Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Theroux ja translapset dokumentti.

Vierailija
04.02.2016 |

Herätti mieleen oman lapsuuteni että vaikka olin tyttö niin halusin aina leikkiä vain autoilla. En koskaan pitänyt nukeista tai tyttöjen leikeistä vaikka äitini niitä minulle tyrkytti. Näin aikuisena naisena/äitinä huomaan että minulta puuttuu hoivavietti eikä minulla riitä tarpeeksi empatiaa esim sairasta lasta kohtaan. Olisiko minusta siis pitänyt tulla poika ja mies?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen minäkin olen, mutta koen silti olevani nainen. Naisiakin on erilaisia, ei kaikki ole hoivaajia ja empaattisia. Olen hyvä äiti ja kelpo nainen omalla tavallani.

Vierailija
2/16 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sama juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä transsukupuolisuuteen vaaditaan vähän enemmän. Tai siis aika paljonkin enemmän.

Vierailija
4/16 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, sama juttu.

Joo ja pienenä pidin hameita ja jotenkin pidin niistä mutta nyt aikuisena kuljen aina housut jalassa. En edes koskaan meikkaa. En ole lainkaan naisellinen.

Vierailija
5/16 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä transsukupuolisuuteen vaaditaan vähän enemmän. Tai siis aika paljonkin enemmän.

Kyllä minä näin aikuisena jatkuvasti haaveilen että voi kun olisin mies. Meillä perheessä mies on enemmän ns äiti jos lapsi sairas niin hän hoivaa yms.

Vierailija
6/16 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha, eli empatia puuttuu = mies. Onneksi oikeasti on myös empaattisia miehiä.

Vierailija
7/16 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et tunne olevasi ns. väärässä kropassa ja tunne olevasi mies, tuskin kyse on transsukupuolisuudesta. Ei kaikki naiset ole naisellisia ja omaa isoa hoivaviettiä, olemme kaikki erilaisia.

Vierailija
8/16 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin leikin pienenä mieluummin pikkuveljien kanssa autoilla, halusin luistimiksi hokkarit ja mekkoja inhosin.

Nyt, 23 vuotiaana lähihoitajana, yhden lapsen ja kahden karvalapsen äitinä en koe, että hoivaviettiä puuttuisi.

Edelleenkin leluista junat ja autot on mieluisimmat, ja luistimina hokkarit. Mekkoja olen oppinut käyttämään.

Transsukupuolisuuteen tarvitaan paljon muutakin.

Vierailija
9/16 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä sanoisi niin. Olin itsekin poikatyttö ja inhosin nukkeja ja barbeja. Kiipeilin puissa poikien kanssa ja pelasin autopelejä poikien kanssa. Ei minusta silti miesmäinen tullut. Se on niitä luonteen eroja. Nyt aikuisena ja äitinä kyllä tykkään vauvoja ja lapsia hoitaa. Osaan kyllä olla empaattinen jne. Sekin voi olla kiinni elämästä. Kaikki tapahtuneet asiat vaikuttaa.

Minulla oli aika kauhea lapsuus/nuoruus, niin osaan asettua muiden asemaan.

Ps. Inhoan edelleen niitä nukkeja. Niissä on jotain kammottavaa.

Vierailija
10/16 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä sanoisi niin. Olin itsekin poikatyttö ja inhosin nukkeja ja barbeja. Kiipeilin puissa poikien kanssa ja pelasin autopelejä poikien kanssa. Ei minusta silti miesmäinen tullut. Se on niitä luonteen eroja. Nyt aikuisena ja äitinä kyllä tykkään vauvoja ja lapsia hoitaa. Osaan kyllä olla empaattinen jne. Sekin voi olla kiinni elämästä. Kaikki tapahtuneet asiat vaikuttaa.

Ps. Inhoan edelleen niitä nukkeja. Niissä on jotain kammottavaa.

Minulla on ollut monenlailla vaikea lapsuus ja elämä. Silti en ole lainkaan empaattinen. Jotenkin tunnen itseni nyt aikuisena melkein mieheksi en naiseksi. Näytän myös hyvin miesmäiseltä.

Vierailija
11/16 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki strapon dildo.

Vierailija
12/16 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ps. Inhoan edelleen niitä nukkeja. Niissä

on jotain kammottavaa.

Minulla

on ollut monenlailla vaikea lapsuus ja

elämä. Silti en ole lainkaan empaattinen.

Jotenkin tunnen itseni nyt aikuisena

melkein mieheksi en naiseksi. Näytän

myös hyvin miesmäiseltä.

Miten sun seksuaalisuus? Mä itse olen bi, enemmän naisiin päin kyllä kallellaan ja silti olen heterosuhteessa. Olen myös aina ollut poikatyttö, leikkinyt poikien leikkejä ja katsellut poikien ohjelmia. 5v halusin lyhyet poikahiukset, pitkät eivät tuntuneet omilta.

Vierailija
13/16 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle lihavuus on "valepuku". En ole koskaan ollut sinut naisen vartaloni kanssa, mutta se tuntuu jotenkin paremmalta kun naiselliset kurvit ovat piilossa läskin alla. Olen vihannut kehoani niin kauan kuin muistan, koska se tuntuu väärältä mieleni kanssa.

Vierailija
14/16 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ps. Inhoan edelleen niitä nukkeja. Niissä

on jotain kammottavaa.

Minulla

on ollut monenlailla vaikea lapsuus ja

elämä. Silti en ole lainkaan empaattinen.

Jotenkin tunnen itseni nyt aikuisena

melkein mieheksi en naiseksi. Näytän

myös hyvin miesmäiseltä.

Miten sun seksuaalisuus? Mä itse olen bi, enemmän naisiin päin kyllä kallellaan ja silti olen heterosuhteessa. Olen myös aina ollut poikatyttö, leikkinyt poikien leikkejä ja katsellut poikien ohjelmia. 5v halusin lyhyet poikahiukset, pitkät eivät tuntuneet omilta.

Olen kyllä naimisissa miehen kanssa ja meillä on ihan normaalisti seksiä. Naisen kanssa en ole koskaan ollut mutta masturboin aina naisia katsellen.

Vierailija
15/16 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ollaan vielä lasten kengissä näissä asioissa :(

Vierailija
16/16 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Transmies voi hyvinkin olla feminiininen hoivaaja ja transnainen voi olla maskuliininen, ihan kuin cis-sukupuolisetkin.

En minäkään meikkaa tai käytä mekkoja, mutta olen aina kokenut olevani tyttö/nainen. Ei naiseus ole laittautumista tai nukeilla leikkimistä.

Jotkut taas eivät koe olevansa mitään sukupuolta, vaikka ulkopuolisen silmissä olisivat selkeästi naisia tai miehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä