Kauneusleikkaus voi pelastaa elämän!
Aina kauneusleikkauksia haukutaan, usein ihan turhaan. Riskejä on aina, mutta sitä fiilistä ei voita mikään, et on oikeesti kaunis!!
Kommentit (8)
Mulla on hyvä kokemus The Lookilta, asiantuntevaa ja ystävällistä porukkaa töissä!
Missä paikoissa ootte käyneet, onko suositella hyvää? Harkitsen, että josko sitä pari ongelmakohtaa kävisi korjauttamassa, vähän markkina-arvoa nostamassa...
The Lookilla huulien muotoilu neljä hunttia, nyt pusuttaa!
Aina ulkonäön muokkaamiseen liittyy arvostelua ja kritiikkiä, mutta lopulta jokainen tekee sitä vain itselleen.. Nostan hattua esim. Jylhälle, että uskaltaa bisnestä tuolla alalla tehdä.
Fyysisesti elämiseen vaikuttava leikkaus ei ole kauneusleikkaus, itsemurhaa ehkäisevä voi olla, mutta jos tällä tarkoitetaan niitä kasvojen siirtoja, niin eivät ne mielestäni mene kauneusleikkauskategoriaan.
Olen käynyt kauneusleikkauksessa ja leikkaus oli minulle iso, sillä tehtiin abdoinoplastia, rintojen kohotus ja suurennus, olkavarsien kiristys ja rasvaimu. Blogiani voi lukea liisunblogi.blogi.net jos kiinnostaa :)
Samaa mieltä, kyllä niillä paljon hyvää saadaan aikaan ja joidenkin ihmisten elämän ne voi pelastaa..