Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seurustelu, jos nähdään kerran, pari kuussa, joskus ei sitäkään?

Vierailija
31.08.2025 |

Välimatkaa on, mutta ei sen enempää kuin 50 km. On ollut alusta lähtien tällaista, että tapaamiset on harvassa. Kesällä meni 6 viikkoa, ettei tavattu, kun molemmilla oli omat menot. Taitaa olla väljähtänyttä touhua? 

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella taitaa olla monta säätöä yhtaikaa

Vierailija
2/44 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä sun oma fiilis on että riittääkö?

Mulla on juttu, jossa välimatkaa on 9 tuntia autolla ja nyt ollaan nähty 2 kertaa tässä kuussa. Jos alkaa vaivaamaan, niin sit muutetaan lähemmäs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse siedin tällaista aivan liian monta vuotta. Välimatkaa oli vain niitä.40 kilometriä, mutta miehen mielestä oli aina turha lähteä ajamaan. Vasta oikeastaan jälkikäteen tajusin, että jos on kiinnostusta niin ei kukaan vetoa tuollaiseen. Näimme muutaman kerran parissa viikossa. Lopulta se alkoi venymään jopa kuukaudeksi. Sitten minä vihelsin homman poikki.

Vierailija
4/44 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehen pitää saada s-syöksy useammin

Vierailija
5/44 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sellainen fiilis, että halutaan, että on "joku", mutta kuka se on, ei olekaan niin tärkeää. 

Vierailija
6/44 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän sellainen fiilis, että halutaan, että on "joku", mutta kuka se on, ei olekaan niin tärkeää. 

Erikoinen ajatus.

Itse ainakin ajattelen että sitä seuraa saa lähempääkin mutta silti sitä haluaa olla vaan sen yhden kanssa vaikka se välimatka vaikeaa ja raastavaa onkin.

Vierailija
7/44 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisten "etäsuhteiden" ongelma on myös se, että useimmiten se tarkoittaa sitä, että mies tulee täysihoitoon naisen luokse. Sitten taas jos nainen menee miehen luokse, niin se tietää vaatteiden pesua, tiskien tiskaamista ja ylipäätään siivoamista. Eihän sellaisessa ole mitään järkeä. Itse vaan huomannut, että moni viisissäkymmenissä oleva mies haluaa tällaisen suhteen. 

N.52

Vierailija
8/44 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoinen ajatus.

Itse ainakin ajattelen että sitä seuraa saa lähempääkin mutta silti sitä haluaa olla vaan sen yhden kanssa vaikka se välimatka vaikeaa ja raastavaa onkin.

Vaikeaa ja raastavaa 50 km? 

Vierailija
9/44 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tosissaan haluaa toisen kanssa olla, niin 50 kilometria ei ole matka, eikä mikään. Kyllä teidän suhde taitaa aika välhähtynyt olla, jos ette tosiaan tapaa kuin kerran tai pari kuussa, tuo välimatka on pelkkä tekosyy.

Vierailija
10/44 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain tyhjennysastia.

Vierailija
11/44 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäikö nolla perästä? Vai miksi edes vaivauduit mainitsemaan 1 edes takaisin matkaa?

Vierailija
12/44 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoinen ajatus.

Vaikeaa ja raastavaa 50 km? 

Niinpä. Monilla työmatkakin pitempi. 

Vierailija
13/44 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisten "etäsuhteiden" ongelma on myös se, että useimmiten se tarkoittaa sitä, että mies tulee täysihoitoon naisen luokse. Sitten taas jos nainen menee miehen luokse, niin se tietää vaatteiden pesua, tiskien tiskaamista ja ylipäätään siivoamista. Eihän sellaisessa ole mitään järkeä. Itse vaan huomannut, että moni viisissäkymmenissä oleva mies haluaa tällaisen suhteen. 

N.52

No mulla on päälle nelikymppinen ukko ja kyllä hän ihan itse nuo hoitaa eikä halua että joudun tuommoisia hänen luonaan tekemään.

Vierailija
14/44 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäikö nolla perästä? Vai miksi edes vaivauduit mainitsemaan 1 edes takaisin matkaa?

Mitä tarkoittaa "1 edes takaisin matkaa"?

Vierailija
15/44 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seurustelua vaan satunnaista paneskelua.

Vierailija
16/44 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei seurustelua vaan satunnaista paneskelua.

Tätähän nykyajan "suhteet" on.

Vierailija
17/44 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehen pitää saada s-syöksy useammin

Tällainen "kaukosuhde"-exä valitti seksin vähyyttä. Mitäs ei halunnut nähdä kuin pari kertaa kuussa ja aina pantiin. Asuttiin saman kaupungin eri laidoilla, puolen tunnin päässä toisistamme.

Vierailija
18/44 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkaisi tuollaista "seurustelua". Ei tuollainen ole mitään kunnollista seurustelua. 

Vierailija
19/44 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Ei minulla ainakaan ole etäsuhde väljähtänyt 13 vuodessa. Mutta jokainen tietysti tyylillään ja oman makunsa mukaan. Jos se ei sinulle toimi, niin sitten ei.

Vierailija
20/44 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N.52

Aika omituisesta porukasta olet havaintosi tehnyt. Ei vastaa yhtään minun havaintojani.