikeaa makua tai asiantuntemusta lähteä saarnaamaan naisille. Käytä perjantai-iltasi paremmin luuseri.
Vierailija kirjoitti:
Ap:lla ei ilmeisesti ole käsitystä, mitä ne ripsenpidennykset oikeasti ovat. Alla kuva Eva Longoriasta naturellina ilman pidennyksiä ja pidennysten kanssa:
http://www.divinelashesbrisbane.com/wp-content/uploads/2014/05/EvaLango…
Tämä kukalie näyttää kyllä paljon mukavammalta ja kauniimmalta naturellina kuin tollaseksi tusinatypyksi meikattuna.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni ihan perusmeikki on nätti: jotain ripsaria ehkä vähän ripsissä ja huulissa vaikka huulirasvaa/hentoa punaa. Ehkä ihan vähän puueria tai poskipunaa poskissa ja sitä OIKEAN sävyistä meikkivoidetta alla. Muuten ei mitään. Luonnolliset kulmat jne. Ap
hhaahaha :D ei vittu! Äijä joka ei osaa edes meikata luulee tunnistavansa "luonnolliset" naiset. Hentoa punaa, ei jumankekka :,DD
On se miehen ego ihmeellinen, pakko on vaan päästä pätemään vaikkei ole hajuakaan mistä puhuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hhaahaha :D ei vittu! Äijä joka ei osaa edes meikata luulee tunnistavansa "luonnolliset" naiset. Hentoa punaa, ei jumankekka :,DD
On se miehen ego ihmeellinen, pakko on vaan päästä pätemään vaikkei ole hajuakaan mistä puhuu.
Nyt en kyllä ihan ymmärtänyt tätä, missä vaiheessa ap on sanonut osaavansa meikata? Kyllä tuo minusta kuulostaa ihan perusmeikiltä ja ''luonnolliselta''.
Vierailija kirjoitti:
HAROTTAVAT ja HUONOSTI LAITETUT ripsienpidennykset ovat siis kamalia. Monilla näitä näkee ja ne eivät sitä itse tajua. Aiempi kuva oli esimerkkinä miltä ne voi näyttää, vaikka siinä naisella ripsaria vain olikin. Tässä ehkä vähän parempi kuva: https://mareymercy.files.wordpress.com/2015/08/maxresdefault.jpg
Ap
Ja taas linkitit kuvan ripsiväriripsistä. Voisitko edes laittaa kuvan niistä huonoista pidennyksistä eikä mitään suuntaa antavaa ripsivärikuvaa?
No toisaalta oon samaa mieltä, mutta mun mielestä jokainen meikatkoon miten itse haluaa :D Jos omaan tyyliin kuuluu kaikki mahdolliset meikittuotteet niin fine, jos laitat vaan ripsiväriä ja huulikiiltoa niin ok ja jos joku haluaa olla meikkaamatta niin go for it.
Vierailija kirjoitti:
http://2.bp.blogspot.com/-jOb2aKMNTr0/UcWEWTrBT9I/AAAAAAAADUc/UAYWuNjPn14/s1600/IMG_1527.JPG
Yleensä ne ripsenpidennykset on siis tätä luokkaa ja ei muuta sanottavaa kuin hyi että. Ap
Tämä kuvaa hyvin sitä kuinka huonosti miehet hahmottavat näitä asioita ja sitä miksi miehiä ei kannata näissä asioissa kuunnella.
Tässä videossa "luonnollinen meikki". Sillä tarkoitetaan yleensä suurta määrää meikkiä, jonka sävyt vain ovat vaaleita. Sen tarkoitus on maalata luonnollisilla sävyillä kasvoista virheettömät (huokoset ja finnit ja punoitus piiloon), silmistä suuremmat, muuttaa silmien muotoa, muuttaa kasvojen luuston muotoa optisesti, saada huulet näyttämään suuremmilta ja kulmakarvat tuuheammilta ja tummemmilta. Tämä vaatii tosiaan usein aikamoisen rivin puteleita ja suteja.
Sitten, jos nainen laittaa vaalean luomivärin sijaan tummempaa tai vaalean huulipunan sijaan punaista, niin jo ovat miehet sitä mieltä, että on paljon pakkelia vaikka määrä olisi sama kuin "nudemeikissä" :D
Miehet :'D
AP varmaan luulee, että minullakin on ripsienpidennykset. Kertaakaan elämässäni minun ei ole tarvinnut ripsilleni muuta tehdä kuin ripsiväriä laittaa, koska ne ovat luonnostaan _todella_ pitkät ja kaarevat.
Mutta AP:n mielestä naisella ei vissiin voi olla milliä pidempiä ripsiä luonnostaan.
Ja olen samaa mieltä siinä, että oikein laitettuja hiustenpidennyksiä ei tunnista aidon tukan seasta. Olen nähnyt tällaisia, vaikkei itselläni niitä olekaan.
Se on muuten ihan järjetöntä, että aina huudetaan sen pitkän tukan perään. Kaikilla kun se ei yksinkertaisesti kasva. Itselläni esimerkiksi on niin tajuttoman ohut tukka, että jos sen pistää kahdelle letille, letit ovat sellaisia sentin ympärysmitaltaan. Näin ollen se ei myöskään kasva olkapäitä pidemmäksi, koska ohut hius katkeaa ennen kuin pääsee sinne asti. Ymmärrän hyvin, että ihmiset hankkivat hiustentuuhennoksia/-pidennyksiä, koska tukattomuus voi lyödä itsetuntoa aika alas.
Tällaiset ketjut saavat minulle vain tunteen, että haluan provosoida entistä enemmän arvostelijoita. Laittaisinkohan tänään vahvan iltameikin vaikka olen menossa vain kauppaan... hmm.
Ap:lla ei ilmeisesti ole käsitystä, mitä ne ripsenpidennykset oikeasti ovat. Alla kuva Eva Longoriasta naturellina ilman pidennyksiä ja pidennysten kanssa:
http://www.divinelashesbrisbane.com/wp-content/uploads/2014/05/EvaLango…