Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :) osa V
Ylläpidolle tiedoksi, että tätä ketjua ei sitten saa poistaa!
Ja ajatuksena oli, kuten alkuperäisen aloittaja sanaili:
"Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi."
Kommentit (2047)
mitä suunnitelmii sulla on kevääx?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaat ihmiset! Ottakaa riskejä, tunnustakaa tunteenne, ottakaa selvää asioista, asettakaa itsenne alttiiksi mahdolliselle torjumiselle. Kysykää vaikka neutraalisti lenkille, kahville, leffaan, museoon, keikalle... Tänään on hyvä päivä, ei se niin pelottavaa ole. Ja tehkää se jossain muualla kuin täällä. Onnea matkallenne!
Niinkö meinasit itse toimia?
Höh, en tietenkään. Hoidin jo omat asiat tyypilliseen tapaani luokattoman huonoilla tyylipisteillä. Muiden kannattaa toimia toisin. Kiitos ja anteeksi kaikille kanssakirjoittajille, onhan tämä koukuttavaa. Lähden etsimään uutta muusaa tuolta jostain. Ja oikeastihan en ikinä täällä ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viini haettu. Pientä purtavaakin löytyy. Puutut enää sä mun sohvalta. No, et tuu kuitenkaan. Juon sit yksin ja kirjottelen kaipuustani tänne...
Nih täällä mä nyt olisin. Mikä on tämän päivän suunnitelma?
Ai oot mun sohvalla vai? Ei näy. Viiniä löytyy tänäänkin. Tiedät kelle soitat ;)
Tulisin jos. .....voisin. Tiedät sen. Pistä minulle eka joku viesti, vaikka tyhjä viesti niin kilautan heti sulle. :)
Minullakin olis viiniä.
Joku kyl, missä olis ttanssit.
Meinaan että tekis mieli käydä tansseissa ja viesä naista.
Ajattelin pistää kylän joka muijan pään pyörälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viini haettu. Pientä purtavaakin löytyy. Puutut enää sä mun sohvalta. No, et tuu kuitenkaan. Juon sit yksin ja kirjottelen kaipuustani tänne...
Ai oot mun sohvalla vai? Ei näy. Viiniä löytyy tänäänkin. Tiedät kelle soitat ;)
Tulisin jos. .....voisin. Tiedät sen. Pistä minulle eka joku viesti, vaikka tyhjä viesti niin kilautan heti sulle. :)
Minullakin olis viiniä.
Öh. Et sinä. Et sä mulle soittas.
Siellähän minä lumituiskussa seisoin ja hämmästelin elämää. Kärryissä ja sen ulkopuolella. Olisit vaan tullut sanomaan moi, enhän ikinä näe mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullakin olis viiniä.Öh. Et sinä. Et sä mulle soittas.
Enkö saa soittaa vai miksi en soittais ?
Vierailija kirjoitti:
Siellähän minä lumituiskussa seisoin ja hämmästelin elämää. Kärryissä ja sen ulkopuolella. Olisit vaan tullut sanomaan moi, enhän ikinä näe mitään.
Uusi elämä on ihmeellistä. Koska meidän elämä on kuitenkin ihan liian lyhyt siihen että hämmenytään ja ei moikata, niin jos joskus näät mut kai sä tuut juttelee? Mä lupaan että jos katsot muhun päin mä juttelen varmasti ja ehkä uskallaudun moikkaamaan vaikka et katsoisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Näen sun silmistäsi, että sua haluttaa yhtä paljon kuin minuakin. Kauanko me vielä kestetään? Tuntuu yhdeltä kidutukselta, etten saa koskea, pitää sua hyvänä, tuottaa nautintoa, ja tietenkin saada niitä vastaan. Olen ihan hulluna rakkaudesta ja himosta sinuun.
Vastustelen, hillitsen ja pidättelen aina kun näen sinut, mutta kuitenkin uneksin siitä, kuinka rakasteltaisiin... ❤ Olen ollut niin rakastunut ja kiihottunut jo niin pitkään, että kohta pettää itsehillintä. Enkä voi sille mitään.
Haluaisin vain antautua sinulle ja tuottaa sinulle todella syvää tyydytystä.
Anteeksi vaan siveydensipulit, mutta en pian kestä enää. Tätä on intohimoinen, "kielletty" rakkaus. ❤
Oi, toivottavasti teille käy lopulta hyvin! (Itse taisin pilata oman tilanteeni.)
Oliko venemessut hyvät? Luoja sä näytit hyvälle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näen sun silmistäsi, että sua haluttaa yhtä paljon kuin minuakin. Kauanko me vielä kestetään? Tuntuu yhdeltä kidutukselta, etten saa koskea, pitää sua hyvänä, tuottaa nautintoa, ja tietenkin saada niitä vastaan. Olen ihan hulluna rakkaudesta ja himosta sinuun.
Vastustelen, hillitsen ja pidättelen aina kun näen sinut, mutta kuitenkin uneksin siitä, kuinka rakasteltaisiin... ❤ Olen ollut niin rakastunut ja kiihottunut jo niin pitkään, että kohta pettää itsehillintä. Enkä voi sille mitään.
Anteeksi vaan siveydensipulit, mutta en pian kestä enää. Tätä on intohimoinen, "kielletty" rakkaus. ❤
Oi, toivottavasti teille käy lopulta hyvin! (Itse taisin pilata oman tilanteeni.)
Miten pilasit? :)
No niin oli turha tämäkin viikonloppu kun ei ilmeisesti nähdä. Mä en ehkä jaksa odottaa.
Vierailija kirjoitti:
No niin oli turha tämäkin viikonloppu kun ei ilmeisesti nähdä. Mä en ehkä jaksa odottaa.
Mitä odotat?
Vierailija kirjoitti:
Sama tilanne täällä. Ehkä parempi näin. Ei pilaa silloin mitään. Vaikka niin tekis mieli olla hänen (miehen) kanssaan. Pitänee tyytyä ystävyyteen, pieneen flirttiin. Viikonloppu pilalla :((
Vierailija kirjoitti:
Palstailu riittää ihan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monimutkainen juttu. Miehellä hankala elämäntilanne. Olin etäinen, etteivät ulkopuoliset huomaisi vetovoimaamme. Hän kai luuli, etten välitä enää. Emme puhuneet asiasta. Itse en ole koskaan aiemmin kokenut näin voimakkaita tunteita ketään kohtaan. Toivon niin, että näkisimme jossain vihdoin kahden ja voisimme puhua.
Vierailija kirjoitti:
Näin sut äsken. Näytit väsyneeltä ja surumieliseltä, olisin halunnut piristää sinua. Mutta et huomannut katsettani, katsoit vain kärryihisi ja minä olin vähän kauempana, en voinut oikein huutaakaan sulle. Olisi pitänyt tulla luoksesi ja sanoa vaikka vain moi. Se oli vaan niin hämmentävää, mä juuri ajattelin sua ja mitä sulle kuuluu ja sit sä olitkin siinä.
Mulla on juuri nyt paljon ajateltavaa, eivätkä ne ajatukset ole mitenkään miellyttäviä. Elämä on joskus aika paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monimutkainen juttu. Miehellä hankala elämäntilanne. Olin etäinen, etteivät ulkopuoliset huomaisi vetovoimaamme. Hän kai luuli, etten välitä enää. Emme puhuneet asiasta. Itse en ole koskaan aiemmin kokenut näin voimakkaita tunteita ketään kohtaan. Toivon niin, että näkisimme jossain vihdoin kahden ja voisimme puhua.
Unohda koko juttu. :)
Olitkin ihan erilainen kuin luulin. olen ihan turhaan haaveillut monta vuotta.