Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmetyttää palstan naisten kaksinaamaisuus liittyen naisten kauneuteen

Vierailija
05.02.2016 |

Täällä puhutaan aina siitä että kauneus on katsojan silmissä, ei ole olemassa määritelmää sille mikä on kaunista ja mikä ei.
Mutta kun lehdet kirjoittavat kaunottarista, palstan naiset yhtäkkiä älähtävätkin koska "Eihän nuo edes ole kaunottaria!" - Miksi ei monienkin mielestä olisi? Miksi ei saa sanoa kaunottareksi, kauneushan on makuasia eikä määriteltävissä oleva fakta, kuten te aina sanotte? Pitäisikö lehtien jättää sanomatta ketään kaunottariksi siitä syystä että kaikki eivät pidä heitä kaunottarina?

Älkääkä enää tulko inisemään siitä miksi joitakuita kutsutaan kaunottariksi ellette sitten lopeta jauhantaanne, ettei kauneus ole määriteltävissä.

Melko kaksinaamaista.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisen typerä. Kauneus on subjektiivista ja juuri siksi minusta X voi olla superkaunis, siinä missä toisen naisen mielestä X onkin aivan helvetin ruma.

Case closed, teit topicin täysin turhasta.

Vierailija
2/3 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ole typerä. Typeriä ovat ne jotka nostavat mekkalan siitä että lehdessä lukee kutsuttavan kaunottariksi henkilöitä, jotka ovat varmasti monenkin mieleen. Jos juuri sinun mieleesi ei ole, se ei tarkoita sitä etteikö muiden mielestä voisi olla. On siis typerää kyseenalaistaa se, miksi jotakuta kutsutaan kaunottareksi vaikka itse ei ko.henkilöä pidä kaunottarena.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku tehdä aloitusta enää turhemmasta aiheesta? Ei mun mielestä. Jee ap, voitit!