Miksi vain matalasti koulutetut miehet lähestyvät minua?
Olen itse akateeminen, ja en haluaisi seurustella ei-akateemisen kanssa.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Mä en pysty ymmärtämään tätä snobismia. Mitä merkitystä on jollain tusinamaisterin statuksella? Saako hänen nollatutkimuksensa sukkasi pyörimään jaloissa? Korreloiko hänen argumenttiensa kovuus hänen erektionsa kovuuden kanssa? Onko hänen kielellinen notkeutensa keittiössä kuumottavaa?
Mä ainakin haluan sellasen miehen, jonka kanssa mulla on jotain muutakin yhteistä kuin joku paperinpala. Semmonen, joka jaksaa kuunnella kun minä lässytän siitä, kuinka olen nyt tällä viikolla innostunut hematopatologiasta, vaikka vielä viime viikolla halusin muotoilla kiviä.
Juuri tuo pilkallinen ja muita halventava asenne voi olla ongelma aika monelle naiselle ja sitä löytyy kokemukseni mukaan enemmän matalasti koulutetuilta. Eipä sinulla yhtään sen hienompia kriteerejä ole, jos vaatimuksesi on että mies kuuntelee kun puhut. Sen perusteella sinulla ei ole varaa pilkata muiden vaatimuksia.
Ja aina puhutaan, että akateemisuus tuo suvaitsevuutta...
Taas todistettiin vääräksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et halua seurustella ei akateemisen kanssa?
Omasta kokemuksestani voin sanoa että korkeasti koulutetut miehet ovat fiksumpia, sivistyneempiä ja tienaavat enemmän. Siksi.
Ei koulutus tee ihmistä fiksuksi. Mitä on sivistys sinulle? Ratkaiseeko raha rakkaudessa sinulla? Pystyykö sinun akateemisesti koulutettu miehesi suojelemaan sinua vaarantullessa vai paskooko housuun?
Tämän maan laki ja oikeustaju on nykyään niin pahasti pielessä tai kylläkin täysin pielessä, kun ei naista nykyään voi puolustaa millään muulla kuin sanan säilällä tai muuten se puolustaja saa tuomion rikoksesta.
Jotain tämän maan pahasti pielessä olevasta oikeuskäytännöstä kertoo jo se, että naistenhakkaaja saa pienemmän rangaistuksen kuin naisten puolustaja.
Naistenhakkajat ja puolustajat ovat aika usein samoja ihmisiä. Naisena en kaipaa kummankaan seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en pysty ymmärtämään tätä snobismia. Mitä merkitystä on jollain tusinamaisterin statuksella? Saako hänen nollatutkimuksensa sukkasi pyörimään jaloissa? Korreloiko hänen argumenttiensa kovuus hänen erektionsa kovuuden kanssa? Onko hänen kielellinen notkeutensa keittiössä kuumottavaa?
Mä ainakin haluan sellasen miehen, jonka kanssa mulla on jotain muutakin yhteistä kuin joku paperinpala. Semmonen, joka jaksaa kuunnella kun minä lässytän siitä, kuinka olen nyt tällä viikolla innostunut hematopatologiasta, vaikka vielä viime viikolla halusin muotoilla kiviä.
Juuri tuo pilkallinen ja muita halventava asenne voi olla ongelma aika monelle naiselle ja sitä löytyy kokemukseni mukaan enemmän matalasti koulutetuilta. Eipä sinulla yhtään sen hienompia kriteerejä ole, jos vaatimuksesi on että mies kuuntelee kun puhut. Sen perusteella sinulla ei ole varaa pilkata muiden vaatimuksia.
No sullahan on hyvin toi sisälukutaito hallussa.
Omalta luokaltani lähti eri tyyppiset ihmiset eri oppilaitoksiin. Amikseen lähtevät tulivat keskenään hyvin juttuun, mutta eivät hirveästi pitäneet niistä jotka valitsivat erilaisen koulutuksen. Nämä erot olivat kyllä varsin selvät jo siellä peruskoulun puolella.
Toki yksittäisiä poikkeuksiakin on.
Itse olin luokan kummajainen enkä sopinut mihinkään porukkaan. Olin ihmeissäni kun opiskelujen myötä minullekin avautui sosiaalinen elämä. Opiskelukavereista oli iso osa yhtä outoja kuin minäkin 😳
Työelämässäkin olen huomannut että samankaltaiset ihmiset hakeutuvat samantyyppisiin tehtäviin.
Sama täällä. Taidan olla niitä suvun ensimmäisiä akateemikkoja. En toisaalta koskaan ole uskonut ns. akateemisten kiinnostuvan minusta. Mies tavan duunari ja minä tohtori. Juntteja ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja aina puhutaan, että akateemisuus tuo suvaitsevuutta...
Taas todistettiin vääräksi
Et voi kiristää ihmisiä sensuroimaan mielipiteitään suvaitsevaisuuteen vetoamalla.
No teston kyllästämät duunarit on semmosia, että ne juoksee pilden perässä, siksi ne myös yleensä lähestyy naisia enemmän. Akateemisissä on paljon eri asteisia hissukoita, jotka ei uskalla naista lähestyä.
Tasa-arvon nimissä lähesty toki itse miehiä jotka sinusta vaikuttavat akateemisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on.
Mielensäpahoittamisessa olisi vielä parannettavaa.
Juu ei mennyt läpi nyt tämäkään. Vähän edes sitä yritystä.
Minua ainakin akateemisena hävettäisi tunnustaa olevani jonkun koulujakäymättömän kirvesmiehen kanssa. En minä turhaan kouluja käynyt, minulla on oikeus vaatia parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Minua ainakin akateemisena hävettäisi tunnustaa olevani jonkun koulujakäymättömän kirvesmiehen kanssa. En minä turhaan kouluja käynyt, minulla on oikeus vaatia parempaa.
naiselle koulutuksen ainoa hyöty on valitettavasti vain parempi tai sanoisiko helpompi duuni.
Syitä voi olla kaksi
1) Liikut vain sellaisissa paikoissa, joissa on ei-akateemisia
2) Ulkonäössäsi tai käyttäytymisessäsi on jotain sellaista, joka nimenomaan houkuttaa ei-akateemisia
Sekä amiksen että korkeakoulun käyneenä voin sanoa, että edellisen tytöt ovat jo nuorena realisteja, jalat maassa, ymmärtävät elämää, nousuja ja laskuja. Jälkimmäiset luulevat itsestään aivan liikoja, ovat tosikoita ja nauravat vain niiden yo:n ihkutettujen poikien tyhmille jutuille toivoessaan, että poika valitsisi juuri hänet, muuten istutaan kahvilassa naama norsunvitulla ja kävellään suu viivana luennolta toiselle katsekontaktia ottamatta tai moikkaamatta. Haalaribileissä ollaan sitten niin vapautunutta sekoilijaa ja ommellaan kaikki mahdollinen paska haalareihin: minä sentään tunnen teekkkarin ja lääkisläisen ja olen käynyt goomilla heh heh.
Näin akateemisesti koulutettuna miehenä. Jos nainen sanoo, että edellyttää mieheltä akateemista koulutusta, jatkakoon etsimistä. Snobius ei innosta ainakaan tätä perusmaisterin paperit jossain laatikon pohjalla olevaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse akateeminen, ja en haluaisi seurustella ei-akateemisen kanssa.
Miksi akateemisten miesten pitäisi erityisesti yrittää lähestyä sinua?
Vierailija kirjoitti:
Sekä amiksen että korkeakoulun käyneenä voin sanoa, että edellisen tytöt ovat jo nuorena realisteja, jalat maassa, ymmärtävät elämää, nousuja ja laskuja. Jälkimmäiset luulevat itsestään aivan liikoja, ovat tosikoita ja nauravat vain niiden yo:n ihkutettujen poikien tyhmille jutuille toivoessaan, että poika valitsisi juuri hänet, muuten istutaan kahvilassa naama norsunvitulla ja kävellään suu viivana luennolta toiselle katsekontaktia ottamatta tai moikkaamatta. Haalaribileissä ollaan sitten niin vapautunutta sekoilijaa ja ommellaan kaikki mahdollinen paska haalareihin: minä sentään tunnen teekkkarin ja lääkisläisen ja olen käynyt goomilla heh heh.
Sekä amiksen että korkeakoulun käyneenä voin sanoa, että olet hakoteillä. Amikseen päätyneet tytöt ja pojat viettivät enemmän aikaa tupakkapaikalla kiroillen kuin oppitunneilla.
Vierailija kirjoitti:
Näin akateemisesti koulutettuna miehenä. Jos nainen sanoo, että edellyttää mieheltä akateemista koulutusta, jatkakoon etsimistä. Snobius ei innosta ainakaan tätä perusmaisterin paperit jossain laatikon pohjalla olevaa miestä.
Miksi siis opiskelit kun vähättelet koulutustasi?
Tämän maan laki ja oikeustaju on nykyään niin pahasti pielessä tai kylläkin täysin pielessä, kun ei naista nykyään voi puolustaa millään muulla kuin sanan säilällä tai muuten se puolustaja saa tuomion rikoksesta.
Jotain tämän maan pahasti pielessä olevasta oikeuskäytännöstä kertoo jo se, että naistenhakkaaja saa pienemmän rangaistuksen kuin naisten puolustaja.