Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vain matalasti koulutetut miehet lähestyvät minua?

Vierailija
03.02.2016 |

Olen itse akateeminen, ja en haluaisi seurustella ei-akateemisen kanssa.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekä amiksen että korkeakoulun käyneenä voin sanoa, että edellisen tytöt ovat jo nuorena realisteja, jalat maassa, ymmärtävät elämää, nousuja ja laskuja. Jälkimmäiset luulevat itsestään aivan liikoja, ovat tosikoita ja nauravat vain niiden yo:n ihkutettujen poikien tyhmille jutuille toivoessaan, että poika valitsisi juuri hänet, muuten istutaan kahvilassa naama norsunvitulla ja kävellään suu viivana luennolta toiselle katsekontaktia ottamatta tai moikkaamatta. Haalaribileissä ollaan sitten niin vapautunutta sekoilijaa ja ommellaan kaikki mahdollinen paska haalareihin: minä sentään tunnen teekkkarin ja lääkisläisen ja olen käynyt goomilla heh heh.

Sekä amiksen että korkeakoulun käyneenä voin sanoa, että olet hakoteillä. Amikseen päätyneet tytöt ja pojat viettivät enemmän aikaa tupakkapaikalla kiroillen kuin oppitunneilla.

Eli sinä olet oikeassa toisin kuin muut... miksi? Miksi sinä "päädyit" amikseen?

Vierailija
42/52 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän etsit.

Ihan tavis putkimies voi ansaita aika sievoisen summan joka vuosi. Niin kuin minun mieheni, hänellä on oma yritys ja työllistää tällä hetkellä 10 henkilö ja itsensä.

Tämä mies juo mielummin viiniä kuin olutta, laittaa terveellistä ruokaa ja ahmii kirjoja. Teatterissa käydään ja mielummin tehdään kaupunkiloma kuin rantaloma.

Mutta jos sinulle se paperinpala on se tärkein, niin älä ihmeessä tutustu näihin tavis ihmisiin, odota kyllä se oma snobi löytyy joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla matala otsa?

Vierailija
44/52 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siksi kun miehet ovat vihdoinkin tajunneet, että jos naisen haluaa saada niin pitää yrittää korkeintaan omaa tasoa olevia naisia tai mieluummin alle.

Akateeminen oppiarvo ei tasosta kerro mitään. Se sen sijaan kertoo, että kuvittelee akateemisuuden merkitsevän korkeaa tasoa.

Vierailija
45/52 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin akateemisesti koulutettuna miehenä. Jos nainen sanoo, että edellyttää mieheltä akateemista koulutusta, jatkakoon etsimistä. Snobius ei innosta ainakaan tätä perusmaisterin paperit jossain laatikon pohjalla olevaa miestä.

Miksi siis opiskelit kun vähättelet koulutustasi?

En ole tuo, jolta kysyit, mutta voin itse vastata samoin. Työelämä opetti minulle, että koulutus oli lopultakin yhtä tyhjän kanssa ja opin töissä töistä ja elämästä ja ihmisistä muutamassa vuodessa enemmän kuin koko korkeakoulussa. Tosi elämä > maisterin paperit ja yo.

Vierailija
46/52 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinähän etsit.

Ihan tavis putkimies voi ansaita aika sievoisen summan joka vuosi. Niin kuin minun mieheni, hänellä on oma yritys ja työllistää tällä hetkellä 10 henkilö ja itsensä.

Tämä mies juo mielummin viiniä kuin olutta, laittaa terveellistä ruokaa ja ahmii kirjoja. Teatterissa käydään ja mielummin tehdään kaupunkiloma kuin rantaloma.

Mutta jos sinulle se paperinpala on se tärkein, niin älä ihmeessä tutustu näihin tavis ihmisiin, odota kyllä se oma snobi löytyy joskus.

Katkera siis kuitenkin...

Vierailija
47/52 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin akateemisesti koulutettuna miehenä. Jos nainen sanoo, että edellyttää mieheltä akateemista koulutusta, jatkakoon etsimistä. Snobius ei innosta ainakaan tätä perusmaisterin paperit jossain laatikon pohjalla olevaa miestä.

enemmän palkkaa ja naisia?

Vierailija
48/52 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ainakin akateemisena hävettäisi tunnustaa olevani jonkun koulujakäymättömän kirvesmiehen kanssa. En minä turhaan kouluja käynyt, minulla on oikeus vaatia parempaa.

Niin, vaatiahan saa mitä vaan, tämä kun on vapaa maa. Mutta yhtälailla kenellä tahansa miehellä, oli tohtori tai kirvesmies, on oikeus olla suostumatta vaatimuksiisi. Ilmeisesti ne tasokkaat akateemiset miehet käyttävät tätä oikeuttaan ja aikasi kun nyrpistelet nenääsi, niin myös amismiehet toteavat, että tuohon nirppanokkaan ei kannata sekaantua.

Vierailija
49/52 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä koulutus kerttoo ihmisestä paljon. Heikko lahjainen ei pärjää koulussa ja jää joksikin putkimieheksi tms. Lahjakas opiskelee ja kehittyy sen myötä vaativiin töihin. Vaikka jokin putkimies tienaisikin hyvin, ei se siitä lahjakasta tee. Vaikeaa on lahjakkaalla ja heikko lahjaisella tulla parisuhteessa toimeen. Putkimiehiäkin silti tarvitaan, en halua kuitenkaan vähätellä heidän panostaan. Lähestyin asiaa vain parisuhteen näkökulmasta.

Vierailija
50/52 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettelin sisälukutaitoa ja luetunymmärrystä.

Missä ihmeen kohdassa vähättelin koulutustani? Mulla on siis maisterin paperit. Mutta olen vain sitä mieltä, että jos joku nainen ilmoittaa, että ainoastaan akateemiset kelpaavat, se kertoo ihmisen ennakkoasenteesta muita kohtaan sen verran, että jää minulta väliin.

Vierailija
51/52 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä koulutus kerttoo ihmisestä paljon. Heikko lahjainen ei pärjää koulussa ja jää joksikin putkimieheksi tms. Lahjakas opiskelee ja kehittyy sen myötä vaativiin töihin. Vaikka jokin putkimies tienaisikin hyvin, ei se siitä lahjakasta tee. Vaikeaa on lahjakkaalla ja heikko lahjaisella tulla parisuhteessa toimeen. Putkimiehiäkin silti tarvitaan, en halua kuitenkaan vähätellä heidän panostaan. Lähestyin asiaa vain parisuhteen näkökulmasta.

Eikö jo perus koulussa opetetaan yhdys sanojen käyttöä?

Vierailija
52/52 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on lahjakkaan raja?

Minä koodarina väitän osaavani pienen koulutuksen jälkeen tehdä kaikki meidän firman hommat lakiosaston duunia ja isojen pomojen hommia lukuunottamatta.

Olen ollut esimerkiksi it-tukena talousosaston porukalle kiiretilanteissa ja pyytänyt heitä vieressä istuen tekemään normiduuniansa siihen saakka, kunnes se ongelmapaikka tulee vastaan, ja olin täysin hämmästynyt, millä kompetenssilla tehdään niin helppoa duunia ja vedetään ihan vitusti massia.

Päinvastoin ei varmasti onnistuisi, hyväksi koodariksi ei tuosta vaan aleta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan