Tealeena Ummikot ulkomailla
Tunteeks joku ton? Aivan ihanan olonen nainen ja vielä ihananpi poika sillä. onks Tanelilla kaks äitiä?
Kommentit (8)
Olen samaa mieltä aloittajan kanssa. Olit sympaattisen ja aidon oloinen nainen. Mietin vaan koko ohjelman, että olenko tavannut sut jossain kun vaikutit niin tutulta. :)
Sammaa mieltä, olitte kumpainenkin todella symppiksen oloisia!
Joulukala kirjoitti:
Olen samaa mieltä aloittajan kanssa. Olit sympaattisen ja aidon oloinen nainen. Mietin vaan koko ohjelman, että olenko tavannut sut jossain kun vaikutit niin tutulta. :)
Voit toki laitella mulle viestiä vaikka Facen messengerissä. Löydät mut Tella Vainio nimellä.
Tella kirjoitti:
Joulukala kirjoitti:
Voit toki laitella mulle viestiä vaikka Facen messengerissä. Löydät mut Tella Vainio nimellä.
Aivan ihana ihminen:)
Mulla tuli niin lämmin ja haikea olo tästä äidistä ja pojasta Turkissa. Äiti muistutti kovasti omaa äitiäni, joka kuoli vuosi sitten. Meillä oli joitakin yhteisiä ulkomaanmatkoja kaksin. Itkettää, ettemme me enää koskaan matkusta yhdessä.
Nyt täytyy kiittää teitä ihanat ihmiset kaikista ihanista kommenteista. Meillä on ollut tosi rankka alkutaival koko perheellä ja itselläni oli todella rankka lapsuus. Silloin joskus päätin että omille lapsilleni tulen antamaan kaikkeni ja pyrin antamaan heille lapsuuden ja nuoruuden jollaista itselläni ei ollut. Toisin sanoen rakkaudentäyteisen ja huolehtivan kodin. Aina kaikki ei mennyt ihan putkeen, mutta siltikin kaikesta on selvitty. Tämä nyt lyhykäisyydessään siitä mitä ja miksi. Meidän elämästä voisi kirjoittaa paksun kirjan :)
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli niin lämmin ja haikea olo tästä äidistä ja pojasta Turkissa. Äiti muistutti kovasti omaa äitiäni, joka kuoli vuosi sitten. Meillä oli joitakin yhteisiä ulkomaanmatkoja kaksin. Itkettää, ettemme me enää koskaan matkusta yhdessä.
Olen pahoillani puolestasi ja tiedän miltä tuntuu vanhemman menetys ja ikävä mitä siitä jää. Oma isäni kuoli kun olin 9v ja en ole päässyt siitä menetyksestä edelleenkään yli ja siitä on kuitenkin jo pian 35 vuotta aikaa.
Lämmin halaus Sinulle ja perheellesi
Moi ja kiitos kauniista sanoistasi. Ei oo kahta äitiä vain tämä yksi :)