Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :) osa V
Ylläpidolle tiedoksi, että tätä ketjua ei sitten saa poistaa!
Ja ajatuksena oli, kuten alkuperäisen aloittaja sanaili:
"Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi."
Kommentit (2047)
Oli ihan pakko tulla sanomaan tänne että on ikävä :( Sulla ei mahda olla yhtään...
...ja nyt taas treenaamaan pitkästä aikaa kirjoitti:
Oli ihan pakko tulla sanomaan tänne että on ikävä :( Sulla ei mahda olla yhtään...
Om mul... tuu tänne syömään mämmiä mun kans.
Vierailija kirjoitti:
Voi tätä onnen määrää!
Mahtavaa! Hyvät energiat liikkeellä.
Sä röyhkeesti tunget mun ajatuksiin, aina vaan. Mikset voi mennä pois?
On mullakin. <3 En vain ole päässyt palstalle koko päivänä sanomaan sitä.
Ihanaa! Niin mullakin sua. Onneksi hymysi pelastaa päivän, niin kuin tänäänkin. Huomenna varmaan taas nähdään :)
Tuu jo kotiin. Mä haluan nähdä sut!
(Oikeesti haluaisin niin paljon kaikkea muutakin, mutta jätetään edelleen päiväuniasteelle...:)
On on. En uskalla ottaa sinuun mitään yhteyttä viime viestin takia. Mitäpä tilanteessa tekisi?
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa! Niin mullakin sua. Onneksi hymysi pelastaa päivän, niin kuin tänäänkin. Huomenna varmaan taas nähdään :)
Me ei olla kyllä nähty moneen viikkoon, eikä hymyilty toisillemme koko vuonna...
Enkä kyllä tiedä miksi eksyin taas tänne...
Vierailija kirjoitti:
On on. En uskalla ottaa sinuun mitään yhteyttä viime viestin takia. Mitäpä tilanteessa tekisi?
Tuo mun viesti tais olla aika kaikille sopiva. No, pitäis muistaa pysyä poissa täältä...
Sulla on aina niin kiire. Vältteletkö mua?
Ihanuus! Voitasko nähä joskus ja unohtaa menneet?
Mitkä menneet? En muista enää. Oliko jotain menneitä?
Veisitpä mut ajelulle jonnekin syrjäiselle mökkitielle ;)
Oot mulle rakas, vaikka et tiiä sitä.
Voitaisko nähdä välillä myös vapaa-ajalla. Ihan kahden. Tiedät, että voit ehdottaa mitä vain ja olen mukana. Aloitteen vain pitäisi tulla sinun suunnaltasi
Nyt selitystä ja äkkiä miksi alapeukkuja! !