Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :) osa V

Vierailija
04.02.2016 |

Ylläpidolle tiedoksi, että tätä ketjua ei sitten saa poistaa!

Ja ajatuksena oli, kuten alkuperäisen aloittaja sanaili:

"Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi."

Kommentit (2047)

Vierailija
801/2047 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olitkin ihan erilainen kuin luulin. olen ihan turhaan haaveillut monta vuotta.

Ja mistäkähän sen vasta nyt huomasit? 

Vierailija
802/2047 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kuulu vastausta.... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/2047 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näen sun silmistäsi, että sua haluttaa yhtä paljon kuin minuakin. Kauanko me vielä kestetään? Tuntuu yhdeltä kidutukselta, etten saa koskea, pitää sua hyvänä, tuottaa nautintoa, ja tietenkin saada niitä vastaan. Olen ihan hulluna rakkaudesta ja himosta sinuun.

Vastustelen, hillitsen ja pidättelen aina kun näen sinut, mutta kuitenkin uneksin siitä, kuinka rakasteltaisiin... ❤ Olen ollut niin rakastunut ja kiihottunut jo niin pitkään, että kohta pettää itsehillintä. Enkä voi sille mitään.

Haluaisin vain antautua sinulle ja tuottaa sinulle todella syvää tyydytystä.

Anteeksi vaan siveydensipulit, mutta en pian kestä enää. Tätä on intohimoinen, "kielletty" rakkaus. ❤

Oi, toivottavasti teille käy lopulta hyvin! (Itse taisin pilata oman tilanteeni.)

Miten pilasit? :)

Monimutkainen juttu. Miehellä hankala elämäntilanne. Olin etäinen, etteivät ulkopuoliset huomaisi vetovoimaamme. Hän kai luuli, etten välitä enää. Emme puhuneet asiasta. Itse en ole koskaan aiemmin kokenut näin voimakkaita tunteita ketään kohtaan. Toivon niin, että näkisimme jossain vihdoin kahden ja voisimme puhua. 

Unohda koko juttu. :) 

Ei taida onnistua... :)

Vierailija
804/2047 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näen sun silmistäsi, että sua haluttaa yhtä paljon kuin minuakin. Kauanko me vielä kestetään? Tuntuu yhdeltä kidutukselta, etten saa koskea, pitää sua hyvänä, tuottaa nautintoa, ja tietenkin saada niitä vastaan. Olen ihan hulluna rakkaudesta ja himosta sinuun.

Vastustelen, hillitsen ja pidättelen aina kun näen sinut, mutta kuitenkin uneksin siitä, kuinka rakasteltaisiin... ❤ Olen ollut niin rakastunut ja kiihottunut jo niin pitkään, että kohta pettää itsehillintä. Enkä voi sille mitään.

Anteeksi vaan siveydensipulit, mutta en pian kestä enää. Tätä on intohimoinen, "kielletty" rakkaus. ❤

Oi, toivottavasti teille käy lopulta hyvin! (Itse taisin pilata oman tilanteeni.)

Miten pilasit? :)

Monimutkainen juttu. Miehellä hankala elämäntilanne. Olin etäinen, etteivät ulkopuoliset huomaisi vetovoimaamme. Hän kai luuli, etten välitä enää. Emme puhuneet asiasta. Itse en ole koskaan aiemmin kokenut näin voimakkaita tunteita ketään kohtaan. Toivon niin, että näkisimme jossain vihdoin kahden ja voisimme puhua. 

Unohda koko juttu. :) 

Ei taida onnistua... :)

Minulta onnistuu. :)

Vierailija
805/2047 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiedä, että onko minulla tunteita sinua kohtaan. En myöskään tiedä sinun tunteistasi. Olet pyörinyt mielessäni koko ajan, jo useamman viikon.

Taidan olla ihastunut. :/

Vierailija
806/2047 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein tiedä, että onko minulla tunteita sinua kohtaan. En myöskään tiedä sinun tunteistasi. Olet pyörinyt mielessäni koko ajan, jo useamman viikon.

Et ole. Ihastuneena käyttäytyisit eri lailla, mm. haluaisit mielellään nähdä etkä vältellä.

Vierailija
807/2047 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole. Ihastuneena käyttäytyisit eri lailla, mm. haluaisit mielellään nähdä etkä vältellä.

Mutta toivottavasti löydät joskus naisen, jonka kanssa haluat vapaaehtoisesti viettää aikaa kahdestaan! :) 

Vierailija
808/2047 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta toivottavasti löydät joskus naisen, jonka kanssa haluat vapaaehtoisesti viettää aikaa kahdestaan! :) 

Naiselta miehelle oli kyllä alkuperäinen viesti, mutta ihan miten vain haluat. :D

Vierailija
809/2047 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveiset rakkaalle aviomiehelleni. Rakastan sua. ♡

Vierailija
810/2047 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olitkin ihan erilainen kuin luulin. olen ihan turhaan haaveillut monta vuotta.

pitkä piuhat

Vierailija
811/2047 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et usko kuinka paljon haluaisin sinut nyt tähän viereeni. ❤ Tehtäisiin niitä asioita toisillemme, joita ollaan jo niin kauan haluttu ja kaivattu. Tuntuu kuin sisälläni olisi tyhjyys, joka vain kaipaa sinua täyttämään sen, äärimmilleen. En jaksa enää odottaa.

En ole enää vain ihastunut, vaan rakastunut. ❤ Lasken päiviä kuin tähtiä, kunnes nähdään jälleen. 💙

Olet ihana.

Vierailija
812/2047 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta jotenkin en vain enää usko noihin puheisiin. Hyvää yötä. 

Vierailija
813/2047 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä ulkopuoliset voi määrätä. Joskus vain pelkää omien tunteidensa voimakkuutta, sitä ihanaa lämpöä joka leviää kun on hänen lähellään. Kuin maailma olisi vain meidän. Se on huumaava, ihana tunne. Silloin voi olla vaarallista nähdä, kun yksi hipaisu voi johtaa rakasteluun. Tätä on vaikea ymmärtää, jos ei siitä ole kokemusta. Ja kun se rakastuminen on pakko peittää ja salata... Aina se ei onnistu. Ei voi mitään...

Suukkoja sinulle siellä jossakin 😘 I ❤ You

Vierailija
814/2047 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta jotenkin en vain enää usko noihin puheisiin. Hyvää yötä. 

Mihin puheisiin? Lainaa tai laita tunnisteita! Meneekö naiselle Porvooseen???

Henkeä pidätellen odotan onko mulle

Vierailija
815/2047 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

baby, my heart sees only you.

Vierailija
816/2047 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosirakkaudelle ei ole koskaan liian myöhäistä 😊 Tiedän sen omasta kokemuksesta. Mutta puhukaa toisillenne, kosketelkaa! Ei kukaan ole ajatustenlukija, vaikka ne ajatukset olis kuinka kuumia.

Vierailija
817/2047 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt alkaa olla jo myöhäistä. Ollaan oltu samassa tilanteessa jo vaikka kuinka pitkään, eikä mitään muutosta ole tapahtunut. Mistäköhän johtuu? Johtuisiko siitä, että tämä ei ole tunteen ja järjen kannalta loppujen lopuksi oikein... 

Vierailija
818/2047 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikonloppuna toivoin korkeimmilta voimilta tai Jumalalta (kyllä uskon jollain tavalla Jumalaan, vaikka en ole hihhuli) merkkiä että pitäiskö mun oikeasti tutustua sinuun tai oisko se järkevää. Merkiksi toivon sellaista että jos nähtäis tällä viikolla kolme kertaa, niin se tarkoittais sitä että ehdottomasti pitää tutustua. Jos ei nähtäis kertaakaan, niin se tarkoittais taas puolestaan sitä että emme saa missään tapauksessa tutustua. Kerran näkeminenkin ois jo tarkoittanut sitä että tutustuminen on kannattavaa.

Olin todella varma siitä että kyllä me nyt edes kerran käytävällä törmätään. Viikon puolivälissä aloin olla jo epätoivoinen ja pyörin melkein ympäri taloa huvikseen. Seuraavaksi kävin pyörimässä keskustassakin. Mutta ei vilaustakaan sinusta. Nyt viikonloppuna taas ei ole mitään mahdollisuuksia nähdä.  Tää nyt tarkoittaa ilmeisesti sitä että meidän ei ole tarkoitus tutustua sitten.

Vierailija
819/2047 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime viikonloppuna toivoin korkeimmilta voimilta tai Jumalalta (kyllä uskon jollain tavalla Jumalaan, vaikka en ole hihhuli) merkkiä että pitäiskö mun oikeasti tutustua sinuun tai oisko se järkevää. Merkiksi toivon sellaista että jos nähtäis tällä viikolla kolme kertaa, niin se tarkoittais sitä että ehdottomasti pitää tutustua. Jos ei nähtäis kertaakaan, niin se tarkoittais taas puolestaan sitä että emme saa missään tapauksessa tutustua. Kerran näkeminenkin ois jo tarkoittanut sitä että tutustuminen on kannattavaa.

Olin todella varma siitä että kyllä me nyt edes kerran käytävällä törmätään. Viikon puolivälissä aloin olla jo epätoivoinen ja pyörin melkein ympäri taloa huvikseen. Seuraavaksi kävin pyörimässä keskustassakin. Mutta ei vilaustakaan sinusta. Nyt viikonloppuna taas ei ole mitään mahdollisuuksia nähdä.  Tää nyt tarkoittaa ilmeisesti sitä että meidän ei ole tarkoitus tutustua sitten.

Hölmön hommaa tuollainen, sori vaan. Miksi et voi kysyä voitaisiinko vain nähdä jossain? 

Vierailija
820/2047 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nyt alkaa olla jo myöhäistä. Ollaan oltu samassa tilanteessa jo vaikka kuinka pitkään, eikä mitään muutosta ole tapahtunut. Mistäköhän johtuu? Johtuisiko siitä, että tämä ei ole tunteen ja järjen kannalta loppujen lopuksi oikein... 

Ollaan puhuttu mm. tulevaisuuden haaveista jo aiemmin ja ne eivät ole samansuuntaiset ollenkaan. Tiedän, mm. etten tule koskaan haluamaan lapsia enkä voi niitä jonkun toisen mieliksi pyöräyttää. Sun pitäisi siis katsella ihan toisenlaisia naisia. Miksi et suostu uskomaan.... 

Ketju on lukittu.