Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :) osa V

Vierailija
04.02.2016 |

Ylläpidolle tiedoksi, että tätä ketjua ei sitten saa poistaa!

Ja ajatuksena oli, kuten alkuperäisen aloittaja sanaili:

"Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi."

Kommentit (2047)

Vierailija
641/2047 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että ei nähdä. Meidän yhteinen juna meni jo.

Minne? Mennään mekin.

Vierailija
642/2047 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin niin sun syliin, suudella pitkään, katsoa sinisiin silmiisi. Oltais vaan. Me.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/2047 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että ei nähdä. Meidän yhteinen juna meni jo.

Minne? Mennään mekin.

Luulen että ilman pääteäpysäkkiä lähti kulkemaan. Oltiin katsos eri raiteilla ja tietoa seuraavasta lähdöstä ei ole. Taidan lähtä kävelee muualle näiltä asemilta.

Vierailija
644/2047 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin viime yönä villiä unta susta siinä vihreässä armeijapuvussa. Voi luoja 😋

Vierailija
645/2047 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä näin viime yönä villiä unta susta siinä vihreässä armeijapuvussa. Voi luoja 😋

Oih sitä teinariaikaa. Aika kultaa muistot. ;)

Vierailija
646/2047 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä Yöpöllölle!

Vierailija
647/2047 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua Husky! Nuku suloisesti <3

Vierailija
648/2047 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, niin minäkin sinua. <3

Vierailija
649/2047 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä 😘

Vierailija
650/2047 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää yötä sullekkin.

Vierailija
651/2047 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiainen!?

Vierailija
652/2047 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo miksi olette vihaisia? Minähän vain järjestän teille tekemistä ja mielikuvitukselle eri mahdollisuuksia. Ajatelkaa miten tylsää teidän elämänne olisi ilman minua.

Ei olisi salapoliisi leikkejä.

Silti saan vaan haukkuja. Olen kieltämättä vähän pettynyt. Tiedän mitä teette joten halusin vaan järjestää kunnolla vastinetta rahoille.

Muistakaa kertoa talon hallitukselle salakuuntelustanne ja muista mahdollisista epäilyistänne myös. Näin rauha säilyy taloyhtiössämme. Kiitos kotirauhan rikkomisesta.

T. Etelä-Haagasta

Vierailija
653/2047 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, yksi juttu vielä: olen miettinyt pääni puhki voisikohan nuoremmilla ihmisillä olla parempi kuulo vanhemmilla?

Tai jollain muuten vaan parempi kuulo kuin toisella? Tuskin. Sehän kuulostaa ihan naurettavalta! Hah hah!

Tulos: myös minä kuuntelen teitä siis kulolaitteella kuin te minua. Kyllä. Rautainen logiikka. Mukavaa päivää teille.

P.s. Suuri kiitos vielä siitä etten voi olla kotonani normaalisti. Mutta koska olette parempia ihmisiä voitte tehdä näin. Tokihan minä sen ymmärrän.

Olen kyllä jo tottunut tähän järjestelyyn joten ei hätää.

Vierailija
654/2047 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän kai vaan sanoa että on hassua ajatella niin että kaikki mitä ei ymmärrä on uhkaavaa ja aivan varmasti laitonta. Tai kaikki mistä ei pidä. Se ei ole suvaitsevaisuutta. Onneksi minut on kasvatettu eri lailla.

Tällä ajattelutavalla liikkuisimme vielä hevoskärryillä. Ehkä se olisikin parempi.

Toisaalta uskon että tämäkin kirjoitus menee kuuroille korville. Olettehan jo päättäneet mitä mieltä olette. Koska ennakkoluulot ovat niin kovia, ei päitänne pysty kääntämään. Tai ette pysty edes ottamaan huomioon toista mielipidettä. Se on mielen sulkeutuneisuutta.

Minusta on kohteliasta yrittää aina edes ymmärtää muita ja heidän mielipiteitään. Vaikka ei olisikaan samaa mieltä. Muuten olemme vain alkukantaisia ihmisiä.

Minulla ei ole mitään teitä vastaan mutta toivoisin teidän käyttävän aivojanne muuhunkin kuin negatiivisiin ajatuksiin.

Vierailija
655/2047 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremman huomisen puolesta.

Vierailija
656/2047 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritän kai vaan sanoa että on hassua ajatella niin että kaikki mitä ei ymmärrä on uhkaavaa ja aivan varmasti laitonta. Tai kaikki mistä ei pidä. Se ei ole suvaitsevaisuutta. Onneksi minut on kasvatettu eri lailla.

Tällä ajattelutavalla liikkuisimme vielä hevoskärryillä. Ehkä se olisikin parempi.

Toisaalta uskon että tämäkin kirjoitus menee kuuroille korville. Olettehan jo päättäneet mitä mieltä olette. Koska ennakkoluulot ovat niin kovia, ei päitänne pysty kääntämään. Tai ette pysty edes ottamaan huomioon toista mielipidettä. Se on mielen sulkeutuneisuutta.

Minusta on kohteliasta yrittää aina edes ymmärtää muita ja heidän mielipiteitään. Vaikka ei olisikaan samaa mieltä. Muuten olemme vain alkukantaisia ihmisiä.

Minulla ei ole mitään teitä vastaan mutta toivoisin teidän käyttävän aivojanne muuhunkin kuin negatiivisiin ajatuksiin.

ÄLÄ VÄLITÄ ! Elä vain omaa elämääsi. Muakin kytättiin ja kiusattiin töissä mutta se loppui kun en vaan alennu samalle tasolle. Pää pystyyn ja virne suupieleen 😆

Vierailija
657/2047 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kannustavasta viestistä. Olet oikeassa.

Vierailija
658/2047 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

J olisko pienen silmiinkatsomiskilpailun paikka lähiaikoina? 👀

Vierailija
659/2047 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tätä onnen määrää!

Vierailija
660/2047 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkään ajatella aikaa, kun emme enää näe toisiamme näin "olosuhteidenkin pakosta", kuten nyt. Et ehkä koskaan saa tietää, kuinka syvästi oon suhun ihastunut. Kuvittelen vieläkin, että meillä vois olla mahdollisuus ihanaan, yhteiseen tulevaisuuteen, ainakin sen yritykseen, vaikka oon kyllä ihan yhtä pihalla sun suhteesi kuin sä taidat olla mun. Ootko sä edes sinkku? Tai kiinnostunut, tai jo kyllästynyt, taitaitai... Niin paljon asioita joita en osaa ottaa puheeksi. Mullahan on pelkoja, estoja, joiden voittamiseksi yritän vasta kerätä rohkeutta...

Miehelle naiselta

Kaikki on sinusta kiinni. Kumpikin tiedetään että sinä halusit katkaista välit. Joko otat yhteyttä minuun tavalla tai toisella. Muuten jää koko homma.

Ketju on lukittu.