Kyselkää uskovaisen kanssa seurustelevalta!
Otsikossahan tuo jo tulikin, kaikkea saa kysellä maan ja taivaan väliltä!
Kommentit (28)
Miten määrittelet uskovaisen? Miten uskovainen eroaa kristitystä ( olettaen, että uskovainen uskoo kristinuskon mukaan eikä ole esim. uskovainen muslimi.)
Vierailija kirjoitti:
Mihin itse uskot?
Vierailija kirjoitti:
Uskotko itse?
En tiedä uskonko mihinkään. Lähinnä karmaan ja kohtaloon!
Vierailija kirjoitti:
Miten määrittelet uskovaisen? Miten uskovainen eroaa kristitystä ( olettaen, että uskovainen uskoo kristinuskon mukaan eikä ole esim. uskovainen muslimi.)
Hän itse kutsuu itseään "uskovaiseksi" tai "kristityksi". Meillä sana on siis neutraali, ihminen joka uskoo melko näkyvästi kristinuskoon! :)
Vierailija kirjoitti:
Oletko trolli?
En ole!
Todennäköisesti miehesi ei edes jonkun "tosiuskovan" mielestä olisi uskova, kun on ryhtynyt suhteeseen noikin vääräuskoisen kanssa.
Koettaako käännyttää sinua? Kuuluuko johonkin yhteisöön (muu kuin perus srk)? Suostuuko harrastamasn esiaviollista seksiä?
Mikä sinua miehesi uskossa viehättää?
Miten kumppanisi suhtautuu siihen, että sinä et usko samalla tavalla kuin hän?
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti miehesi ei edes jonkun "tosiuskovan" mielestä olisi uskova, kun on ryhtynyt suhteeseen noikin vääräuskoisen kanssa.
Koettaako käännyttää sinua? Kuuluuko johonkin yhteisöön (muu kuin perus srk)? Suostuuko harrastamasn esiaviollista seksiä?
Mikä sinua miehesi uskossa viehättää?
Ei varmastikaan pidettäisi. Ei koeta käännyttää, mutta selittää kyllä asioita mikäli minua kiinnostaa, ei mihinkään kummempaan yhteisöön kuulu, käy vain paljon erilaisissa tapahtumissa. Esiaviollista seksiä ei tahdo harrastaa ja se on minulle ihan ok! Minusta on hienoa, että joku pystyy uskomaan sellaiseen mihin itse en pysty, ei uskossa sen suurempaa viehätystä ole.
Vierailija kirjoitti:
Miten kumppanisi suhtautuu siihen, että sinä et usko samalla tavalla kuin hän?
Sanonut, että hänelle on ihan sama mihin uskon vai uskonko mihinkään. Kysyy kuitenkin aina mukaan tapahtumiin ja kertoo omasta näkemyksestään kunnioittaen kuitenkin minun mielipidettä.
Mietityttääkö teitä tulevaisuudessa se, että miten pääsette yksimielisyyteen lastenkasvatusasioissa?
Kauanko olette šeurustelleet? Ikänne? :)
Ei kukaan terveen itsetunnon omaava ateisti seurustele minkään hihhulin kanssa...
Miksi et vastaa yhteen kysymykseen kerrallaan?
Vierailija kirjoitti:
Mietityttääkö teitä tulevaisuudessa se, että miten pääsette yksimielisyyteen lastenkasvatusasioissa?
Välillä, mutta asia ei ole vielä ajankohtainen.
Vierailija kirjoitti:
Kauanko olette šeurustelleet? Ikänne? :)
Vuoden ja kolme kuukautta! Minä 19, hän 20.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan terveen itsetunnon omaava ateisti seurustele minkään hihhulin kanssa...
En ole ateisti. Ja älähän höpötä, seurustelen rakasavan miehen kanssa, ei siihen usko vaikuta millään tapaa negatiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et vastaa yhteen kysymykseen kerrallaan?
En tiedä.. :'D Vahoin nyt näin, olen vähän hukassa tämän sivun kanssa......
Jaksatko käydä niissä tilaisuuksissa, minne poikaystäväsi (?) sinua pyytää?
Vierailija kirjoitti:
Toisinaan, lähinnä musiikkitilaisuudet ja myyjäiset jaksan käydä läpi. En oikein tunne kuuluvani joukkoon esim. raamattupiireissä tmv.
Ronya (Nyt tää ei anna käyttää tätä) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisinaan, lähinnä musiikkitilaisuudet ja myyjäiset jaksan käydä läpi. En oikein tunne kuuluvani joukkoon esim. raamattupiireissä tmv.
No sitä sitten mietinkin, että mitä saat irti niistä tilaisuuksista. Mutta ilmeisesti et kovin paljon? Eikö poikaystävääsi haittaa, ettet halua lähteä mukaan? Tai jos lähdet, niin eikö haittaa, ettet oikeasti viihdy siellä?
Rukoileeko hän puolestasi? Miltä se sinusta tuntuu?
Mihin itse uskot?