Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :) osa V

Vierailija
04.02.2016 |

Ylläpidolle tiedoksi, että tätä ketjua ei sitten saa poistaa!

Ja ajatuksena oli, kuten alkuperäisen aloittaja sanaili:

"Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi."

Kommentit (2047)

Vierailija
821/2047 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt iski älytön väsymys. Pakko mennä nukkumaan. Öitä!

Vierailija
822/2047 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime viikonloppuna toivoin korkeimmilta voimilta tai Jumalalta (kyllä uskon jollain tavalla Jumalaan, vaikka en ole hihhuli) merkkiä että pitäiskö mun oikeasti tutustua sinuun tai oisko se järkevää. Merkiksi toivon sellaista että jos nähtäis tällä viikolla kolme kertaa, niin se tarkoittais sitä että ehdottomasti pitää tutustua. Jos ei nähtäis kertaakaan, niin se tarkoittais taas puolestaan sitä että emme saa missään tapauksessa tutustua. Kerran näkeminenkin ois jo tarkoittanut sitä että tutustuminen on kannattavaa.

Olin todella varma siitä että kyllä me nyt edes kerran käytävällä törmätään. Viikon puolivälissä aloin olla jo epätoivoinen ja pyörin melkein ympäri taloa huvikseen. Seuraavaksi kävin pyörimässä keskustassakin. Mutta ei vilaustakaan sinusta. Nyt viikonloppuna taas ei ole mitään mahdollisuuksia nähdä.  Tää nyt tarkoittaa ilmeisesti sitä että meidän ei ole tarkoitus tutustua sitten.

Sitä se varmaan sitten tarkoittaa. Öitä! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/2047 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei vielä, jos ihan oikeasti haluisit joskus käydä yhdessä ulkona, niin lähtisin kyllä mielelläni. sulla on kivat kirjoitukset ja suloinen luonne. mut ei mitään paineita! hyvää yötä. :)

Vierailija
824/2047 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, mietitään asiaa. hyvää yötä sullekin! :)

Vierailija
825/2047 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, että sanoin taas kaikenlaista illan aikana. Johtui muista asioista ja ihmisistä, ei välttämättä sinusta.

Vierailija
826/2047 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, että sanoin taas kaikenlaista illan aikana. Johtui muista asioista ja ihmisistä, ei välttämättä sinusta.

Siis piti kirjoittaa ei sinusta. 

Vierailija
827/2047 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä 😘 (ei tiaiselle)

Vierailija
828/2047 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime viikonloppuna toivoin korkeimmilta voimilta tai Jumalalta (kyllä uskon jollain tavalla Jumalaan, vaikka en ole hihhuli) merkkiä että pitäiskö mun oikeasti tutustua sinuun tai oisko se järkevää. Merkiksi toivon sellaista että jos nähtäis tällä viikolla kolme kertaa, niin se tarkoittais sitä että ehdottomasti pitää tutustua. Jos ei nähtäis kertaakaan, niin se tarkoittais taas puolestaan sitä että emme saa missään tapauksessa tutustua. Kerran näkeminenkin ois jo tarkoittanut sitä että tutustuminen on kannattavaa.

Olin todella varma siitä että kyllä me nyt edes kerran käytävällä törmätään. Viikon puolivälissä aloin olla jo epätoivoinen ja pyörin melkein ympäri taloa huvikseen. Seuraavaksi kävin pyörimässä keskustassakin. Mutta ei vilaustakaan sinusta. Nyt viikonloppuna taas ei ole mitään mahdollisuuksia nähdä.  Tää nyt tarkoittaa ilmeisesti sitä että meidän ei ole tarkoitus tutustua sitten.

Entäs kun minä näin sinut vilaukselta, et vain huomannut minua? Mitäs se tarkoittaa?

Vierailija
829/2047 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs kun minä näin sinut vilaukselta, et vain huomannut minua? Mitäs se tarkoittaa?

En tiedä. Missä muka näit?

Vierailija
830/2047 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäki ajattelin viilata sua linssiin...😇

Mut sitte ajattelin, miksi mä alentuisin samaan...

Mähän oon aika onnekas, kun pääsin susta eroon.

Saan tehä mitä haluan...

Mutta toisaalta se kosto jotenkin houkuttais... 😏

Vierailija
831/2047 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi, että sinulle jää paha maku tästä(kin) illasta... Anteeksi! En ole niin hyvä kommunikoimaan av:lla. Pinna palaa joskus liian helposti. Hyvää yötä ja pysy rauhallisella mielellä. :)

Vierailija
832/2047 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

S. Haluaisin sanoa että älä odota minulta mitään... mutta miksi sitten tekoni ovat erilaisia kuin ajatukseni?  Miksi käteni sitten eksyvät pidemmälle ja haluaisin mennä sitten vielä pidemmälle? Eikä se johtunut (ainakaan kokonaan) humalasta. No, hauskaa oli joka tapauksessa. Ja kyllähän sinä olet ihana, mutta tiedät mitä kaikkea on välissämme.

T: J

Vierailija
833/2047 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S. Haluaisin sanoa että älä odota minulta mitään... mutta miksi sitten tekoni ovat erilaisia kuin ajatukseni?  Miksi käteni sitten eksyvät pidemmälle ja haluaisin mennä sitten vielä pidemmälle? Eikä se johtunut (ainakaan kokonaan) humalasta. No, hauskaa oli joka tapauksessa. Ja kyllähän sinä olet ihana, mutta tiedät mitä kaikkea on välissämme.

Hei J! Onko viestisi miehelle, ehkäpä minulle?

Vierailija
834/2047 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei J! Onko viestisi miehelle, ehkäpä minulle?

Sori, väärinpäin menee, mieheltä naiselle.

Vierailija
835/2047 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
836/2047 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meistä mitään ikinä tule. Hyvä, että olet itsekin alkanut huomaamaan saman. :)

Vierailija
837/2047 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäki ajattelin viilata sua linssiin...😇

Mut sitte ajattelin, miksi mä alentuisin samaan...

Mähän oon aika onnekas, kun pääsin susta eroon.

Saan tehä mitä haluan...

Mutta toisaalta se kosto jotenkin houkuttais... 😏

Oot vaan ymmärtäny kaiken ihan väärin. Mut ihan miten vaa.

Vierailija
838/2047 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohon vastaan tällä_

Vierailija
839/2047 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko venemessut hyvät? Luoja sä näytit hyvälle!

Oli. Mielenkiintoisia puhujiakin. Mutta mä en huomannut sua siellä, miksiköhän? 

Vierailija
840/2047 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Missä muka näit?

Työpaikan käytävällä. Vilahdit nurkan taakse. Sulla on söpö sivuprofiili. 😊

Ketju on lukittu.