Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutun mies pettää, mitä tekisit?

Vierailija
05.02.2016 |

Tiedän, että yhden tutun mies käy vieraissa. Tän miehen entisellä työpaikalla se on ihan julkinen "salaisuus", firman pikkujouluissakin yritti yhtä itseään paljon vanhempaa naista. Ei edes ole mitenkään hyvännäköinen se vanhempi nainen, ihan tavallisen vaatimattoman näköinen, kun taas oma vaimo on upea ilmestys niin kasvoiltaan kuin kropaltaankin.

Jos olisit tämän tytön asemassa niin haluaisitko tietää? Entä jos tuntisit tytön ja tietäisit tapauksesta, kertoisitko hänelle? Tuntuu pahalta tän tytön puolesta, mutta ei edes kunnolla tunneta toisiamme eikä asia kuulu minulle millään lailla, niin taitaa olla parempi pysyä hiljaa. Tulee vaan aina tää pettämiskeissi mieleen kun luen tän tytön blogia, vaikuttaa niin onnelliselta ja elämään tyytyväiseltä tytöltä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mitään. ei oo sun sota

Vierailija
2/10 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kertoisin, koska vastaavassa tapauksessa haluaisin ehdottomasti itse tietää jos minua petetään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä aihe.

Älä sekaannu asiaan, ei kuulu sinulle, et tiedä heidän parisuhteensa pelisääntöjä eivätkä nekään kuulu sinulle. Älä myöskään juoruile asiasta eteenpäin, päinvastoin, kerro juoruilijoille kuinka alhaista heidän toimintansa on. Piste.

Vierailija
4/10 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää tietenkin!

Kauheaa jos ei tietäisi mitään ja vieraat ihmiset tietäisivät..

Vierailija
5/10 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Olen itsekkin vähän sillä kannalla, että ei ole minun asiani kertoa, ei kuulu mulle. Eiköhän se saa jotain kautta tietää, kun siellä työpaikallakin kaikki tietävät. Itse haluaisin kuitenkin vastaavassa tilanteessa tietää.

Vierailija
6/10 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kertoisin pettämisestä. Mutta tässä tapauksessa en kertoisi. Sullahan ei ole edes mitään kunnon todisteita, pelkkiä työpaikan supatteluja ja kännissä epäonnistunut pokailu. Ja sanoit, ettet edes kunnolla tunne tätä "petettyä" osapuolta. Anna olla, ei kuulu sulle.

Vierailija
7/10 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tämä aihe.

Älä sekaannu asiaan, ei kuulu sinulle, et tiedä heidän parisuhteensa pelisääntöjä eivätkä nekään kuulu sinulle. Älä myöskään juoruile asiasta eteenpäin, päinvastoin, kerro juoruilijoille kuinka alhaista heidän toimintansa on. Piste.

Paitsi että jos heidän parisuhteensa pelisäännöillä pettäminen on ok, niin silloinhan siitäkään ei ole mitään haittaa, että ap kertoo naiselle. Nainen voi sitten vastata ap:lle, että kiitos tiedosta, ja jatkaa elämäänsä kuten ennenkin. No harm done.

Vierailija
8/10 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vaikka oma vaimo on upea, niin vieraissa käydään, vaikka vähän rumemmissakin = oma vaimo pihtaa. Tuttu tilanne.

Vierailija
9/10 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tämä aihe.

Jos on avoin suhde, vahinkoa ei tapahtunut. Jos ei ole avoin suhde, on reilua että hyväksikäytetty & petetty tietää tilanteensa.

Vierailija
10/10 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että yhden tutun mies käy vieraissa. Tän miehen entisellä työpaikalla se on ihan julkinen "salaisuus", firman pikkujouluissakin yritti yhtä itseään paljon vanhempaa naista. Ei edes ole mitenkään hyvännäköinen se vanhempi nainen, ihan tavallisen vaatimattoman näköinen, kun taas oma vaimo on upea ilmestys niin kasvoiltaan kuin kropaltaankin.

Jos olisit tämän tytön asemassa niin haluaisitko tietää? Entä jos tuntisit tytön ja tietäisit tapauksesta, kertoisitko hänelle? Tuntuu pahalta tän tytön puolesta, mutta ei edes kunnolla tunneta toisiamme eikä asia kuulu minulle millään lailla, niin taitaa olla parempi pysyä hiljaa. Tulee vaan aina tää pettämiskeissi mieleen kun luen tän tytön blogia, vaikuttaa niin onnelliselta ja elämään tyytyväiseltä tytöltä.

Pysyn kaukana muiden suhdekuvioista. Jos olen elämäni aikana jotain hyödyllistä oppinut niin ainakin sen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme