Sakot nousee taas..
Mitä järkeä? Ei ne rikolliset niitä sakkoja maksa kuitenkaan. Tässä rankaistaan taas duunareita. Vahinko liikenteessä voi tuhota talouden.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä? Ei ne rikolliset niitä sakkoja maksa kuitenkaan. Tässä rankaistaan taas duunareita. Vahinko liikenteessä voi tuhota talouden.
Kysymys kuuluu: mitä se siis sinua kaivelee, jos sakkoja nostetaan?
niin...suomi on niin sairas maa.mut jollaa ne mamut pitää elättäää
No jospa noudattaisit lakia. Ei tarvits maksaa mitään.
No onko vaikeeta ajaa niiden rajoitusten mukaan? Ja tunnen kyllä moniakin rikollisia jotka maksavat sakkonsa, tosin varmaankin vain ne jotka voidaan muuttaa vankeudeksi.
Vähennä vähän niitä vahinkoja, pari-kolme kun jättää tekemättä niin voi maksaa ne muut.
Sakot saa kun rikkoo lakia. Miksi se on huono asia että sakkojen määrää nostetaan?
Asia johon voit itse vaikuttaa, älä riko lakia, niin ei tule sakkoja.
Ja hyvä jos saisi edes osan kaahailijoista ajattelemaan omaa ajotapaansa.
Kuinka usein niitä sakkoja pitää hankkia?
Siinähän nousee. Meitin kylillä kyylät on typeryksiä, kyttäävät kameran/tutkan kanssa aina samoissa "rahastuspaikoissa". Tänäänkin näin jo kaukaa että tielevikkeessä on taas pakettiauto, eikun vakionopeussäädin juuri alle sakkorajan mutta yli huomautusrajan ja niinhän se välähti taas kerran.
Tällä kertaa näytin hitler-tervehdystä, joskus moikkaan tai middlefingeroin. Muutama kuvahuomautusta tullut 1.5 vuoden aikana tullut ilman sakkoja, milloinkahan ottavat puhutteluun poliisiviranomaisten halventamisesta tms ;D
Tätä peliä voi myös pelata näin...
Sou? Ei ole tapan ottaa sakkoja. Yhden sakon olen saanut ylinopueudesta vuonna 1990.
Idioottimaisia kommentteja. Ap tarkoitti tietysti sitä, että vahinko voi tapahtua - ei tarvitse ajaa edes ylinopeutta vaan vaikka ajaa ojaan liukkaalla kelillä tai kolhaista toisen autoa parkkipaikalla - jos poliisi on paikalla niin sakko tulee. Sakkojen suurentaminen ei auta rikollisuuteen, (he eivät niitä maksele) se rankaisee vain tavallista kansalaista.
Vierailija kirjoitti:
Idioottimaisia kommentteja. Ap tarkoitti tietysti sitä, että vahinko voi tapahtua - ei tarvitse ajaa edes ylinopeutta vaan vaikka ajaa ojaan liukkaalla kelillä tai kolhaista toisen autoa parkkipaikalla - jos poliisi on paikalla niin sakko tulee. Sakkojen suurentaminen ei auta rikollisuuteen, (he eivät niitä maksele) se rankaisee vain tavallista kansalaista.
Itse olet idiootti. Noista ei sakkoja tule.
Ylinopeudesta saa sitten isommat sakot kuin pahoinpitelystä :/
Vierailija kirjoitti:
No jospa noudattaisit lakia. Ei tarvits maksaa mitään.
rikesakko voi nousta vaikka kunka korkeaksi. En ole koskaan saanut sakkoja ja ihan normaalisti olen liikkunut ja elellyt. Hyvä keino saada valtiolle rahaa.
Nouskoon, voi paremmalla omatunnolla maksaa osamaksulla.
Kunniakansalaiset tarvitsee rahaa, joten tyytykää kohtaloon.