Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehkäisy kapseli ongelma!!!!

Jenyh
04.02.2016 |

Hei minulle laitettiin nexoplan ehkäisy kapseli puolitoista viikkoa sitten omalla terveys-asemalla. Ja siihen muodostui tosi raju mustelma ja nyt on tullut kauas siitä laittokohdasta sentin halkaisijaltaan oleva vesikello.(Huomasin 3 pv sitten) Se ei ole minusta kasvanut siitä kun huomasin sen. Ja nyt on mustelma alkanut leviämään vesikelloa kohti. Mikä vikana? Voisiko joku osata kertoa minulle neuvoja tai jakaa kokemuksia?? Kiitos jo etukäteen

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sinne missä se laitettiin. En muista itselläni olleen kuin isot mustelmat. Itselläni ne kapselit kutisi koko historiansa ajan. En tiedä olinko allerginen vai mikä. Nyt tyhjät arvet ei kutise. Mutta kapselit oli silloin aika uusi keksintö. Ne on voinut muuttua paljonkin. En muista mitään rakkulaa.

Vierailija
2/6 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen pitäisi kyllä mutään vesikelloa tulla, mustelma nyt on ihan normaalia toki. Kannattaa varmastikin varalta kysäistä sieltä terveysasemalta, pitäisikö tuolle tehdä jotain, ettei nyt esim. Tulehdu tai kapseli vaurioidu tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tullut todella isot mustelmat jos on ollut vähän huonompi laittaja. Mitään vesikelloja ei ole tullut, kapseleita laitettu jo muistaakseni viides ja ainakin viimeisin on Nexplanon.

Vierailija
4/6 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisykapselin laittamiskohtaan saattaa tulla paise. Ehkäisykapseli saattaa myös liikkua. Kumpikaan ei ole vaarallista, mutta ota yhteys kapselin laittajaan.

Vierailija
5/6 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistät jatkossa kato miehelle vanhan kunnon spärdärin. Ei tartte ehkäisy kapseleita miettiä.

Vierailija
6/6 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvoja:

-soita ehkäisyneuvolaan, jossa kapseli asennettiin ja varaa aika

-aikaa odotellessa selaile vanhoja koulukirjojasi ja opettele niistä yhdyssanat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan