Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku äiti kuljettaa pikkulasta pyörällä autotien laidassa keskellä talvea

Niin pitkä on matka
04.02.2016 |

Täytyy kyllä nostaa hattua, että tuo uuttera äiti jaksaa joka arkiaamu viedä pikkuistaan pyörän kyydissä lumihangesta ja pakkasesta välittämättä - välillä lumihangessa taluttaen. :O Etäisyydet täällä maaseudulla ovat sitten "hieman" pidempiä kuin kaupungissa eli ei tässä mistään lähipyöräilystä ole kyse.

Tuli sellainen mieleen, että ei mulla aamuisin niin kiire ole, etten ehtisi heitä noukkimaan kyytiin lämpimään autooni. Olenhan kuitenkin samaan aikaan liikkeellä. Pitäisikö joskus pysähtyä kysäisemään, mikä on meininki heillä ja sopiiko meidän aikataulut myös iltapäivällä toiseen suuntaan...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hyvä ihminen, kun mietit avunantoa. :)

Vierailija
2/4 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pyöräilen myös ympäri vuoden (lapsi kyydissä) ja usein tutut pysähtyy tarjoamaan kyytiä :)Kyllä mulla autokin on mutta ihan omasta halustani kuntoilen. Pysyy kroppa kunnossa ja mieli virkeänä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa ap hyväsydäminen. Mä pyöräilen ympäri vuoden ja lapsi kulkee päiväkotiin pyöräkärryssä, mutta täällä päin autoilijat vain painavat kaasua, kun näkevät pyöräilijöitä tai jalankulkijoita.

Vierailija
4/4 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kimppakyyti nuoren aasialais-yh:n ja hänen lapsen kanssa. Otan kuukaudessa enintään kympin bensarahaa, koska eihän toi kuljettaminen kulutusta oikeasti lisää oikein yhtään ja on kiva, että on juttuseuraa. Tulevat joskus viikonloppuisin kyydissäni isoon ostoskeskukseen, että saavat ostoksensa edullisemmin ja on parempi valikoima. Muuten olisi ainoa vaihtoehto taksi ja se maksaisi maltaita.

Suosittelen ap:llekin, ahkerat naiset ovat parasta a-luokkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi