NAISET! Lopettakaa nämä tavat HETI (kuva)
http://s1303.photobucket.com/user/lindaemilia/media/5_zpsdz9mreun.jpg.h… Tämä. Tämä näky valitettavasti näkyy erittäin monella (varsinkin nuorilla) naisilla ja mielestäni tuo on niin oksettavan näköistä. Tuo sama pätee myös noihin muihin meikkitökötteihin kuin vain tuohon tummaan puuteriin. Kukaan ei ole joo seppä syntyessään myöskään meikkaamisen saralla, mutta herranjestas se iho ei lopu siihen naamaan vaan jatkuu myös kaulalle jne jonne sitä voisi MYÖS LAITTAA, ettei tule noita iljettäviä rajoja. Tai sitten ei käytä ollenkaan tai opettelee ostamaan oikean väristä tököttiä omaan naamaan.
Toinen asia. Ne teidän ripsienpidennykset ovat ihan hemmetin rumia. :D En ymmärrä miksi jotkut maksavat järjettömiä määriä, että käy laittamassa ripsiinsä ihan hirveän näköisiä ja harottavia haituvia (ja tämä ei siis vissiin riitä vaan niitä pitää käydä korjailemassa aina silloin tällöin tjsp ja sekin maksaa lisää?!?!) Olen työni puolesta paljon naisten kanssa tekemisissä ja kuulen silloin tällöin juuri näitä meikki/kosmetiikka/naamankampaus -juttuja ja kuinka toiset ihastelevat toisen ottamia ripsenpidennyksiä ja itse pidättelen taas oksennusta. Ei ei ja ei.
Viimeinen ja tärkein asia. Meikkaamisessa muutenkin: VÄHEMMÄN ON ENEMMÄN. Meikkaamisessa ei ole mielestäni mitään vikaa, arvostan toki paljon luonnollista kauneutta, mutta jos joku haluaa meikata niin meikatkoon, mutta kohtuudella!!! On niin kamalaa, kuin nainen on maalannut naamansa siten, kuin olisi sotaan lähdössä (näitä näkee n. kolmikymppisillä naisilla just paljon yöelämässä). Se voi viehättää tiettyä osaa miehistä (yleensä niitä mulkkuja jotka haluavat vain seksiä), mutta itse esim. kierrän tuollaiset kaukaa.
En ole itsekään mikään täydellinen ilmestys, suhteellisen tavallinen 28-vuotias mies, mutta jos tämä aloitus ja nämä vinkit saivat edes jonkunlaisia ajatuksia heräämään. Listaa voisi jatkaa liittyen mm. pukeutumiseen tai hiustenpidennyksistä puhumiseen (don't get me started...), mutta jätänpä tämän tähän. KIITOS JA OPETELKAA MEIKKAAMAAN
Kommentit (39)
Mun mielestä miesten ei pitäisi puhua naisten hiustenpidennyksistä (paitsi hiusammattilaisten) koska pidennys on kuin peruukki, ainoastaan huonot erottaa aidoista.
Miesten maailmassa varmasti pidennykset onkin kaikki huonoja, koska ovat tunnistaneet vain huonot ja täten luulevat niiden kaikkien olevan sellaisia. Hyviä ei erota ja tällöin mies vain ihastelee kaunista pitkä- ja tuuheatukkaista naista.
Toiseksi, jokainen näyttäköön siltä miltä itse haluaa, ei siltä miltä miehet haluaa.
Kolmanneksi, muista jutuista olen samaa mieltä kanssasi. :)
Harvemmin mää tollasia oon nähnyt. Tosin en katselekaan teinejä jotka vasta oletettavasti opettelee meikkaamaan.
Mielestäni kaikki saavat näyttää miltä tahtoo, kunhan se tuntuu itsestä hyvältä. Kuitenkin olen ihan samaa mieltä näistä asioista kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä miesten ei pitäisi puhua naisten hiustenpidennyksistä (paitsi hiusammattilaisten) koska pidennys on kuin peruukki, ainoastaan huonot erottaa aidoista.
Miesten maailmassa varmasti pidennykset onkin kaikki huonoja, koska ovat tunnistaneet vain huonot ja täten luulevat niiden kaikkien olevan sellaisia. Hyviä ei erota ja tällöin mies vain ihastelee kaunista pitkä- ja tuuheatukkaista naista.
Toiseksi, jokainen näyttäköön siltä miltä itse haluaa, ei siltä miltä miehet haluaa.
Sama pätee ripsienpidennyksiin ja oikeastaan meikkiinkin. Yleensä miesten mielestä vain erityisen tummasti tai värikkäästi meikanneella voi olla paljon meikkiä.
FREDDYFARKUT OVAT MYÖS IHAN TODELLA SUURI TURN OFF! Hyvin istuvat normaalit farkut ovat vain niin paljon paremmat. t. toinen mies
Jaa. Itse muistan vielä 80-luvun, ja voin kertoa teille tytöt ja pojat, että silloin vasta meikattiin! Katsokaa vaikka elokuva Working girl, ne meikit ja kampaukset on hurjia. Mutta kivaa oli kuitenkin. Tällä hetkellähän on muodissa super-luonnollinen meikki.
Sitä vähän ihmettelen, että miten tuuheat ripset nyt niin yököttävät voivat olla.
Itse asiassa meikkiä ei kuulu laittaa kaulalle, tai naamasta alaspäin ellei ole jossain kuvauksissa...vanhaa väärää tietoa ajalta jolloin ei ollut värivalikoimaa, kuten nykypäivänä on. Meikkivoide kun on oman ihon sävyinen, ei sillä tarvi vetää laastikerrosta joka neliösenttiin ylipäätään, vaan tasata sen ihon värin.
Jos meikkivoide erottuu ihosta rajoina, oli ne tummia tai vaaleita, se on yksinkertaisesti väärän värinen.
T.Meikkaaja
http://2.bp.blogspot.com/-jOb2aKMNTr0/UcWEWTrBT9I/AAAAAAAADUc/UAYWuNjPn14/s1600/IMG_1527.JPG
Yleensä ne ripsenpidennykset on siis tätä luokkaa ja ei muuta sanottavaa kuin hyi että. Ap
A
Vierailija kirjoitti:
http://2.bp.blogspot.com/-jOb2aKMNTr0/UcWEWTrBT9I/AAAAAAAADUc/UAYWuNjPn14/s1600/IMG_1527.JPG
Yleensä ne ripsenpidennykset on siis tätä luokkaa ja ei muuta sanottavaa kuin hyi että. Ap
Ei noi ole ripsenpidennykset vaan pidentävää ripsiväriä, sellaista nukkaista.
No minusta jokainen meikatkoon ihan niin kuin tahtoo. Hyvähän se on valita esim. juuri meikkivoiteen sävy oikein, mutta meikkaustyylinsä kullakin. Minä esimerkiksi meikkaan silmät vahvasti arkenakin, koska tykkään korostaa silmiäni ja tunnen itseni varmemmaksi, kun mulla on päällä se oma meikkityyli ihan niin kuin oman tyyliset vaatteetkin tekee olon hyväksi. En välitä sitten yhtään pitääkö sitä joku tuntematon mies tai nainen viehättävänä vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Siis kuvassahan on omat ripset, ei pidennykset.
Laitoitko siis esimerkiksi huonoista ripsienpidennyksistä kuvan jossa tytöllä on omat ripset?
En ymmärrä logiikkaasi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama pätee ripsienpidennyksiin ja oikeastaan meikkiinkin. Yleensä miesten mielestä vain erityisen tummasti tai värikkäästi meikanneella voi olla paljon meikkiä.
Niin totta, ensin ihmetellään miksi on niin paljon meikkiä (=tummempi luomiväri) ja sitten seuraavana päivänä on sama meikki neutraalilla luomivärillä ja jo kehutaan, että kato vaikka ethän sä tartte meikkiä kun oot noin kaunis luonnollisenakin! (Paitsi että naamassa on koko helahoito varjostuksista ja korotuksista lähtien). Joo-o.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on aivan totta. Jotkut miehet (jopa muotitietoiset, laittautumisesta yms. enemmän kärryillä olevat) ovat kommentoineet mulle pidennyksiä yleisellä tasolla tyyliin "On se niin hirveen näköstä kun toisilla naisilla on niitä pidennyksiä... Sulla on onneks tosi kaunis tukka" ja sitten olleet aivan ihmeissään kun olen tuohon vasannut että kröhöm, itseasiassa niin on minullakin mutta et vain ole huomannut koko asiaa :D Samalla tapaa on varmaan olemassa myös luonnollisia ripsienpidennyksiä, mutta juuri kukaan ei ota sellaisia (eivätkä ne erotu joukosta juuri siksi kun ovat luonnolliset) vaan vetävät överiksi ja siksi yleinen käsitys on että ripsienpidennykset = automaattisesti rumat.
Vierailija kirjoitti:
Entäpä ku mulla on luonnostaan pitkät ja kaareutuvat ripset, useita kertoja luultu tekoripsiksi. Mitäs mä niille teen, leikkaan pois? :o
Minullakin on hyvinlaitetut hiustenpidennykset ja niin naiset kuin miehetkin aina yllättyvät kun asia käy ilmi. Oma tukka on ollut aitona pidempi kuin pidennykset, mutta kasvamista odotellessa turvaudun toistaiseksi pidennyksiin :)
Meikkaaminen taas on kieltämättä tosi haastava laji. Olen noin 10vuotta käyttänyt meikkiä aktiivisesti mutta silti tuntuu että vasta viimeaikoina on löytänyt itselle sopivat tuotteet ja tavat meikata. Tässä nykymaailmassa on vain hankalaa olla hillitty, huomaan itsekin meikkaavani usein vähän rajummalla kädellä kuin oli tarkoitus .. :D
Vierailija kirjoitti:
Näin ajattelee pidennyksistä myös iso osa täällä käyvistä naisista. Kun ei tiedä mitään muuta kuin Viidakon tähtösen hamppumaiset sinetti- tai teippipidennykset niin eihän niitä voi olla toisenlaisia.
Onneksi metsästän vain niitä seksiä haluavia mulkkuja, niin sinun mielipiteesi ei kiinnosta.
Aika notkea likka, se pyyhkii perseen poskellaan.