Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menkat alkoi ja huomenna olisi ollut eka yhteinen yö miesystävän kanssa

Vierailija
04.02.2016 |

Tänään alkoi menkat ja meni jotenkin fiilikset yökyläilystä. Menisittekö ollenkaan yöksi jos menkat just ja ei voi peuhata mitään kivaa? Kyseessä vielä ihan uusi ihana mies. Toki menen hänen luokseen juttelemaan ja pussailemaan joka tapauksessa, mutta mitähän mies ajattelee asiasta... Viitsiikö yöksi jäädä?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että annat vain kakkosta ekalla kerralla.

Vierailija
2/40 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska tilanne ä. Ehkä sanoisin että tuli flunssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle samalla tavalla pari viikkoa sitten, tosin mies oli tulossa mun luo. Jossain vaiheessa sanoin asiasta, kun homma alkoi edetä pussailusta. Aikuisen miehen kanssa kun olin niin ei mitään ongelmaa, nukuttiin vain yhdessä ja oli sekin mukavaa.

Vierailija
4/40 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei kiinnosta sinun höpinäsi. Mene silloin, kun sinulta saa, se miestä kiinnostaa.

Vierailija
5/40 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulle samalla tavalla pari viikkoa sitten, tosin mies oli tulossa mun luo. Jossain vaiheessa sanoin asiasta, kun homma alkoi edetä pussailusta. Aikuisen miehen kanssa kun olin niin ei mitään ongelmaa, nukuttiin vain yhdessä ja oli sekin mukavaa.

Kai sitä voisi mennä yöksi joo, mutta harmittaa ku oisin halunnut ekan yön olevan siinä mielessä täydellisen intohimoinen ilman mitään rajoitteita. Ei mua hävetä hänelle kertoa menkoista toki, aikuinen mies kyseessä. -ap

Vierailija
6/40 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihmeessä, kyllähän aikuisessa suhteessa voi muutenkin viettää romanttista iltaa/yötä yhdessä. Mieluummin minä ainakin olisin ihastukseni sylissä halailemassa kuin kotona yksin AV:lla ;)

Vierailija
7/40 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestä ei kiinnosta sinun höpinäsi. Mene silloin, kun sinulta saa, se miestä kiinnostaa.

No aika monta tapaamista se on minun löpinöitä kestänyt kun ei olla vielä oltu yhdynnässä. Joillain naisilla on fiksut jutut katsos ja niitä kestää miehet ilman pussien tyhjennystä. -ap

Vierailija
8/40 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene ihmeessä, kyllähän aikuisessa suhteessa voi muutenkin viettää romanttista iltaa/yötä yhdessä. Mieluummin minä ainakin olisin ihastukseni sylissä halailemassa kuin kotona yksin AV:lla ;)

Tämä on ihan totta ja miehelle ei sovi ensi viikonloppuna yökyläily. Menisi niin kauan aikaa sitten seuraavaan kertaan ja olen niin ihastunut, haluaisin nytkin vain olla tuon miehen syleilyssä. -ap

Vierailija
9/40 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm miltei parempi kuin peruis. Mun mies pettyy vieläkin 15v jälkeen jos kaulailen, ja sanonkin sit et on menkat. Miehet on lapsia aina.

Vierailija
10/40 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm miltei parempi kuin peruis. Mun mies pettyy vieläkin 15v jälkeen jos kaulailen, ja sanonkin sit et on menkat. Miehet on lapsia aina.

Mua harmittaa tilanne varmasti lähes yhtä paljon kuin miestä. En vieläkään ole varma mitä teen. Ei voi oikein mieheltä kysyä että tuunko yöksi vaikka on menkat. Eihän se nyt kehtaa kieltäytymään, vaikkei haluaisi. -ap

Vierailija
11/40 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aika monta tapaamista se on minun löpinöitä kestänyt kun ei olla vielä oltu yhdynnässä. Joillain naisilla on fiksut jutut katsos ja niitä kestää miehet ilman pussien tyhjennystä. -ap

Fiksultapa kuulostaa nuo sinun jutut...

Vierailija
12/40 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi mitään haisevaa veripersettä viereeni nyhjäämään.t.mies 32

Vierailija
13/40 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä itse ottaisin naisen mielelläni yökylään, vaikka olisikin menkat.

Sinkkumies

Vierailija
14/40 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot että sulla on menkat ja otat pari kertaa suikkarit, nielet vielä lastin niin eiköhän mies tyydy kohtaloonsa.

Vierailija
15/40 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksi on muutakin kuin yhdyntää, kyllä sille suikkari kelpaa ja saat palkinnon siitä sitten myöhemmin kuitenkin jossain muodossa jos se on oikea mies (verkkariperseitä ja suonipäitä ei siis lasketa).

Vierailija
16/40 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

First world problems...

Vierailija
17/40 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

seksi on muutakin kuin yhdyntää, kyllä sille suikkari kelpaa ja saat palkinnon siitä sitten myöhemmin kuitenkin jossain muodossa jos se on oikea mies (verkkariperseitä ja suonipäitä ei siis lasketa).

Mmm mikä tää suonipää on? Mulla on alkanut otsassa pullottaa suoni kehonrakennuksen vuoksi, ilmeisesti parantuneen verenkierron ansiosta? Mitä ne menkat edes haittaa seksissä? Eikö se lähennä vain ns veriside kahden ihmisen välillä?

Vierailija
18/40 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

meet yöks ja otat poskeen

Vierailija
19/40 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sun menkat ei lemahda housujen läpi.

Vierailija
20/40 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti sun menkat ei lemahda housujen läpi.

No sitä ei tiiä. Kyllä oikeasti harmittaa edelleen ihan hirveesti. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi