Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä yrittää kieltää saunailtani!

Vierailija
04.02.2016 |

Parisuhteessa pitää keskustella asioista ja tehdä sopimuksia, mutta ei ole asiallista vetää hernepalkoa nenään saunaillasta! Miten saan miehen ymmärtämään saunan ystävän ja parin oluen kanssa olevan ihan normaalia käytöstä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en minäkään haluaisi kumppanini menevän saunaan vastakkaisen sukupuolen kanssa. Miksi menisi alastomana "juttelemaan" vanhan kaverin kanssa? Jutella voi muuallakin.

Mutta suhteeseen ei kuulu toisen estämiset. Mielipide voidaan ilmaista, en tykkäisi siitä että saunot vastakkaisen sukupuolen kanssa, mutta sen enempää ei juuri voi tehdä. Jos toinen päättää tästä huolimatta saunoa, niin voi sitten päättää luottaako tähän vai lähdetäänkö eri teille.

Tuollaiset vainoamiset varmistustekstareilla ja puheluilla ei auta mitään ja ovat vain omistushaluisen kontrollointia.. 

Vierailija
22/28 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite petän miehii aina mimmien kaa saunaillois

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin se juuri usein alkaa. Kiukuttelemalla tehdään toiselle huono omatunto ja aletaan vaivihkaa rajoittaa sosiaalista elämää. Kaikki ystävien kanssa vietetty aika menee aluksi puhelimessa kun selostat mitä teet, kenen kanssa, mitä seuraavaksi teet ja koska tulet kotiin. Seuraavaksi alat miettiä, onko ystävien näkeminen sen arvoista, että joudut taas riitaan miehen kanssa. Oikeasti ap, juokse. Itse ymmärsin juosta vasta viiden vuoden kuluttua ja meni vuosia saada välit ystäviin kuntoon ja rohkeutta lähteä spontaanisti kotoa yhtään mihinkään.

Sama juttu! Ja tuo sairas vartioiminen aiheutti vielä itsellenikin vääristyneitä ajattelumalleja seuraavassa parisuhteessani, joskaan en thanks God mennyt sanomaan niitä miehelleni... Esim. jos mies kävi ulkona vapaapäivinsä aikana ilmoittamatta siitä etukäteen, niin tuli heti ajatuksia että miksi ei ilmoita? Miksi on edes pitänyt käydä ulkona? Mitä on käynyt tekemässä? Miksi ei ole ollut kotona koko päivää?

Onneksi itsekin tajusin noista ajatuksista, että eihän siinä ole mitään järkeä että aikuisen ihmisen pitäisi ilmoitella puolisolleen jokaisesta ulosmenemisestä, saati vielä pysytellä tiiviisti kotona kuin joku vanki. Mutta näin ne ajatusmallit tarttuu, etenkin kun itse on ollut pari vuotta tiiviin kyttäämisen kohteena, niin normaali, terve parisuhde saattaa aiheuttaa jopa hämmennystä. Onneksi noista pääsi yli alkuhämmennyksen jälkeen.

Vierailija
24/28 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän miesystävääsi kyllä ihan täysin. En hyväksyisi puolisoni saunomista vastakkaisen sukupuolen kanssa, ihan sama miten hyviä ystäviä olisivat. Jutella voi tosiaan muuallakin.

Tai sitten pyydät sen miesystäväsi mukaan sinne sanailtaan että näkee itse miten viatonta meininkiä se on.

Vierailija
25/28 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, kyllä mä olen ollut saunassa jopa exäni ja parhaan ystäväni välissä istumassa. Paras ystäväni siis myös mies. Ei tulis mieleenkään koskea siihen "sillä mielellä", hyi hele.. ihan ku veljeä hiplais *oksu*. Ei mun ex koskaan kieltänyt mua tapaamasta ystäviäni näiden sukupuolen perusteella, eikä kyllä nykyinenkään. Homma toimii tietysti molempiin suuntiin.

Vierailija
26/28 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itseäni suvaitsevaisena, mutta tuossa kyllä menee raja. En ymmärrä ollenkaan, että pitää mennä saunaan kahdestaan jonkun miehen kanssa. Eikö muka voi muuten parantaa maailmaa?

Vierailija
27/28 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva varmaan katsoo hyvällä, jos oma kumppani viettää alkoholia nauttien seuraa alasti toisen alastoman, toista sukupuolta olevan, kanssa.

Olisi varmaan sinustakin ihan ok, että miehesi antaisi naisystävilleen kielisuudelmia - mutta ei-seksuaalisessa meekityksessä, tietenkin.

Vierailija
28/28 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän miestäsi. Mene kahvilaan juttelemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan