Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

google+ tililläni näkyvät mieheni blogin kuvat?

häh?
04.02.2016 |

mitenkäs mieheni blogin kuvia näkyy google+ tililläni, ei olla samoilla bloggertunnuksilla liikenteessä.

Menin poistamaan "vieraat" kuvat google+ sivultani, niin ne katosivat mieheni blogista. Ja joo, en ole unohtanut kirjautua ulos omalta tililtäni, kun olen lopettanut koneen käytön. selvittäkääs nyt tää idiootille?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan siis ihan varmoja ettei ole oltu toistemme tunnuksilla koneella. kummallista että sen kuvat näkyi mulla. no, nyt ei ole sit sen blogissa enää :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en vieläkään tajua mitä tässä tapahtui,  miten kuvat olivat minun profiilissani, joka on eri profiili kuin miehelläni? mitä vakoilua tää on.

Vierailija
4/4 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Google ei välitä yksityisyydestä ja näyttää kaiken. Mulla ne liitti googlen sähköpostin hotmailin sähköpostiin, kun hotmail oli varasähköpostina sille googletilille. (siis se mikä on pakko laittaa tiliä luodessa). Googletilini oli "roskatili", jolla tein anonyymit käyttikset eri sivustoille ja kommentoin ja kirjoittelin huoletta. Hotmail-tilini on virallinen sähköpostini, mitä käytän esim. työasioissa. Nyt googletilini näkyy hotmailtililtäni, eikä sitä saa pois. Ei vaikka lopetan googletilin.

:)))))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan