Mitä syötte huomenna?
Kommentit (28)
Burger kingiin WHOPPER -ATERIAan syömään.
En o ennen maistanu.
Olen syönyt kahtena päivänä peräkkäin salaattia ja sitä ennen kerran keittoa, joten perjantai on varmaankin pitsapäivä. En laihduta. Juuri nyt, iltapalan jälkeen, on niin kylläinen olo, että tuntuu kaukaiselta ajatukselta syödä pitsaa, mutta muu perhe tahtoo ja ja enköhän jaksa minäkin huomenna jo syödä. Kasvoin ulos tunnesyömisestä ja opin kuuntelemaan taas nälkääni, samalla tavalla kuin nuorempanakin.
Lämmintä avokadokeittoa, salsaa teriyakitwistillä.
En syö koko päivänä koska lähden juhlimaan illalla.
jotain mun laihdutukseen sopivaa jottei hyvä rytmi katkea, mutta kuitenkin hyvää. Kalaruoka oisi vuorossa.
Wingsejä, pulled porkia, ranskalaisia ja 12 irtokoffia. Hehehe kyllä kelpaa. m25
Heitän aamulla ennen töihin menoa rehut, lihat ja mausteet crock potiin. Illalla sitten katsotaan mitä siitä tuli ja jäikö mulle mitään.
Lounaalla lohta, perunoita ja kasviksia. Päivällisellä tonnikala-herkkusienipastaa.
Vierailija kirjoitti:
Ruokaa normaalisti ja lisäksi juustonaksuja ja sipsejä, pari olutta ja jäätelöä. Suklaakin oli tarjouksessa. On ollut rankka viikko.
Eli sen takia ajattelit lihottaa itsesi muodottomaksi?
Huomenna on pizzapäivä! Puolet huomenna ja loput sitten lauantaina.
Perussetin:
Aamulla kaurapuuro,raejuusto,mustikkaa,pähkinöitä
Lounaaksi kaalilaatikkoa kananmunaa
Välipala ennen jalkatreeniä ruisleipää rahkaa
Palkkari
Illalla jauhelihaa paprikaa salaattia kurkkua jne..
herkuttelen jalkapäivän, en perjantain kunniaksi, hedelmillä ja tummalla 86% maraboun suklaalla.
Jaa-a lounaaksi on töissä jauhelihakeitto, kotona ajattelin valmistaa inkiväärilohta keitetyillä perunoilla ja omareseptillä tehdyllä coleslaw -tyyppisellä salaatilla. Toivon, että lohiruuasta jäisi lauantaillekin, ainakin lounaaksi. Jätskiä on, jos joku haluaa jälkkäriä ja taitaapa olla pari avaamatonta sipsipussiakin jäänyt uuden vuoden juhlinnasta. Jälkimmäisiin tuskin kukaan koskee nytkään.
Vierailija kirjoitti:
En syö koko päivänä koska lähden juhlimaan illalla.
Kyllä jotain kannattais syödäkin.
Ruokaa normaalisti ja lisäksi juustonaksuja ja sipsejä, pari olutta ja jäätelöä. Suklaakin oli tarjouksessa. On ollut rankka viikko.