Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huoh, pelkään että joudun pian tyytymään samanikäisiin "miehiin" :(

04.02.2016 |

Vaatimukseni:

Ei lapsia mutta haluaa
Miehekäs, ei siloposkinen, lyhyt vauvanaama
Fiksu
Kiinnostunut autoista ja omistaa sellaisen (mutta ei teinibemua)
Ei historiaa naistenkaatajana
Ei pinnallinen mutta ok-näköinen ja arvostaa siistejä vaatteita ja hygienia kunnossa!!!
Hyvä, nokkela h-taju
Rakastava
Huomioiva
Haluaa asettua aloilleen
Ja näyttää koko maailmalle että minä olen ihanin.
Ei käytä alkoholia holtittomasti
Mielellään ei tupakkaa
Ehdottomasti ei nuuskaa.

Valitettavasti ikäryhmällä, johon päin olen suuntautunut, on hyvin usein lapsia tai jos ei ole, on syy selvä; mielenterveysongelmia joihin mies ei hanki hoitoa, vaan lähinnä jumittuu tilanteeseen ja on sujut sen kanssa. Tai sitten on yksinkertaisesti niin ruma, että se selittää lapsettomuuden. Ja silloin se lapsettomuus on samantekevä seikka, koska minun ei ole koskaan tarvinnut tyytyä rumiin miehiin enkä tyydy jatkossakaan.

Ärsyttää, koska ei nuorissa pojanklopeissa ole sitä tiettyä särmää, mitä elämää nähneissä miehissä on. Miehen täytyy hurmata minut nokkelalla huumorilla ja viedä minua, minä en halua mitään samalla tasolla olevaa tyhjännaurajapoikaa.

Vielä hetki sitten olin varattu maailman parhaalle miehelle, joka täytti melkeinpä kaikki kriteerini. :(

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan lapset tietysti tehdä yksinkin, mutta haluaisin vain tietää millainen tämä isä on, enkä sokkona vain tehdä jotain ja yllättyä lopputuloksesta. Eikös se spermapankki ole sellainen että sieltä tulee vain jotain...

Kuitenkin tuntuu, että keski-iässä oikeasti löytyy vasta pysyviä suhteita... Syy on se, että keski-iässä 'kukaan' ei oleta että toinen on lapseton, mutta lapset eivät ole enää riesa vaan elävät jo omillaan. Muutenkin tuntuu, että keski-iässä ei olla niin vaativia vaan ihastutaan aidosti helpommin.

Mutta minähän en ole ollut keski-ikäinen eli totuutta en tiedä. Sen tiedän, että haluan miehen nyt, en 10 vuoden päästä...

http://seura.fi/puheenaihe/ajankohtaista/haluatko-siemennesteen-luovutt…

Vierailija
22/22 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies sitten joku välttämätön asuste, joka jokaisella naisella on oltava oman egon jatkeena? Jonka avulla voikin sitten päteä ja kompensoida omaa epävarmuuttaan, kun mies palvoo toisena päivätyönään?

Öh... Kyllä ihan rakkautta haluan. Mitäs se sinä haluat, kun mieleesi edes juolahtaa tuollainen asia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla