Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :) osa V

Vierailija
04.02.2016 |

Ylläpidolle tiedoksi, että tätä ketjua ei sitten saa poistaa!

Ja ajatuksena oli, kuten alkuperäisen aloittaja sanaili:

"Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi."

Kommentit (2047)

Vierailija
1/2047 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, aivan alkuperäisen ketjun Ap täällä!

Miksiköhän nuo aina poistetaan? En käsitä. Tympii oikeasti, koska mikäli olisi pidetty vain se yksi ketju, se olisi jo ihan hullun pituinen! Tai no toki nuo muutkin ovat olleet, mutta kuitenkin. Ärsyttää. 

Ei näissä edes ole ollut mitään niin asiatonta. Yksittäiset epäasialliset kommentit voisi vain poistaa sulkematta koko ketjua. Näköjään joku yrittää tehdä kiusaa ja aiheuttaa tuon ketjujen lukitsemisen tahallaan. Niin monta kertaa se on jo tapahtunut. Jos tämä niin häiritsee, niin ei ole mikään pakko avata ketjua. Sen voi ohittaa! Miksi viedä ilo muilta? Ja onko tämä sitten parempi tilanne, että aina vain tehdään uusi ja uusi ketju?

Vierailija
2/2047 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen, ihan vain siksi, että olet olemassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/2047 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei T. Olen kaivannut sinua normaalia enemmän viime aikoina. Siitä on jo puolisen vuotta kun ollaan edellisen kerran nähty. Lähes päivittäin käy mielessä, kuinka merkityksellinen ihminen olet elämässäni ollut. Tulen oikeasti muistamaan sinut aina. Kaikkea hyvää sinulle ja voimia työhön <3

Vierailija
4/2047 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä tunne on näin vahva. Eihän tämä voi olla yksipuolista, eihän?

Vierailija
5/2047 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mielessäni ole ketään. En ole ihastunut tai edes kiinnostunut kenestäkään. Tuntuu etteivät ystävätkään välitä. Kerrassaan yksinäinen olo. Ei terveisiä kenellekään :(

Vierailija
6/2047 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pääsisit sisälle sen tunteen mikä käsittelee rakkauttani sinuun tietäisit että en ikinä liioitellut, en ikinä siitä tunteesta valehdellut, tietäisit ettei se roihu ikinä lakannut polttamasta ja elän pelossa ja tietämättömyydessä että saanko sitä ikinä sammuksiin vai vajoanko hulluuteen tätä suurta tunnetta sisällä kantaessani. En ikinä uskonut sitä tunnetta saavani, mutta minä rakastan.

Naiselle, missä ikinä menetkään tänään.

Vierailija
7/2047 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuuluu Marjo? Missä meet mitä teet? Onkohan sulla nykyään jo perhe?Ootko vielä yhtä kaunis?

Muistelen sua lämmöllä.

Vierailija
8/2047 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin epäreilua kun jotkut saavat tunteilleen helposti vastakaikua, ja minä vain haikailen vuosikausia erään tietyn perään. Toivotonta

Vierailija
9/2047 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivon että sulla on kaikki hyvin. En ollut sulle se oikea, etkä sinä minulle mutta siitä huolimatta toivon sulle kaikkea hyvää. V, valkeakoski.

Vierailija
10/2047 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä ja ihastunut rekkalesbo ajattelee sinua nytkin

Vierailija
11/2047 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä ketjuissa on se lohtu, että vaikka mikään viesti ei olisikaan suunnattu minulle, niin jollekin ne ovat. Suomi on täynnä toisiaan ikävöiviä ja rakastavia ihmisiä. Se on kaunista.

Vierailija
12/2047 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

i loved you since first time we met. We were so good friends but then you just left me, ignore me, like i was nothing. Like we weren't friends. That hurts so much. 6 month from that meeting and I still cry. But I'm not angry to you. You know why? Because I loved and cared. I just want that some day you remember me.

And you say that you miss me.

From Karolina

Vierailija
13/2047 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä on raastava tunne silloin kun siihen ei saa minkäänlaista helpotusta. 

Vierailija
14/2047 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua. Ignoorauksesta huolimatta. Olet aina mun sydämessä ja kyynelten syy.

Vierailija
15/2047 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en koskaan tule sanoneeksi sinulle, kuinka paljon välitän sinusta, elämäni tulee jäämään keskeneräiseksi. Tuo on yksi tärkeimpiä asioita jotka haluan toteuttaa. 

Vierailija
16/2047 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä me tutustutaan, älä luovu toivosta vaikkei nyt juuri nähdäkään.

Vierailija
17/2047 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä me tutustutaan, älä luovu toivosta vaikkei nyt juuri nähdäkään.

Lämmittävä ajatus, mutta onko oikeasti noin? Milloin on sen aika?

Vierailija
18/2047 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

rikotun ihmisen kaipuu -

tulenpalavana tahtona

arjesta ajatus ja sydän kaukana 

Vierailija
19/2047 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/2047 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sä et enää tykkää mistään mun jutuista? Miks sä jätit mut ihan yksin näiden tyhmien tunteiden kanssa? Miks mä en voi unohtaa sua, vaan koko ajan toivon että kävelet vastaan? Miks sä katsoit mua viimeks niin? Miks tää ei mene ohi? Miks just sä?

Ketju on lukittu.